۷ رسانه خبری را تنها با قیمت ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید. با استفاده از خدمات جایگاه خبری میتوانید به بازدید بیشتر رپورتاژ آگهیهای خود کمک کنید. از این پس مهم ترین مقالات سئو سایت را در این بخش قرار خواهیم داد.
بله شما می تونید پس از خرید رپورتاژ، استراتژی انتشار و ثبت رپورتاژ آگهی رو مشخص کرده و به ما اعلام کنید تا مطابق با استراتژی شما، انتشار رپورتاژ انجام بشه. بله کلیه پکیج های انتشار رپورتاژ آگهی دارای تخفیف بوده که تمامی تخفیفات در قیمت گذاری ها لحاظ گردیده است. همچنین می توانید در حین ثبت سفارش، تولید محتوای کامل رپورتاژ آگهی را به تیم تولید محتوای سئوسل بسپارید تا از دغدغه تولید محتوای رپورتاژ به دور باشید. رپورتاژ آگهی که گاهاً اصطلاح ریپورتاژ را نیز با خود یدک میکشد، روشی از برندسازی و بازاریابی اینترنتی بوده که باعث میگردد در دنیای وب شناخته تر شوید.
- وبسایت دیجی کالا را میتون نمونه ای حرفه ای برای افزایش هوشمندانه نرخ کلیک سایت بشمار آورد.
- در بسیاری از مواقع، انتشار تدریجی رپورتاژ و داشتن یک برنامه ریزی مشخص، روند کار رو بسیار طبیعی می کنه و مشکلی از این جهت رخ نمیده.
- هم مورد توجه کاربران اینترنتی قرار خواهد گرفت و هم توسط موتورهای جستجوی خصوص گوگل، به عنوان یک امتیاز در سئوی سایت در نظر گرفته می شود.
- بک لینک های سئو نشان دهنده قدرت و تاثیر موضعی در جایی که صفحه در نتایج جستجو قرار می گیرد.
- با این کار، لینک و یا لینک هایی که در محتوای خود قرار می دهید، بیشتر دیده شده و باعث افزایش اعتبار دامنه سایت شما می شود.
معمولا آژانس دیجیتال مارکتینگ کانگورو پکیجهای مختلف و متنوعی برای رپورتاژ آگهی طراحی و ارائه می کند که با توجه به تخفیف های ویژه بسیار مقرون به صرفه و مناسب برای خرید میشوند. در اینجا پکیج شماره یک شامل وبسایتهای خبری و ورزشی را ملاحظه میکنید. بطور مثال قیمت رپورتاژ آگهی در زومیت و قیمت رپورتاژ آگهی در دیجیتاتو که از جمله سایت های خبری در حوزه فناوری هستند بسیار بالا است. یا قیمت رپورتاژ آگهی در فارس نیوز و قیمت رپورتاژ آگهی در تسنیم بالاتر از یک میلیون و دویست هزار تومان است که با همین مبلغ می توانید چندین وبسایت خبری و فناوری را برای انتشار رپورتاژ خود انتخاب کنید.
بررسی کنید سایت مورد نظرتان روی کلمه کلیدی (انکرتکست) شما چه رتبه ای دارد. البته کاملاَ باید حواستان به رشد ناگهانی اعتبار دامنه وبسایتها باشد. برخی با لینکسازیهای گسترده و پشت سرهم، اعتبار دامنه وبسایتشان را بالا میبرند!!. بنابراین به سراغ وبسایتهایی با اعتبار دامنه بالا و البته رشد طبیعی سئوسایت بروید. بله، با نوشتن یک رپورتاژ جذاب و انتشار آن در سایت های پر خواننده ایرانی، قطعاً دور از انتظار نیست که کاربران با شما آشنا شوند، به سایت شما سر بزنند و حتی خریدی از شما انجام دهند.
