سئو یعنی کمک کردن به موتورهای جستجو در پیدا کردن محتوایی در وبسایت شما که مرتبط با موضوعی است که کاربر سرچ میکند. این لینکها به گوگل کمک میکند که ساختار سایت و ارتباط بین مطالب را شناسایی کند. با این روش اطلاعات صفحات و سایت در گوگل دسته بندی میشوند و در زمان جستجو کاربر هدف، به او نشان داده میشوند.
ضمن این باید تعادل را نیز رعایت کنید و هرجا به راستی نیاز بود و به درک ارتباط منابع کمک میکرد لین خارجی بدهید و در این زمینه بیمهابا عمل نکنید. این مجموعه قوانین و الگوها، چراغ راه مدیران وبسایتها و سئوکاران هستند برای اینکه بتوانند سایت خود را مطابق نیاز کاربران و خواستههای گوگل (که همان خواستههای کاربران است) آماده کرده و در نتیجه رتبه خوبی کسب کنند. در اینجا متخصصان سئو سه دسته میشوند؛ عدهای از آنها دقیقاً از همان قوانین گوگل پیروی میکنند و از آنها تخطی نمیکنند.
- از همین رو در اصطلاحات رایج در سئو، باید با اصطلاحات رایج در طراحی سایت و برنامه نویسی نیز آشنا باشید.
- پیشنهاد میکنم برای نتیجه گیری بهتر سئو سایت را به یک متخصص بسپارید و یا با شرکت در دوره های آموزشی دانش خود را در این حوزه بالا ببرید.
- کارگاه استراتژی سئو و آموزش تولید محتوا دقیقا با همین هدف طراحی شده است.
- برای اینکه سایت شما تجربه کاربری خوبی داشته باشد باید از عناصری که برای کاربران آشنا بوده و در سایتهای دیگر آنها را دیده است استفاده کنید.
کاربران چطور شما را پیدا میکنند؟ هر کاربر با جستجوی کلمات و عباراتی که به دنبالش است، با شما آشنا میشود. در این جلسه با این عبارات مورد جستجوی کاربر که به آنها کلمه کلیدی گفته میشود، آشنا خواهید شد. زمانی که شما به بررسی مشکلات افراد تازه کار میپردازید، متوجه میشوید که محتوایی که این دوستان در سایت خود قرار میدهند، توسط گوگل ایندکس نمیشود. علت این موضوع معمولا این است که سایت آنها داری یک نقشه سایت مناسب نمیباشد. شما به هر میزان که نقشه سایت قویتری داشته باشید، سرعت ایندکس مقالات و مطالب شما بیشتر خواهد شد. از طرفی سعی کنید که رپورتاژ آگهی خود را در سایتهایی منتشر کنید که اعتبار بسیار بالایی دارند.
دوره آموزش بازاریابی محتوا
در واقع مهم ترین نکته در انتخاب شرکت سئو سایت مناسب این است که بتوانید نمونه نتیجه خدمات آن شرکت سئو و روند کاری آنها را بررسی کنید. بنابراین اگر در انتخاب شرکت سئو اینجا تردید دارید، میتوانید به راحتی نگاهی به پیشینه و کارنامهی ما بیندازید. اگر بیشتر درباره «سئو» میخواهید بدانید مقاله سئو چیست را در سئو روز آکادمی مطالعه کنید. در External Links یا لینک های خارجی نگرانیهایی وجود دارد ممکن است فکر کنید که برای سایت رقیب تبلیغ میکنید.
بک لینک بخریم یا نه ؟
میتوان آنها را نسخههای تکامل یافته Rich Snippet قلمداد کرد. درست مثل Rich Snippet، محتوای Rich Card نیز با فرمت بصری متفاوتی نمایش داده میشود تا تجربه کاربران تلفنهای همراه را بهبود بخشد. تفاوت اصلی بین Rich Card و Rich Snippet این است که Rich مجله خبری مدرن بک لینک Snippet در سلسله مراتب نتایج جستجو تغییری ایجاد نمیکند؛ درحالیکه Rich Card نتایجی است که در قالب کارتهایی، بالای سایر نتایج جستجو نمایش داده میشوند. Google AdSense بستری را برای صاحبان سایت فراهم میکند تا از محتوای آنلاین خود درآمد کسب کنند.
این هسته فعالیت های اصلی را کنترل کرده و فاکتورهای مهم سئو به آن مربوط است. دیگر مثل گذشته نمیتوان صرفا با بررسی رفتار موتورهای جستجو و سئو کردن سایت برای آنها به نتایج اول رسید. امروزه اول از همه باید به تجربه کاربران دقت کنید، مطمئن شوید که آنها از فعالیت در سایت شما راضی بوده و محتواهای شما را دوست دارند، سپس و در اولویت دوم به فکر سئو کردن دقیق سایت بیوفتید. برای بهینه سازی سرعت سایت میتوانید از آموزش های رایگان سطح وب، مثل مقاله افزایش سرعت سایت ما، آموزش های غیر رایگان و حتی خدمات وب سایت ها استفاده کنید.