رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری راهکاری است که می تواند خارج از شبکه های اجتماعی پاسخ قدرتمندی به نیازهای سایت نوپای شما داشته باشد. بعد از این با املاهای اشتباه رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی هم غریبه نیستید. در این مطلب ایران رپورتاژ قصد دارد ضمن معرفی مفاهیم رپورتاژ خبری و رپورتاژ آگهی یک دید کارشناسی نسبت به این نوع از تبلیغات به شما ارائه کند تا بتوانید تصمیم مناسب و درخور پیشرفت کسب و کار خود بگیرید.
رپورتاژ جنبه خبری دارد و هر چقدر شما بتوانید بهتر و زیباتر آنچه که میخواهید را در محتوای خود شرح دهید شک نداشته باشید که مخاطبین بیشتری را جذب خواهید کرد. شک نکنید که اگر محتواهایتان واقعاَ کاربردی بوده و گره از مشکل کاربر باز کند، آن وقت برگه طلایی بازی به دست شما افتاده است. پس بهاحتمال زیاد یکی از پاداشهای این اتفاق مثبت، میتواند جلب اعتماد مخاطب برای خرید نهایی باشد. اما به جرئت میتوان گفت که هیچیک از این شیوه ها، به پای کیفیت ریپورتاژ نمی رسند!!. ما با تمام سایتهای معتبر و مرتبط با کار شما آشنا هستیم و رپورتاژ شما را در تمام آنها منتشر میکنیم.
- بنابراین نمیتوان برای همیشه به ثابت ماندن قیمت آن دلخوش کرد.
- در یک رپورتاژ آگهی شما می توانید بهصورت غیر مستقیم به تبلیغ خدماتتان بپردازید .
- برخی از بازیکنان از رفقایتان هستند و برخی دیگر از کوچههای اطراف به شما سر زدهاند.
- بنابراین به سراغ وبسایتهایی با اعتبار دامنه بالا و البته رشد طبیعی سئوسایت بروید.
- از دیگر مزیتهای تهیه رپورتاژ آگهی این است که این روش برای همه انواع کسب و کارها، چه بزرگ و چه کوچک و با اهداف مختلف تاثیرگذار است و جذب مخاطب میکند.
از این رو خلق یک داستان خلاقانه در تولید محتوا به نفع برند شرکت مورد نظر است که باید درنظر گرفته شود، بنابراین اهمیت تولید محتوا همین جا بیش از قبل مشخص میشود. برای جلوگیری و پیشگیری از این فرایند چالشی کسب اطلاع از قوانین و چارچوبهای اساسی گوگل است سپس انتخاب یک پلتفرم انتشار رپورتاژ مناسب است که از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین انتخاب صحیح یک پلتفرم خرید رپورتاژ میتواند مانع از جریمههای گوگلی برای شرکتها و برندها باشد. همانطور که برای تولید محتواهای وب سایت خود تلاش می کنید تا از عنوان های جذاب و کاربر پسند استفاده کنید برای نوشتن رپورتاژ هایتان هم به دنبال عناوین جذاب باشید.
در این پلان رپورتاژ شما در ۶ سایت فوق العاده قوی خارجی با اتوریتی بالای ۷۷ و ۵ سایت فارسی با اتوریتی بالای ۳۸ و همچنین ۸ وبلاگ فارسی با اتوریتی بالای ۴۰ قرار میگیرد. این سرویس بسیار قوی بوده و میتواند رتبه سایت شما در گوگل و اتوریتی سایت شما را بالا ببرد. در پلن ۳ رپورتاژ آگهی ما رپورتاژ آگهی شما را در ۸ وبلاگ فارسی زبان با پیج اتوریتی بالای ۳۸ قرار میدهیم.
عکس اول به عنوان تصویر اصلی یا تصویر شاخص در سیستم های مدیریت محتوا قرار داده میشود و تصویر دوم در بین پاراگراف ها و بین متن دیده میشود. ضمنا برای تصویر حتما یک متن جایگزین یا Alt Atributtion بگذارید. چون معمولا صاحبان وبسایت ها موقع قبول رپورتاژ به این جزئیات فکر نمی کنند. تاثیر بسیار بالایی در سئو سایت و ارتقا جایگاه کلمه کلیدی شما در گوگل دارد .
