آموزش نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی رایگان + مزایا و معایب ایران فاندر | مدرن بک لینک

بهتر است سایت های مرتبط ولی کم درباره شما صحبت کنند تا سایت های بسیار زیاد ولی غیر مرتبط. برای آن که بتوانید محتوای ریپورتاژ را به بهترین شیوه بنویسید، نیاز است که پیش از هر چیزی بدانید که هدف از نوشتن آن چیست. اگر به دنبال افزایش اطلاعات و منتقل کردن خبر درباره‌ی جدیدترین خدمات سایت خود هستید، نگارش شما با یک تبلیغ غیرمستقیم که اساس کار ریپورتاژ است، تفاوت خواهد داشت. یکی از مهم‌ترین مزایایی که ریپورتاژ برای سایت شما به همراه دارد، افزایش نرخ تبدیل لیدها است. این ویژگی که تأثیر مستقیمی بر سود و اهداف سایت شما می‌گذارد، به عنوان مهم‌ترین هدف ریپورتاژ نیز شناخته می‌شود. برای آن که بتوانید این نرخ تبدیل را افزایش دهید نیاز است که رپیورتاژ را در وبسایت‌هایی قرار دهید که بیشترین ارتباط را با محتوای سایت شما دارند.

قطعا هر چقدر که سن دامنه بیشتر باشد، نشان دهنده این نکته است که سایت مدت زمان طولانی است که در حال فعالیت بوده است. اولین نکته‌‌ای که باید مدنظر قرار مجله خبری مدرن بک لینک دهید، رتبه سیمیلار وب سایت است. سیمیلار وب نام سایتی است که تمامی سایت‌هایی که در دنیا فعالیت دارند را با توجه به معیارهایی طبقه‌بندی می‌کند.

تعرفه و قیمت ریپورتاژ آگهی چقدر است؟

پیشنهاد می‌کنیم مقاله “رپورتاژ چیست و چگونه آن‌ها را تهیه کنیم؟” رانیز مطالعه کنید. درگاه پرداخت اینترنتی یکی از پارامترهای تاثیرگذار در تجربه مشتری است! چون من حقیقتش با بررسی هایی که کردم به آژانس بازاریابی نوین رسیدم.

کمپین‌های روابط عمومی به هر شکلی که پیاده شوند بسیار با اهمیت هستند. یکی از دلایلی که باعث اهمیت اساسی ریپورتاژ آگهی می‌شود، فراگیر بودن این متد است که می‌توانید متن را در طیف گوناگونی از رسانه‌ها انتشار دهید. یکی دیگر از نکاتی که هنگام تهیه رپورتاژ آگهی باید در نظر بگیرید این است که مطلب شما طولانی نشود. در واقع مخاطب در قالب یک رپورتاژ دنبال حل مشکل خود می‌گردد و حوصله ندارد یک مطلب طولانی بخواند.

اگر کاربان زیادی به آن صفحه هدف وارد شوند و خیلی زود از آن خارج شوند نشان میدهد که آن صفحه چندان جذاب نیست و این امر نیز میتواند تاثیر منفی روی سایت تان داشته باشد. پس باید دقت داشته باشید که در چه سایتی برای کلمات سایت تان ریپورتاژ میخرید تا این بک لینک ها تاثیر منفی در سئو سایت تان نداشته باشد. معمولا قیمت رپورتاژ آگهی برای پکیج ها از ۶۰۰هزار تومان به بالا میباشد اما اگر بخواهید در سایت های مجزا این ریپورتاژ ها را ثبت کنید باید هزینه ای در حدود ۳۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان بسته به اعتبار سایت رپورتاژ آگهی متغیر میباشد.