انتخاب سایت مرتبط برای انتشار رپورتاژ
در پلن شماره ۴ رپورتاژ آگهی وردپرس ست آپ شما بایستی یک متن فارسی بصورت مقاله به همراه یک الی ۳ تصویر برای ما ارسال نمایید. شما میتوانید درون متن به 3 عبارت کلیدی 3 لینک مختلف بدهید ولی بایستی لینکها همگی مرتبط با یک سایت باشند. در پلن شماره ۳ رپورتاژ آگهی رایاطرح شما بایستی یک متن بصورت مقاله به همراه یک الی ۳ تصویر برای ما ارسال نمایید. 2- اگر در یک عبارت جایگاه مناسبی ندارید یعنی هنوز از نظر تکنیکال، محتوا، لینک سازی داخلی و … به خوبی آن صفحه را تقویت نکرده اید و در چنین شرایطی لینک سازی خارجی کم تاثیر و البته گران قیمت خواهد بود. پیشنهاد میکنم ابتدا با تکینک های کلاه سفید صفحه را به جایگاه مناسبی برسانید سپس از طریق لینک سازی خارجی آن را تقویت کنید. در چنین شرایطی تولید محتوای اختصاصی و ارزشمند، بهبود کدنویسی و سرعت سایت، لینک سازی داخلی، کامنت مارکتینگ و … مواردی هستند که برای بهبود سئو از آنها استفاده میکنیم.
تبلیغات
اگر دسترسی به نفع شما وجود دارد ، برای انجام این کار در نظر بگیرید که شخص دیگری را استخدام کنید. برای موفقیت در سئو ، نمی توانید برای همیشه به خرید پیوندها اعتماد کنید. سپس ، صاحبان این سایتها به افراد این امکان مجله خبری مدرن بک لینک را می دهند که پیوندها را از PBN خود خریداری کنند . شما یک فریلنسر یا شرکتی را برای پست مهمان از طرف خود استخدام می کنید. آنها پیکربندی ، ایجاد محتوا را انجام می دهند و پیوندی را در محتوا به سایت شما می دهند.
اما عجله نکنید… چراکه به جرئت میتوان گفت که اکثر افراد، اطلاعات کافی و صحیح از شرایط خرید و نوشتن رپورتاژ آگهی ندارند!!. بایستی بدانید که در صورت هرگونه اشتباه در تعیین استراتژی و خرید ریپورتاژ آگهی، نه تنها پولتان را دور میریزید. بلکه احتمالاَ بهلحاظ برندسازی و بهبود سئوسایت نیز پسرفت خواهید داشت!. بنابراین اطلاع از تمامی زیر و بم های مربوط به خرید رپرتاژ اگهی، شدیداَ مهم و کاربردی می باشد. رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری-رسانه ای به مطلب یا محتوایی گفته می شود که با هدف کسب منفعت برای بیزنس سفارش دهنده، در یک رسانه منتشر میشود.
درتولید محتوا و بازاریابی محتوا که برای سایت انجام میشود، استفاده از لینکهای داخلی برای افزایش مدت زمان ماندگاری کاربر در سایت و نشان دادن ارتباط موضوعی بین صفحات مختلف سایت، الزامی است. در حالی که اگر در متن رپورتاژ تنها از لینکهای یک سایت با عین کلمات کلیدی استفاده شود، گوگل به غیر طبیعی بودن فعالیت شما، مشکوک میشود. گیگاپیپر مجری انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های دانشگاهی با پسوند edu می باشد.
در حین لینک سازی به هیچ عنوان چند لینک رپورتاژ را داخل یک متن قرار ندهید. ممکن است تاثیر درج رپورتاژ بلافاصله پس از ایندکس شدن آن نمایان شود و همچنین این تاثیر گذاری ممکن است تا ۴ ماه یا بیشتر نیز به طول بیانجامد و چه بسا ممکن است هیچ گونه تاثیرگذاری مثبت یا منفی نیز نداشته باشد. همه چیز به استراتژی کلی و رعایت کلی فاکتورهای مختلف سئو داخلی و خارجی سایت شما وابسته است. قیمت ثبت رپورتاژ وبلاگی در سرویس های وبلاگدهی ایرانی مطابق با جداول قیمتی زیر می باشد. هزینه رپورتاژ بدون تگ رپورتاژ و نوشته تبلیغاتی بودن با هزینه 750 هزار تومان و درج در صفحه اصلی قابل انجام است. قبل از این کار ما رپورتاژ آگهی خبری از یک سایت معروف گرفتیم.