Google Analytics و Google Search Console ممکن است بنظر اطلاعات یکسان و مشابهی را در اختیار کاربران قرار دهند، اما بین این دو محصول گوگل تفاوتهای کلیدی وجود دارد. اطلاعات گوگل آنالیتیکس بیشتر درباره این است که چه کسی از وبسایت شما بازدید میکند. مثلا اینکه چه تعداد بازدید کننده دارید، چطور آنها به سایت شما دست یافتهاند، چه مدت زمانی را در وبسایت شما صرف کردهاند و یا اینکه از کدام محدوده جغرافیایی هستند. امتیاز Page Authority نیز با عددی بین 1 تا 100 مشخص میشود و هرچه این امتیاز به 100 نزدیکتر باشد، نشاندهنده این است که آن صفحه توانایی بیشتری در گرفتن رتبه در موتورهای جستجو دارد.
- برای ارسال و دریافت اطلاعات استفاده میشود به طور کلی میتوان گفت انتقال اطلاعات بین سرور و کلاینت میباشد.
- لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
- فراموش نکنید کسب نمره خیلی بالا در ابزارهای تست سرعت نباید تبدیل به یک دغدغه اساسی در استراتژی سئو شما بشود.
- این موضوع به این دلیل حائز اهمیت است که شما بواسطه این دادهها میتوانید ارتباط بهتری با گوگل برقرار کنید و از طرفی استانداردهای سایت خود را نیز افزایش میدهید.
به بیانی دیگر، نقشه سایت یک فایل XML است که با URLهای صفحات یک سایت پر شده است و حکم آرشیوی از تمام صفحات و محتویات سایت را دارد. Sitemap همچنین به موتورهای جستجو میگوید که کدام صفحات در وبسایت شما مهمتر هستند. Conversion Rate یا نرخ تبدیل به درصد بازدید کنندگانی اطلاق میشود که تبدیل شدهاند و عملی را انجام دادهاند که شما میخواستید انجام پذیرد. برای مثال، اگر معیار تبدیل مدنظر شما خرید کردن باشد و از مجموع 100 بازدید کننده، 5 نفر از آنها از سایت شما خرید کنند، نرخ تبدیل شما 5 درصد خواهد بود.
کانال یوتیوب وبمسترهای گوگل
این یعنی باید به سئو در سال جدید یعنی 2019 اهمیت زیادی هم بدهید. کوئریهای ساختگی به موتورهای جستجو ارسال میکنند که باعث میشود کلمات کلیدی وبسایتها در Google Suggestion و Google Related قرار بگیرد. درخواست شما در خصوص سئو سایت، توسط تیم تخصصی شرکت سئواینجا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اینکه چه کلیدواژه هایی مناسب کسب و کار و رشد بیزینس شما است و چه کلماتی می تواند سود شما را افزایش دهد استخراج می شود و به اطلاع شما می رسد. براساس نیاز شما پلن های پیشنهادی سئو سایت وجود دارد که می توانید با مشاوران شرکت سئواینجا آن ها را بررسی کنید و مناسب ترین پکیج را مطابق با نیاز خود انتخاب نمایید. بعد از طی مراحل قبل و روشن شدن کلماعت کلیدی، آنالیز رقبا جهت تدوین استراتژی سئو سایت انجام می شود.
الگوریتم مرغ مگسخوار (Hummingbird) گوگل (
اولی بسیار ساده است، مجله خبری مدرن بک لینک مخفف بهینهسازی موتورهای جستجو، هنر و علم بهینهسازی وبسایتها برای گرفتن ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو است. صفحه هدف لینکهای خارجی معیارهای باارزشی برای موتورهای جستجو به حساب میآیند تا بتوانند اهمیت یک محتوا را مورد تایید قرار دهد. اهمیت نداشتن کلماتکلیدی در بخش متا سایت بدین معنا نیست که کلماتکلیدی بی اهمیت هستند! ما از کلیدواژهها در شبکههای اجتماعی، لینک سازیهای داخلی و خارجی و … استفاده می کنیم و اگر کلیدواژهای وجود نداشته باشد، در اقع بخش مهمی از ستونهای سئو فرو میریزد. گوگل تمام تلاشش را میکند که بهترین و مرتبطترین وبسایتها را به کاربران خود عرضه کند.
اگر شما صاحب یک بیزینس مانند یک فروشگاه آنلاین هستید، حتما دیده شدن وبسایت، فروش محصولات، معروف شدن برند و در نهایت موفق بود در بیزینس خود، جزء اولویتهای شما هستند! پس سعی کنید محور سئو وب سایت تان را روی ارائه محتوایی کاربردی برای مخاطب هدف تان قرار دهید تا در نتایج گوگل به بهترین جایگاه برسید. در این مرحله دیگر خیالتان راحت باشد و میتوانید برای مدتی فکرتان را از گرفتن رنک، تولید محتوا، لینک سازی و کارهای مربوط به سئو رها کنید. این در حالی است که اگر با نتایج پولی (تبلیغاتی) به آن جایگاه میرسیدید مجبور بودید هر روز موقعیت وبسایتتان را در SERP چک و کنترل کنید. با این حال در برخی وبسایتها تمرکز اصلی سئو بر روی ایجاد ترافیک میباشد و باعث میشود تا باقی بخش های بازاریابی نادیده گرفته شود. فراموش نکنید که شما همچنان باید برای تولید یک محتوای ارزشمند و جذاب وقت و انرژی صرف کنید تا با ایجاد ترافیک زیاد، یک بازدیدکننده معمولی را به یک خریدار تبدیل کنید.