در انتخاب وب سایت منتشر کننده رپورتاژ خبری دقت نمایید که مخاطبان آن وب سایت تا چه اندازه می توانند مخاطبان طبیعی وب سایت شما باشند؛ هر چقدر پرسونای این مخاطبان به مخاطب هدف شما نزدیکتر باشد، شانس جذب کاربر شما افزایش می یابد. در گذشته یکی از پارامتر هایی که وجود داشت بک لینک سایت ها با عنوان کلمه کلیدی های محبوب بود ، البته در دورانی نتیجه های مطلوبی را برای سایت ها رقم می زد. در سال های گذشته موتور جستجو ها(خصوصا گوگل) بسیار هوشمند تر شده اند و در یک مرحله اعلام کردند که سایت هایی که بک لینک خریداری می کنند جریمه خواهند شد و از نتایج ابتدایی حذف و به رده های پایین تر سقوط می کنند.
این اعتبار می تواند تا حدودی معیار تعیین قیمت رپورتاژ آگهی باشد. بیشتر بودن مقادیر دو عددی که این افزونه به عنوان DA و PA به شما می دهد، نشان از برتری اعتبار آن وب سایت از دیدگاه الگوریتم های جستجوی گوگل دارد. برای تبلیغ محصول یا خدماتی که ارائه میکنیم مثل درج آن در سایت آگهی، میتوانیم با معرفی محصول، خدمت و بیان ویژگیهای محصول و حتی مقایسه آن با رقبا در قالب رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری در سایتهایی با مشخصاتی که در ادامه توضیح خواهیم داد منتشر کنیم. مخصوصا اگر در آن حیطه تازه کار باشید و کسی شما و کسب و کار شما را نشناسد باید بعد از راه اندازی سایت و شروع فعالیت های مستمر در داخل سایت و شبکه های اجتماعی به فعالیت های خارج سایت یعنی بکلینک سازی از طریق سایت های رایگان و رپورتاژ آگهی پرداخت. سایتهای خبری یا مجله ای به دلیل داشتن فعالیت زیاد و تولید محتوای مکرر (به طور معمول، انتشار روزانه محتوا)، بهترین و موثرترین منابع جهت درج رپورتاژ محسوب میگردند.
برخی از انواع بک لینک های خریداری شده می توانند برای سئو شما بسیار مضر باشند. از این گذشته ، نتایج جستجوی اوایل سال 2010 با نتایج جستجوی امروز بسیار متفاوت است و شیوه های رتبه بندی سایت شما بسیار تغییر کرده است. بعضی اوقات ممکن است احساس کنید که هیچ راهی برای خرید لینک وجود ندارد.
کارهای زیادی میتونید قبل یا بعد از خرید رپورتاژ آگهی بکنید. رپورتاژها با توجه به وضعیت محتوایی که دارند (کپی یا یکتا بودن محتوا) سرعت ایندکس متفاوتی خواهند داشت. ما ایندکس رپورتاژهای منتشر شده در منابع مجله ای اختصاصی نشونت رو با شرط یکتا بودن محتوای شما تضمین می کنیم. بنابراین برای اینکه مشکلی در ایندکس رپورتاژ نداشته باشید، حتما محتوای ارائه شده خودتون رو با بهترین کیفیت و غیر کپی تهیه بفرمایید. لینک دادن به چند دامنه از سایت های مختلف (نه یک سایت) باعث طبیعی تر شدن فرآیند لینک سازی میشه و باعث میشه تاثیر رپورتاژ شما روی افزایش رتبه بسیار بیشتر بشه.
پکیج کامل استاندارد CGSB -Canadian General Standards Board
در واقع در چنین تبلیغاتی، سعی شده تا به بیان مزیت های محصولات مورد نظر اشاره کرده و معایب دیگر برندها را پر رنگ تر جلوه دهند. البته شما می توانید از طریق کانال های پر مخاطب شبکه های اجتماعی نیز برای این مدل ازریپورتاژتبلیغاتی استفاده کنید. این ریپورتاژ، بیشتر به یک آگهی شبیه است که به نقد و بررسی بی طرفانه یک محصول می پردازید. اما در انتها با قرار دادن یک لینک به صفحه محصول مرتبط، مشتری را به سمت خرید سوق می دهید.
