خدمات سئو سایت، افزایش بازدید با سئو و بهینه سازی سایت کدُسئو | مدرن بک لینک

“RankBrain از هوش مصنوعی برای جاسازی مقادیر زیادی از زبان نوشتاری در موجودات ریاضی – به نام بردارها” استفاده می‌کند که کامپیوتر قادر به درک آن است. سایت‌های اسپم سایت‌هایی هستند که از تکنیک‌های کلاه سیاه مجله خبری مدرن بک لینک استفاده می‌کنند. گوگل با به کار گیری این الگوریتم سعی دارد تا درک بهتری از معانی متفاوت کلمات در جمله و در هم‌نشینی با کلمات دیگر داشته باشد. در نتیجه، بیش از پیش هوشمند شده و نتایج مرتبط‌تری ارائه خواهد داد. وب‌سایت‌های دایرکتوری سایت‌هایی هستند که مانند یک کتابخانه مرجعی از مشاغل و وب‌سایت‌های آن‌ها را در خود جای داده‌اند. شما می‌توانید در سایت‌های دایرکتوری مشاغل، برند و سایت خود را ثبت کنید و از این طریق نیز بک لینک بگیرید.

از آنجایی که اینترنت در تمام لایه‌های زندگی ما نفوذ کرده و صنایع مختلف را تحت تأثیر قرار داده‌است، باید کسب‌وکارها برای کسب درآمد و افزایش فروش خود از ان استفاده کنند. Link Farm یا مزرعه لینک، به یک وبسایت یا مجموعه‌ای از وبسایت‌ها گفته می‌شود که فقط به منظور لینک سازی ایجاد شده‌اند. هر وبسایت، به سایت یا سایت‌هایی که بخواهد لینک می‌دهد تا رتبه‌های بهتری در صفحات نتایج موتور‌های جستجو بگیرند. این یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است که مشکلات بزرگی را بین شما و موتور‌های جستجو بوجود می‌آورد. همانطور که گفته شد، یکی از معیار‌های بهینه سازی موتور‌های جستجو ، تعداد بک لینک‌های یک وبسایت است.

سئو با افزایش بازدیدکنندگان سایت و هدایت ترافیک به سایت‌ها یکی از دلایل این افزایش فروش خواهد بود. در نتیجه اغلب صاحبان وب سایت ها که در بازار رقابتی مایل به پیشرو بودن هستند از این ویژگی مهم استقبال می‌کنند و همواره برای بهبود جایگاه و سئوی سایت هزینه می‌کنند و برنامه‌ای بلند مدت دارند. همان طور که گفته شد، یکی از روش‌های سئو داخلی، ساخت نقشه سایت و قرار دادن آن در دسترس روبات‌های موتورهای جستجو است. نقشه سایت یک فایل است با پسوند.xml که حاوی تمام صفحات سایت و نحوه ارتباط آن‌ها با یکدیگر است.

اصطلاح Zombie Pages یا صفحات زامبی، بیشتر بخاطر این خصلت زامبی‌ها که نه مرده‌اند و نه زنده بکار می‌رود. زامبی پیج‌ها صفحاتی در وبسایت شما هستند که ترافیکی ایجاد نمی‌کنند؛ بلکه فقط آنجا هستند. صفحاتی که کاملا خوابیده و غیر‌فعال‌اند؛ آن هم بخاطر اینکه عموما محتوای جالبی ندارند و برای کسی جذاب نیستند. زامبی پیج‌ها انگیزه و ارزشی نه برای بازدید کنندگان و نه برای موتور‌های جستجو نداشته و فقط بوجود آمده‌اند زیرا کسی زمانی قصد داشته تا روی کلمات کلیدی خاصی رتبه بگیرد.

الان سوال من اینه که این کاری که من میکنم ، بخشی از سئوی کلاه مشکی است یا سئوی کلاه سفید. الگوریتم هیلتاپ یا تپه گوگل در سال 2003 معرفی شد و هدفش شناسایی سایت‌های مرجع و دایرکتوری‌های معتبری بود که به سایت‌های کوچک دیگر لینک داشتند. فایده شناسایی دایرکتوری‌های معتبر چه بود؟ با شناسایی دایرکتوری‌های معتبر فرصت خوبی در اختیار سایت‌های کوچکی که در آن‌ها لینک داشت قرار می‌گرفت تا بتوانند جایگاه خوبی در گوگل کسب کنند. یک منبع عالی برای درک فکر و سیاست‌ها موتور جستجوی گوگل، کتابی است به نام «راهنمای ارزیاب‌های گوگل» که با خواندنش متوجه می‌شوید گوگل چطور فکر می‌کند و چه معیارهایی برای رتبه‌بندی اهمیت دارند.

  • برای کار در حوزه سئو می‌توانید مدرک بازاریابی داشته باشید، اما مهم‌ترین عامل در موفقیت در سئو و استخدام به عنوان یک سئوکار داشتن تجربه‌ی کاری موفق و رزومه درخشان است.
  • به عبارت دیگر به شما تضمین می‌دهند که در تعدادی از کلمات کلیدی به صفحه اول گوگل یا حتی رتبه اول گوگل خواهید رسید و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، هزینه دریافتی را پس خواهند داد.
  • وب‌سایت الکسا نیز مانند سایت گوگل، سایت‌ها را رتبه بندی می‌کند؛ اما معیارهای رتبه بندی سایت الکسا برای سایت‌ها متفاوت است.
  • این وب‌سایت علاوه بر اینکه سرعت سایت را می‌سنجد، مشکلاتی که باعث افت سرعت آن شده است را نیز برای شما فهرست می‌کند.

برای مخاطب خودتان با بودن در نتایج اول ایجاد اعتماد می‌کنید. می‌توانید رایگان اطلاعات تماس علاقه‌مندان را جمع‌آوری کنید. هزینه‌‌‌ی سئو بسیار پایین تر از تبلیغات اینترنتی می‌‌‌‌‌باشد.

سایت هایی که کاملا سئو کلاه سفید انجام میدهند یکم به زمان بیشتری نیاز دارند برای رسیدن به صفحه اول گوگل روی کلمات سخت. چون رقبای آنها یا سئو کلاه خاکستری انجام میدهند یا کلاه سیاه و اینجا کار شما سخت میشود. پس نیازه یکم سئو کلاه سفیدو بذاریم کنار و بریم سمت روش های دیگه انجام فعالیت سئو سایت.

موفقیت و یا عدم موفقیت شما به تجربه کاربری گره خورده است.

در سئو می‌توان گفت تنها هدف جلب رضایت کاربران موتورهای جستجوست. شما باید کاربری را که از طریق جستجوی عبارتی وارد صفحه‌ای از سایتتان شده را راضی نگه دارید و قطعاً یکی از راه‌های راضی کردن او در دسترس قرار دادن تمام عناصری است که در سایت به آن‌ها نیاز خواهد داشت. اگر کاربر وارد سایت شما شود و نتواند دکمه جستجو یا بخش تماس با ما را پیدا کند یا اگر برای فهمیدن نحوه کار با سایت وقت زیادی از او گرفته شود قطعاً در پایان ماجرا یک کاربر ناراضی خواهید داشت. زمانیکه یک صفحه از سایت شما در منوی اصلی سایت قرار میگیرد به واسطه لینک سازی خوبی که برایش انجام میشود جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب می‌کند. اگر این صفحه از نظر سئو ارزش و اهمیت زیادی ندارد حذف آن از منوی اصلی تصمیم خوبی است ولی اگر صفحه مهمی در سایت شماست این کار را نکنید.

سئو چیست؟ و چه اهمیت و کاربردی دارد؟