آموزش نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی رایگان + مزایا و معایب ایران فاندر | مدرن بک لینک

یکی از مزایایی مهم مجله خبری مدرن بک لینک آگهی که باعث محبوبیت این روش تبلیغاتی در مقایسه با سایر روش ها شده است تاثیر آن بر سئو وب سایت و بهبود آن می باشد. ریپوتاژ آگهی با دریافت بک لینک باعث بهبود سئوی سایت و ارتقای رتبه گوگل شما می شود. انتشار رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها در گرفتن بک لینک و بهبود سئو خارجی سایت است. علت اصلی این مسئله اینجاست که وقتی رپورتاژ خود را در یک سایت پرمخاطب منتشر می‌کنید و روی کلمات کلیدی موردنظرتان لینک می‌دهید، می‌توانید از یک سایت معتبر لینک فالو داشته باشید.

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای رپیورتاژ آگهی که باعث محبوبیت آن در بین صاحبان مشاغل و کسب و کار شده است، دائمی بودن وضعیت انتشار آن است. شاید تا به امروز این موضوع که یک نمونه رپورتاژ آگهی که در یک سایت پربازدید منتشر می‌شود، هرگز از آن سایت حذف نخواهد شد را نمی‌دانستید. به خصوص اگر محتوای مقاله‌ای که ارائه داده‌اید، جذاب و با کیفیت بوده و توانسته باشد نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید.

  • با این حال اقدامات بازاریابی اضافی هم باید برای حمایت از این مفهوم مورد استفاده قرار گیرد، زیرا تأثیر گذاشتن بر ادراک عمومی تنها از طریق رپورتاژ دشوار است!
  • بنابراین انتشار رپورتاژ آگهی شانس دیده شدن برند و محصولات شما را چندین برابر می‌کند و یکی از کارکردهای اصلی رپورتاژ برندسازی و آگاهی از برند است.
  • در مورد آمار و ارقام هم باید بگوییم که در ارائه آمار و ارقام هرگز این فکر را نکنید که کاربر نمی تواند متوجه صحت یا سقم آن شود.
  • به عنوان مثال در یک گزارش یا مقاله در روزنامه‌ها و مجلات به معرفی محصول مرتبط نیز پرداخته می‌شده‌است.

هرچه اسپم اسکور یک سایت بیشتر باشد باید برای شما مانند یک زنگ خطر باشد و باید آن را از دایره انتخابات تان کم کم کنار بگذارید. هرچه اسپم اسکور یک سایت کمتر باشد نان دهنده درست انجام شدن فعالیت ها در آن است و شما میتوانید با خیال راحت تری در آن ریپورتاژ منتشر کنید. در این سایت هایی که اسپم اسکور کمتری دارند هزینه ریپورتاژ بیشتر است ام در عوض نتیجه بهتری خواهند داشت. زبان نوشتاری تان را سلس و رون کنید و طوری بنویسید که کاربرا را به هدف مورد نظرش از مطالعه مطلب تان برساند . از خودتان بپرسید کاربر چرا باید این مطلب را بخواند و آیا نیازی از او باید رفع شود دراین مطلب؟ اگر پاسخ مثبت است سعی کنید مطلب ریپورتاژ تان را به گونه ای بنویسید که نیاز او را برطرف کند و او را از مطالعه متن شما خرسند کند.

آیا ریپورتاژ آگهی رایگان خوب است؟

تقریبا همه کسب و کارها می‌توانند از رپورتاژ خبری استفاده کنند، ولی این موضوع مستلزم این است که بتوانید یک رپورتاژ حرفه‌ای، استاندارد و جذاب تهیه کنید و داخل آن حرفی برای گفتن داشته باشید. در طول رپورتاژ خود بعد از بیان مشکلات و ارائه یک سری از حقایق باید نکاتی را درج کنید که برای مخاطب ارزش افزوده ایجاد کند و از سوی دیگر کاربردی باشد. یعنی باید طوری مخاطب را کنجکاو کنید که ترغیب شود ببیند برند، محصولات و خدمات شما چه نیازی را از او برطرف می‌کند. طبیعتا کمپین‌های روابط عمومی به هر شکلی که پیاده شوند اهمیت زیادی دارند. یکی از دلایلی که باعث اهمیت زیاد رپورتاژ آگهی می‌شود، فراگیر بودن این روش است که می‌توانید متن را در طیف وسیعی از رسانه‌های آفلاین و آنلاین منتشر کنید. تسمینو مجری انتشار و خرید رپورتاژ آگهی در برترین رسانه های فارسی میباشد که با هدف تسهیل در درج رپورتاژ و مشاوره برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این زمینه همراه شما خواهد بود.

شما برای اینکه بتوانید دامین اتوریتی یک سایت را مشاهده کنید، می‌بایست به سایت MOZ مراجعه کرده یا سایت‌هایی که این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهند را شناسایی کنید. البته تحلیل فرایند کار رقبا بخشی از کار است و نباید چشم‌بسته از آن‌ها پیروی کنید، آنالیز کار رقبا سرنخی به شما برای حرکت بهتر در مسیر انتشار رپرتاژ می‌دهد و در نهایت همه چیز به کسب‌وکار و شرایط وب‌سایت شما بستگی خواهد داشت. البته ناگفته نماند که محتوا باید درعین‌حال که مفید و کاربردی است، برای مخاطب سرگرم‌کننده نیز باشد تا او را ترغیب کند که تا انتها این محتوا را مطالعه کند. اصطلاحا، یک آگهی خبری خوب و موفق، از فن «داستان‌گویی» به‌خوبی استفاده می‌کند. اسپم اسکور یک سایت نشان دهنده امتیازات منفی است که گوگل به ان ساتی داده است.

هزینه و تعرفه رپورتاژ سایت دانشگاهی

کیفیت محتوای این صفحه توسط متخصصین و کارشناسان ما بررسی و تایید شده است. پس از نوشتن رپورتاژ، تمام برندهای ذکر شده را حذف کنید و ببینید آیا آن محتوا هنوز هم برای مخاطبان هدف مفید یا مرتبط است یا خیر! اگر هیچ داستان یا ارزشی فراتر از سطح فروش وجود نداشته باشد، باید روی محتوای خودتان بیشتر کار کنید. کاملاً امکان پذیر است که این نوع تبلیغ را تغییر داد و برچسب محتوای حمایت شده یا کلمات مشابه آن را خیلی ریز و یا در حاشیه آن نوشت طوری که هیچ کس متوجه موضوع نشود.

نوع سایت و زمینه فعالیت آن

در اغلب رپورتاژ ها مشاهده کرده ام هیچ Call To Action ای وجود ندارد و از مدل AIDA اصلا استفاده نمی‌شود. رپورتاژ بایستی به قدری خوب کار شده باشد که ورودی ارگانیک از گوگل داشته باشد. روش های متعددی برای نوشتن رپورتاژ وجود دارد اما من روشی که خودم همیشه از آن استفاده می کنم و همیشه هم سیگنال مثبت از آن می گیرم را به شما آموزش می دهم. بدون فوت وقت به شروع آموزش نحوه نوشتن رپورتاژ می رویم، در صورت داشتن سوال حتما آن را در قسمت کامنت ها مطرح کنید. همچنین بازخورد بهتری از رپورتاژ می گیرید که باعث می شود لینک سازی نیز ارزش بیشتری برای سایت شما داشته باشد.