کسب و کارهای آنلاین میخواهند همیشه جلوی چشم کاربران اینترنتی باشند و کسب و کارشان رونق بیشتری بگیرد. با این حال، آنها نمیدانند که چطور این حجم از ترافیک کاربران را به سایت خودشان بیاورند. داشتن سایت یک سمت قضیه است اما چگونگی کشاندن کاربران برای بازدید از آن، بخش مهمتری است.
- دقیقاً مانند شرایط گرفتن بک لینک از تأمین کنندگان، میتوانید از اتحادیه یا تشکیلات خود بخواهید که به عنوان یکی از اعضا، در سایتشان به شما لینک بدهند.
- تازه با وب رمز آشنا شدید؟ می توانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد صفحه ثبت نام شوید.
- از این رو غافل نشدن از این فرصت بی نظیر برای ساخت بک لینک های دائمی و رایگان می تواند بسیار برای کسب و کار و سایت شما مفید باشد.
- بک لینک ها با دادن اطلاعات اضافی و مفید به کاربران، به آنها کمک میکنند که تجربه اینترنت گردی بهتری داشته باشند و به نیازشان را رفع کنند.
- مزیت این روش انتخاب سایت مناسب بک لینک بر اساس معیارهایی مانند قدرت و مرتبط بودن موضوع و یا بازدید است .
هر چه محتواهایی که در سایت قرار می دهید یونیک باشند بهتر است و سریع تر ایندکس می شوند. با این حال شما می توانید، در صورتی که وقت زیادی ندارید از حالت اشتراک گذاری محتوا استفاده کنید. روش دیگر که موثر است استفاده از سایت های ثبت مقاله است و می توان از این طریق بک لینک های با ارزشی بدست آورد و جایگاه سایت را در کلمات کلیدی مختلف بهبود بخشید.
هیچ وب سایت یا کاربری دوست ندارد به جایی لینک شود که ارور ۴۰۴ دریافت کند. پس اگر بتوانید محتوای ارزشمند و جایگزین خوبی به اون پیشنهاد دهید، موفق شدهاید. رتبهای که قرار است از طریق بک لینک به سایت مقصد منتقل شود بین لینکهای موجود در صفحه تقسیم میشود. بنابراین هرچه تعداد لینکهای موجود در یک صفحه کمتر باشد ارزش بیشتری به سایت شما منتقل خواهد شد. در مقابل بعضی از بک لینکها نهتنها ارزشی ندارند بلکه حتی باید از آنها اجتناب کرد؛ چراکه میتوانند صدمات جبرانناپذیری برای وبسایتتان به بار بیاورند.
فالو یا نوفالو بودن بکلینک
بک لینکها به طور پیشفرض «فالو» هستند، به این معنی که از دید گوگل ارزشمندند و میتوانند بر رتبه وبسایت اثر بگذارند. از طرف دیگر، لینکهای «نوفالو» را داریم که گوگل برای آنها هیچ ارزشی قائل نیست. برای ارزیابی ارزش بک لینک هر وبسایت میتوانید Domain Authority آن را در وبسایت Moz بررسی کنید. Domain Authority شاخصی است که توسط وبسایت مطرح Moz ابداع شده و بسته به تعداد و کیفیت لینکهای هر وبسایت برای آن یک امتیاز (از 1 تا 100) در نظر میگیرد. با داغتر شدن بازار رقابت، فقط داشتن لینکهای مرتبط کفایت نمیکند، بلکه به داشتن بک لینک از وبسایتهای بسیار معتبر یا وبسایتهایی نیاز دارید که گوگل به خاطر ارزش محتوا و لینکهایشان به آنها اعتماد دارد.
برای مثال، اگر شما دندان پزشک هستید، ممکن است یک خبرنگار را پیدا کنید که در حال نوشتن مقاله ای راجب به سفید کردن دندان است. خود خبرنگار ممکن است به دنبال منبعی برای مقاله اش باشد، چرا ان منبع شما نباشید؟ مطمئنا می توانید از طریق این خبرنگار مجله خبری مدرن بک لینکی را به سایت خود داشته باشید. گوگل و بینگ دو موتور جست و جوی قدرتمندی هستند که سعی دارند وبسایت هایی را که لینک خریداری می کنند یا لینک می فروشند به شدت مجازات کنند. اگر به یاد داشته باشید ، استراتژِی محتوای 10 برابر را به شما توضیح دادیم. چنین محتوایی که ارزش بالایی را دارد ، باعث می شود تا سایت های دگیر به عنوان یک منبع یا مرجع یادگیری ، به سایت شما لینک بدهند. چنین لینکی که نیاز به هیچ اقدامی به جز محتوای عالی ندارد ، پیوند تحریریه می گویند.
روش ساده و کلاه سفید برای گرفتن بک لینک