تیتر و مقاله شما نباید به صورت کاملا تبلیغاتی باشد و به صورت یک راهنمای خرید منتشر می شود. این سرویس در واقع قدرت authority سایت شما را افزایش می دهد و این موضوع باعث افزایش اعتماد گوگل به سایت شما خواهد شد و نهایتا منجر به افزایش رنکینگ گوگل، بالا آمدن سایت در کلمات کلیدی و افزایش موفقیت سایت شما خواهد گردید. با توجه به اینکه ما سایتهای زیادی با این مشخصات داریم ولی رپورتاژ شما در 8 تا از سایتهای خارجی ما قرار میگیرد لذا نام سایتها ذکر نمی شود ولی پس از تکمیل سفارش و ارسال گزارش نهایی میتوانید اتوریتی بسیار بالای سایتها را مشاهده نمایید.
این سایت ها با توجه به اعتبار دامنه و تعداد بازدیدکنندگان روزانه خود، مبلغ مشخصی را برای درج یک مقاله از طرف شما در سایت خود دریافت میکنند. شما مقاله مورد نظر خود را به آنها ارایه میدهید و در بخش هایی از آن برای سایت خود لینک سازی میکنید. محتوای رپورتاژ، با هدف تبلیغات غیر مستقیم و صد البته رفع نیاز مخاطب، تهیه شده و در کنار سایر محتواهای موجود مجله خبری مدرن بک لینک در وب سایت، منتشر میشود. این مدل از تبلیغات از سال ۱۹۱۵ تا کنون در رسانه های چاپی مورد استفاده قرار گرفته است. اما در فضای آنلاین، از آن به عنوان روشی جهت تبلیغات بومی یا محتوای اسپانسری یاد میشود. بعد از دریافت پاسخ سؤال رپورتاژ آگهی چیست، نوبت به بررسی این مدل از تبلیغات در سئوی سایت میرسد؛ مسئله ای که هدف اصلی ما در این مقاله است.
بعنوان مثال اگر سایت شما فعالیت در زمینه آشپزی فعالیت دارد، بهتر است در سایتی که در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می کند رپورتاژ آگهی درج نکنید چون این دوتا هیچ ارتباطی به هم ندارند. می بایست ابتدا سایت هایی را هدف قرار دهید که مرتبط با موضوع فعالیت سایت شما باشند. هرچه سایت مورد نظر مرتبط تر باشد برای شما نتیجه بهتری به دنبال خواهد داشت.
- تیم سئوسل روشی از اسپین رو انتخاب می کنند که حداکثر کیفیت رو داشته باشه.
- بهترین استراتژی این هست که در لایه اصلی از منابع معتبری مثل رپورتاژهای مجله ای یا وبلاگی استفاده کنید و در نهایت، این منابع رو به کمک رپورتاژها و یا بک لینک های تقویتی، تقویت کنید.
- محاسبه DA که یک پارامتر ابداعی در سایت MOZ می باشد، صرفاً بر اساس نوع و میزان بک لینک سایت هاست، در حالیکه به کیفیت لینک ها اشاره ای ندارد.
- به همین خاطر تیم سئوسل با فراهم آوردن مجموعه ای از وبلاگهای دانشگاهی، خدمات رپورتاژ دانشگاهی EDU را نیز خدمت شما ارائه خواهند نمود.
در این محتوا به طور کامل به شما نحوه چیدن استراتژی مناسب را خواهیم گفت. ما در وبسایت خود آموزش رایگان رپورتاژ آگهی را داریم که می توانید با کلیک بر روی کلمه ذکر شده به آن ها دسترسی داشته باشید. دوما بابت ارائه رپورتاژ های edu واقعا متشکرم.همچنین قبل از خرید از ایشون مشاوره گرفتم برای اینکه چطور رپورتاژهام رو اجرا کنم. قدرت سایت ها و مشاوره ایشون باعث شد پیشرفت خوبی سایتم داشته باشه.
لینکهای ارائه شده در این پکیج همگی بصورت فالو می باشند.
هزینه رپورتاژ بدون تگ رپورتاژ و نوشته تبلیغاتی بودن با هزینه 750 هزار تومان و درج در صفحه اصلی قابل انجام است. این رپورتاژها با زحمات زیادی تهیه شده و با اینکه قیمت کمی دارند ولی تاثیر بسیار بالایی در بالابردن رنک و رتبه کلی سایت دارند. بهترست در دو یا سه وبلاگ رایگان فارسی به صفحه رپورتاژ لینک دهید. به این صورت که شما با ایجاد یک نوشته در وبلاگ مورد نظر یک لینک هم به صفحه رپورتاژ می دهید. ترجیحا وبلاگ ها را در سرچ کنسول ثبت کنید و بعد از این که نوشته وبلاگ منتشر شد درخواست fetch را ثبت کنید. درج ویدیو در رپورتاژ آگهی هم تنها زمانی میسر هست که ویدیوی شما در فضای دیگه ای آپلود شده و لینک در اختیار ما قرار بگیره.