مانند سایر روش های تبلیغاتی ، برای انتشار یک رپورتاژ نیاز به صرفه هزینه دارید، اما در مقایسه با سایر روش ها ، خرید رپورتاژ آگهی و انتشار آن در سایت های مختلف، بسیار مقرون به صرفه تر بوده و بازدهی بسیار خوبی هم دارد. (یعنی بک لینک از home page) یعنی بک لینکهای رپورتاژ شما میتوانند مستقیما از پیج اتوریتی بسیار عالی (بین 20 تا 50) صفحه اصلی سایت های مربوطه نیز بهره مند شوند. شما در این رقابت تنها نیستید و از پیش رقبای شما اقدام به خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی کرده اند و شما چند قدم و چند مرحله از رقبا عقب هستید. رپورتاژ آگهی در واقع مقاله ای است که شما در آن به صورت نامحسوس به معرفی کسب و کار و محصولات خود در سایت های معتبر خبری می پردازید چرا که رپورتاژ آگهی یک مقاله است نه صرفاً یک بنر تبلیغاتی.
انتشار رپورتاژ در وبلاگ (خرید رپورتاژ آگهی از وبلاگها)
با یک جستجوی ساده متوجه خواهیم شد که اغلب شرکتهای تبلیغاتی در ارائه تعرفههای خود صادقانه عمل نمیکنند و بیشتر در پی جذب مشتریان بیشتر هستند. در پنل تسمینو تعرفه رپورتاژها مطابق با عرف رسانهها تصویب شده است. تسمینو، با ارائه پکیجها، تخفیفات استثنایی و خدمات حرفهای خود طبق استانداردهای حال حاضر در این صنعت، همواره برای کسب رضایت مشتریان و ایجاد یک شرایط ایدهآل برای دسترسی و بهرهمندی آنان از بهترین امکانات تلاش میکند. امروزه رپورتاژ آگهی نقش مهمی در عرصهی رسانههای دیجیتال ایفا میکند و یکی از بخشهای حیاتی دیجیتال مارکتینگ است. از دیگر مزیتهای یک رپورتاژ حرفهای انتقال پیام تبلیغاتی است که با تولید یک محتوای تخصصی آغاز میشود و تا تبدیل شدن مخاطب و بازدیدکننده به مشتری، تاثیرگذار است.
درسته که صفحه ای که قراره بهینه سازی بشه باید با اون کلمه رتبه داشته باشه تا دریافت لینک تاثیر گذار باشه اما اینکه می گویید حتما باید در صفحه اول باشد تا ریپورتاژ اگهی تاثیر بگذارد کمی منطقی به نظر نمی آید. در این مقاله ابتدا می آموزیم مجله خبری مدرن بک لینک بک لینک چیست و پس از آن فاکتورهای مورد نظر گوگل برای تعیین ارزش بک لینک و تاثیر آن بر سئو به شما آموزش داده میشود. محتوای تکراری شانس زیادی برای کسب جایگاه در نتایج گوگل ندارد و معمولا از طرف ربات های گوگل نادیده گرفته میشود.
انزل وب
این نوع از تبلیغات که با عنوان “ریپورتاژ خبری” شناخته شده است، یکی از قویترین و موثرترین نوع تبلیغات و همینطور یکی از راههای مهم افزایش رتبه سایت شما به دلیل دریافت لینک مستقیم و معمولا follow میباشد. سایتهای خبری یا مجله ای به دلیل داشتن فعالیت زیاد و تولید محتوای مکرر (به طور معمول، انتشار روزانه محتوا)، بهترین و موثرترین منابع جهت درج رپورتاژ محسوب میگردند. این سایتها به دلیل اهمیت بالایی که دارند اغلب تعرفههای بیشتری را جهت انتشار رپورتاژ تعیین نمودهاند. به رپورتاژهایی که در این گونه سایت ها درج می گردند رپورتاژ آگهی خبری گفته می شود. در پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی تسمینو هر وبسایت با توجه به حوزه کاری و یا میزان اعتبار دارای قیمت متفاوت است که میتوانید با ورود به پنل کاربری آن را مشاهده و سفارش رپورتاژ آگهی خود را ثبت نمایید.