بک‌ لینک چیست؟ نحوه ایجاد بک لینک و تاثیر آن در سئو | مدرن بک لینک

اهمیت لینک سازی توسط متخصصین غیر حرفه‌ای فراموش می‌شود و اصلا انجام نمی‌شود و یا ممکن است آنها طوری لینک سازی انجام دهند که اثر بد یا خنثی داشته باشد. امروزه لینک سازی با هدف ارتباط با مخاطب هدف و شناساندن برند، محصول یا یک وبسایت به او انجام می‌شود. لینک بیلدینگ معمولا با هدف گذاری روی عبارات یا کلمات کلیدی خاص صورت می گیرد و صرف داشتن لینک های زیاد به معنی موفقیت تجارت شما یا کسب جایگاه بهتر در گوگل نمی باشد. هایپرلینک که بیشتر به لینک معروف می باشد، روشی مناسب برای وارسی بازدید کنندگان در سایت ها و صفحات اینترنتی محسوب می شود.

بعضی از این سایت ها عبارتند از مواردی که در جدول رو به رو مشاهده می کنید. نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید این است که خیلی از مواقع شاید برخی از بک لینک ها به ارتقا سایت شما کمک نکنند و آنچنان ارزش مشخصی به سایت شما ندهند اما ضرری هم ندارند. مثل خیلی از بک لینک های پروفایلی و یا بعضا فرومی که در نهایت وجود داشتنشان بهتر از وجود نداشتنشان است. چیزی که تعرفه و قیمت بک لینک را تعیین می کند، کیفیت منابع برای لینک سازی است. به عنوان مثال یکی از فاکتورهای تعیین هزینه بک لینک ها را فعال بودن منابع و به روزرسانی های پی در پی آن ها مشخص می کند. با کنار هم قرار دادن فاکتورهای مختلف کیفی می توانیم نتیجه بگیریم که قیمت بک لینک سازی در سئوسل بسیار مناسب بوده و شما با خرید بک لینک ارزان و قوی می توانید نتایج قابل قبولی را کسب نمائید.

جستجوی مطالب

درواقع، لینک‌های نوفالو هم می‌توانند به طور غیرمستقیم بر رتبه شما تأثیر بگذارند. وقتی به روش‌های گرفتن بک لینک فکر می‌کنید ممکن است تاکتیک‌های بسیار پیچیده و سخت به نظرتان برسد. اما یکی از موثرترین راه‌های گرفتن بک لینک، لینک‌سازی منابع است. برای اینکه در این تاکتیک موفق شوید، باید بدانید کسب و کار شما کجا می‌تواند ارزشی به مخاطبین اضافه کند.

پکیج دوم تولید بلاگز

قطعا لینک سازی برای صفحات داخلی بسیار تارگت خوبی خواهد بود و شما می توانید از انواع مجله خبری مدرن بک لینک های دانشگاهی و دولتی هم استفاده کنید. در یکی از مقالات موجود در سایت می‌توانید در انتهای صفحه در بخش کامنت‌ها نظر خودتان را وارد کنید و به سایت موردنظرتان لینک بدهید. امکان قرار دادن تگ a در متن کامنت برای ایجاد بک لینک نیز وجود دارد. در یکی از مقالات سایت می‌توانید در انتهای صفحه در بخش کامنت‌ها نظر خودتان را وارد کنید و به سایت موردنظر لینک بدهید. بک لینک گرفته شده از این وب‌سایت جز معدود Backlink قدرتمند رایگان محسوب می‌شود که تأثیر بسیار زیادی در بهبود سئو سایت دارد. در این وب‌سایت‌ها ثبت‌نام کنید و می‌توانید محتوای خودتان را در این وبلاگ‌ها به اشتراک گذاشته و به وب سایتتان لینک فالو بدهید.

گوگل، چطور متوجه می شود که بک لینک های ما غیر طبیعی است؟

حال این بک لینک‌ها می‌توانند به صورت طبیعی ایجاد شوند که در این صورت بهترین نوع بک لینک سازی خواهند بود. همچون اشتراک‌گذاری محتوای شما توسط بازدیدکنندگانتان در شبکه‌های اجتماعی. اما سوال این است که آیا باید همچنان منتظر نشست تا کاربران لینک‌های ما را به اشتراک بگذارند؟ پاسخ روشن است، خیر! اینجاست که مباحث لینک‌سازی و خرید بک لینک معتبر و ارزان مطرح می‌گردد. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه بک لینک بگیریم، کافیست ادامه توضیحات را ملاحظه نمائید.

  • پس راه چاره این است که موضوعاتی که هنوز در ویکی‌پیا صفحه ندارند را پیدا کنید، بعد محتوایی دست اول و قابل استناد در وبسایت خود منتشر کنید.
  • های با کیفیت که تولید میکنید بهترین شانس را به شما ارمغان می اورد تا در یک کلمه ی کلیدی در گوگل رتبه ی بهتری داشته باشید .
  • این یعنی بعضی از آنها به صفحه اصلی لینک میدهند، بعضی دیگر به صفحات مقالات، بعضی به صفحات خدمات و… در اصل شما باید تناسب لینک ها روی صفحات مختلف سایتتان را رعایت کنید.
  • از این مدل بک لینک ها، می توانید برای برندینگ خود استفاده کنید.
  • با این حال شما می توانید، در صورتی که وقت زیادی ندارید از حالت اشتراک گذاری محتوا استفاده کنید.