همچنین هرچه سایت منبع بک لینک بیشتر مرتبط باشد ارزش آن لینک بالاتر است . در زیر نمونه کارها و بیزینس های فعال مربوط به شرکت بهترین بک لینک میباشد. به کمک این شاخص ها می توانید به ارزش لینک ها پی برده و بفهمید وقت و تلاشی که برای لینک سازی به کار برده اید ارزش آن را دارشته…
تعیین ارزش بک لینک توسط گوگل
بک لینک های پروفایلی در کنار قدرت بالایی که دارند معمولاً برای لایه های 2 به بعد در لینک سازی پیشنهاد میشن. این بک لینک ها در صفحات پروفایل کاربری ایجاد می شن و بنابراین ایجادشون باید مطابق با یک استراتژی مشخص انجام بشه. ما در نشونت سرویسهایی برای تقویت بک لینکها و رپورتاژها ارائه میدیم که میتونید در ادامه این سرویسها رو مشاهده بفرمایید.
برای تعیین این قضیه باید از بک لینک nofollow یا dofollow استفاده کنیم. اگر میخواهید راجع به سئو بیشتر بدانید و از ساز و کار رتبه بندی سایت در گوگل مطلع شوید، حتما مطالب «چک لیست سئو» و «چک لیست فاکتورهای رتبه بندی سایت در گوگل» را بخوانید. حالا فهمیدید چرا میگویند سر سئو جنگ است؟ همه میخواهند از این پتانسیل حضور مخاطب و جامعه هدف به نفع خودشان استفاده کنند. کسب و کارهای آنلاین میخواهند همیشه جلوی چشم کاربران اینترنتی باشند و کسب و کارشان رونق بیشتری بگیرد. با این حال، آنها نمیدانند که چطور این حجم از ترافیک کاربران را به سایت خودشان بیاورند.
آموزش ساخت بک لینک
خرید بک لینک از مزرعه بک لینک یا سایر روشهای ناجوانمردانه برای بدست آوردن بک لینک در نظر گوگل، کار بسیار شیطانی است. چیزی به نام سئو تضمینی یا خرید بک لینک تضمینی یا رپورتاژ آگهی تضمینی در عمل وجود نداره. بنابراین باید سعی کنید لینک سازی اصولی انجام بدید تا ریسک خرید بک لینک برای شما به حداقل برسه.
اگر محتوایی از سایت شما در حال جذب لینک ها است می توانید این مطالب را به افراد دیگر پیشنهاد بدید که از این راه بتوانید لینک های بیشتر دریافت کنید. همچنین شما می توانید به افرادی که به سایت شما لینک داده اند تماس بگیرید و از این کار تشکر کنید و بگوید این مطلب به چه اندازه برای مخاطبان شما مفید بوده. ممکن است با این تشکر دوباره وارد سایت شما بشوند و صفحه های جذاب بیشتری را پیدا کنند که به ان ها بک لینک بدهند. همچنین با این کار ممکن است ایده های جدیدی را برای نوشتن محتوای های جالب تر پیدا کنید.
بک لینک در واقع لینک یا پیوندی است از صفحهای در یک سایت به یک سایت دیگر. اگر کسی در سایتش لینک سایت شما را قرار دهد، شما یک بک لینک از آن سایت گرفتهاید و اگر شما لینک آنها را در سایتتان بگذارید، یک بکلینک به آنها دادهاید. مطمئنا اگر سایت های سطح وب بخواهند به شما به عنوان یک سایت معتبر لینک بدهند، صرفا روی یک صفحه از سایتتان تمرکز نمیکنند. این یعنی بعضی از آنها به صفحه اصلی لینک میدهند، بعضی دیگر به صفحات مقالات، بعضی به صفحات خدمات و… در اصل شما باید تناسب لینک ها روی صفحات مختلف سایتتان را رعایت کنید. به طور اصولی هم همیشه صفحه اصلی سایت و بعد از آن صفحات دسته بندی، مجله خبری مدرن بک لینک های بیشتری دریافت میکنند.
- اگر میخواهید ماهی بزرگی را بگیرید باید آستین خود را بالا بزنید و برایش تلاش کنید .
- ارزش سئوی این لینکها نسبت به لینکهای فوتر یا نوار جانبی وبسایت بهمراتب بیشتر است، زیرا خواننده علاقهمندی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتری دارد میتواند بهراحتی بر روی آنها کلیک کرده و از محتوای مشابه استفاده کند.
- اگر صفحه مبدا که شما از آن بک لینک گرفته اید 5 لینک دیگر هم به سایت های دیگر داده باشد، در اصل اعتبار کل صفحه بین همه لینک ها تقسیم شده و اعتبار کمی به هر سایت میرسد.
- تولید محتوای باکیفیت بخشی ضروری از طراحی یک استراتژی سئو موفق است.