  • علت اصلی این مسئله اینجاست که وقتی ریپورتاژ خود را در یک سایت پرمخاطب منتشر می‌کنید و روی کلمات کلیدی موردنظرتان لینک می‌دهید، می‌توانید از یک سایت معتبر لینک فالو داشته باشید.
  • برخی از سایت های واسط مثل تسمینو، راش وب و… هستند که می توانید با مراجعه به آنها، سایت هایی را پیدا کنید که اقدام به فروش رپورتاژ آگهی و انتشار آن در سایت خودشان می کنند.
  • هرچه اسپم اسکور یک سایت کمتر باشد نان دهنده درست انجام شدن فعالیت ها در آن است و شما میتوانید با خیال راحت تری در آن ریپورتاژ منتشر کنید.
  • به هر حال هدف از تبلیغات و بازاریابی باید متقاعد کردن خریداران بالقوه در مورد شایستگی یک محصول یا برند باشد و نباید آنها را فریب داده یا به آنها مطالب کذبی را بیان نماید.
  • شما همچنین می توانید با ۴ المان اصلی عکس، صوت، فیلم و ارائه آمار و ارقام باعث شوید کاربر بعد از ورود به صفحه شما، مدت زمان زیادی در آن بماند و خیلی زود از آن خارج نشود.

برای نوشتن هر نوع متنی، چارچوب معینی وجود دارد که باید اصول صحیح آن را رعایت کنید. ریپورتاژ نیز از این قاعده جدا نیست و باید قدم به قدم بتوانید ساختار درست آن را از لحظه آغاز تا نقطه پایان و رعایت کنید. فروشگاه گوشی شاپ یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه فروش گوشی و تبلت فعالیت می‌کند. این فروشگاه از سال 1384 فعالیت خود را در اینترنت آغاز کرد و با استفاده از متخصصان و طراحان خود اولین پلت فرم فروشگاهی هوشمند ایرانی را بنیان گذاری کردند.

به همین دلیل پیشنهاد می‌شود با کمک یک مشاور سئو حرفه‌ای از ترکیب بک لینک‌‌های مختلف و کمپین‌‌های ریپورتاژ آگهی، یک استراتژی سئو خارجی حرفه‌ای را برای سایت‌تان ترسیم کنید تا احتمال موفقیت‌تان در آینده افزایش پیدا کند. رایامارکتینگ برای اثبات کیفیت کار خود برخی از مواقع رپورتاژ‌های را به صورت هدیه به مشتریان می‌دهد. هرچقدر کیفیت متن‌های رپورتاژ بیشتر باشد به سئو سایت و همچنین فروش محصولات کمک بیشتری خواهد‌کرد. در این مطلب، تلاش کردیم پاسخ کاملی برای پرسش رپورتاژ آگهی چیست را خدمت شما همراهان گرامی تسمینو ارائه دهیم. پیشنهاد می‌کنیم برای به دست آوردن رشد بهتر در فضای وب و دستیابی به مشتریان و سود بیشتر، خرید رپرتاژ آگهی به روش درست را در اولویت کارتان قرار دهید. خوشحال می‌شویم اگر نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

با این مثال سعی کردیم که ساز و کار تبلیغات غیر مستقیم را برای شما شرح دهیم. هدف از محتوای رپورتاژ آگهی این است که با استفاده از محتوای خبری یا آموزشی به کاربر حس و درک مناسبی از برند یا محصول خود انتقال دهید. از فرصتی که رپورتاژ آگهی برایتان پیش می‌آورد، استفاده کرده و برندسازی کنید. بهتر است که محتوای رپورتاژ آگهی به صورت یک داستان ملموس و واقعی باشد تا کاربر از خواندن آن لذت برده و هیچ گونه اجبار و تحمیل محصولی در آن وجود نداشته باشد. شما با تهیه رپرتاژ آگهی به گوگل نشان می دهید که سایت های معتبر شما را تایید کرده اند و به شما لینک داده اند. 3- به صورت PBN و یا شبکه ای رپورتاژها و بک لینک های خود را ایجاد کنید.

البته باید توجه داشته باشید که محتوایی که می نویسید، مرتبط با عنوان تان باشد. شما می توانید با استفاده از برخی از کلماتی مانند شگفت انگیز، تضمینی، ارزان، فوق العاده، تکنیک، مهیج، رایگان، حیرت آور، قدرتمند، منحصر به فرد، جادویی و… عنوان تان را جذاب تر سازید. شما اگر از این کلمات در عنوان صفحات خودتان استفاده کنید، می توانید کاربران بیشتری را ترغیب به کلیک روی آنها نمایید. هنگامی که متن رپورتاژ نوشته شد، بازاریابان باید توجه خود را به عنوان اصلی معطوف کنند.

مقالات آموزشی