که با توجه آپدیت الگوریتمهای گوگل در سالیان اخیر خیلی از روشهای آن عملا منسوخ شده است و اجرای آن در بیشتر موارد موجب جریمه و خشم گوگل یا اصطلاح“پنالتی گوگل” خواهد شد. وی افزود فراتر از هدایت کاربران به وب سایت خود با استفاده از رتبه بندی بالا در نتایج جستجو باشید و فقط به این روش فکر نکنید. در آوریل ۲۰۱۲، گوگل از آپدیت گوگل پنگوئن رونمایی کرد که هدف آن، جریمه کردن وبسایتهایی بود که از روشهای دستکاری جهت بهبود رتبه خود در موتورهای جستجو استفاده میکردند. از اواسط دهه ۱۹۹۰ میلادی که نخستین موتورهای جستجو اقدام به فهرست کردن وب نخستین کردند. مدیران وبگاهها، تولیدکنندگان محتوا و کارشناسان سئو، شروع به بهینهسازی وبسایتها برای موتورهای جستجو نمودند. در ابتدا باید درک کنید که کاربران و موتورهای جستجو چگونه با هم تعامل دارند و برای بهینه سازی محتوا چه کاری میتوانید انجام دهید.
هرچه نمره سختی کلمات بیشتر باشد، رتبه گرفتن در صفحه اول نتایج جستجو سختتر خواهد بود. چراکه سختی بیشتر یک کلمه، نشان دهنده این است که رقابت بر سر آن کلمه بیشتر است. برآورد سختی یک کلمه کلیدی به عوامل مختلفی ازجمله اعتبار دامنه، اعتبار صفحه و کیفیت محتوا بستگی دارد. سختی کلمه کلیدی یک بخش مهم از فرآیند تحقیق درباره کلمه کلیدی است و به شما در انتخاب بهترین کلمه کلیدی برای سئو کمک میکند. Google Analytics یک ابزار تجزیه و تحلیل است که توسط گوگل ارائه داده میشود. این ابزار اطلاعات مفیدی درخصوص ترافیک وبسایت شما در اختیارتان قرار میدهد.
آموزشهای بیشتر سئو را در دستهبندی سئو آکادمی نوین بخوانید. بعد از یادگیری باید خودتان آموختهها را در عمل انجام دهید و تجربه به دست آورید. بیشتر منابع دست اول سئو مثل تحلیلهای منتشر شده در اینترنت یا کتابها به زبان انگلیسی هستند؛ پس بدون مهارت خواندن زبان انگلیسی یادگیری سئو سخت میشود. برای شناخت کدهای اسکیما و طرز استفاده از آنها مقاله اسکیما و روش استفاده از آن را بخوانید.
- اگر شما هم جز افرادی هستید که میخواهید کسب و کار پررونقی از طریق سایت خود داشته باشید حتماً برای سئو سایت خود ارزش زیادی قائل شوید.
- از معروفترین الگوریتم های گوگل می توان به الگوریتم پاندا، الگوریتم مرغ مگس خوار ، گوگل پنگوئنو رنک برین اشاره کرد البته حتی اثرگذاری این فاکتورها در زبان فارسی با انگلیسی تفاوت می کند.
- هدف سئو ایجاد پایه ای قوی برای یک وب سایت بوده و باعث ایجاد اعتبار و برند سازی و جلب اعتماد بیشتر برای کاربران می شود.
- از آنجایی که جستجو برای افراد به اشکال مختلف، اعم از صوتی، وب یا حتی یوتیوب ضروری است، سئو نیز یک وب سایت جهت افزایش بازدید آن در نتایج جستجوی الزامی می باشد.
از ابزاری مانند PageSpeed گوگل و GTmetrix برای مشاهده سرعت صفحهتان و فرصتهای بهبود آنها بهره بگیرید. اگر سایت شما هماکنون ریسپانسیو است (در قالب نسخه تلفن همراه به خوبی نمایش داده میشود و کار میکند) بسیار عالی است. با این حال، حواستان باشد که بررسی کنید محتوای شما در گوشیهای تلفن همراه چگونه به نمایش درمیآید. کلید موفقیت برای رتبهبندی محتوا، نشاندادن ارتباط است و به این منظور، استفاده از ارتباط معناییِ کلمات کلیدی در محتوا مهم است. پیش از الگوریتمهای پاندا و مرغ مگسخوار، موتور جستوجو وسواس خاصی روی چگالی کلمات کلیدی داشت. در بسیاری از موارد هنگام نوشتن، بهشکل طبیعی از کلمات یا عباراتی استفاده میکنید که با یکدیگر ارتباط معنایی دارند.
Pogo-Sticking در سئو چیست؟
کلمه کلیدی برند شده یک عبارت است که نام تجاری سایت را در برمیگیرد. این نوع کلیدواژههای دربردارنده نام برند برای سئو سایت بسیار اهمیت دارند و باعث شناخته شدن نام برندتان در میان مردم خواهند شد. “محتوا پادشاه است” یک نقل قول است که اغلب در دنیای بازاریابی آنلاین، بازاریابی موتور جستجو و بازاریابی محتوا نقل میشود. در پشت این عبارت معنایی وجود دارد که محتوا، به ویژه متن، برای موفقیت یک وبسایت مهم است.
گوکل منبعی است که انتها ندارد فقط کافیست اصول آن را پیاده نمایید تا بیشتری کاربر و ترافیک را از آن خود نمایید. اصول مجله خبری مدرن بک لینک نیز همان قوانینی است که باعث میشود کاربر بهتر و راحت تر در سایت شما گردش نماید و سپس کاربر وفادار سایت شما گردد. متخصص سئو مدرن یک هکر رشد باهوش و تحلیلگری کارآمد است که کار با ابزارهای بازاریابی دیجیتال را به خوبی می داند. هیچ قیمت ثابتی برای خدمات سئو وجود ندارد چراکه در سئو همه چیز بر حسب رقابت است.
سئو اینستاگرام چیست؟ ۱۳ مرحله تا سئو اینستاگرام