بعد از این مرحله، محتوای باکیفیت تولید شده و مرحله ایندکس و کسب جایگاه آغاز می گردد. سپس بعد از چند ماه فعالیت سایت، باید با بررسی تکنیک های لینک سازی جایگاه سایت را بهبود بخشید. در نهایت بعد از اینکه جایگاه سایت در جستجوی موتور گوگل مشخص شد، مرحله حفظ جایگاه در نتایج گوگل آغاز خواهد شد. برای حفظ جایگاه به طور پیوسته لازم است که آنالیز کلمات کلیدی شروع شده تا محتوای متناسب با جستجوی کاربران تهیه شود. یکی از اصطلاحاتی که در زمان آموزش سئو با آن آشنا می شوید، پنالتی شدن است.
- جهت مطلع شدن از آخرین روش های بهینه سازی می توانید در خبرنامه سئوکار عضو شوید و از آخرین اخبار و مقالات در زمینه سئو مطلع شوید.
- اکثر کاربران صفحات مورد نظر خود را از طریق موتورهای جستجو پیدا می کنند و این مسئله اهمیت Seo در سایت را مشخص می کند.
- سعی نمایید که کاربران هدف خود را بشناسید و بیشتر روی آنها تمرکز کنید و برای آنها تولید محتوا انجام دهید.
- در این نوع ریدایرکت، شما فقط از گوگل می خواهید تا کاربر را به صفحه مورد نظر شما هدایت کند بدون اینکه ارزش صفحه به صفحه جدید منتقل شود.
هریک از این موضوعات برای بررسی نیازمند چندین مقاله یا ویدئو آموزشی هستند. پیشنهاد میکنم برای شروع به صفحه کتاب سئو در سایت آکادمی مراجعه کرده و از کتاب های رایگانی که توسط مجموعه وبسیما تالیف و منتشر شده است استفاده کنید. در این روش مالک کسب و کار خودش سئو را فرا گرفته و بخش مهمی از زمان و انرژی خود را صرف این کار میکند. کسب و کارهای نوپا که هنوز بودجه کافی و ساختار سازمانی مشخص برای سرمایهگذاری در حوزه سئو را ندارند معمولا از این روش استفاده میکنند و پس از کسب موفقیتهای کوچک و تامین بودجه استراتژی خود را تغییر میدهند. فعالیت مستمر و هدفمند در شبکههای اجتماعی، حضور در فرومهای تخصصی، دریافت بک لینک از سایتهای معتبر و مرتبط، خرید رپورتاژ آگهی از رسانههای پرمخاطب و … را اصطلاحا SEO Off-page مینامیم. فعالیتهایی که در بیرون از سایت ما رخ میدهند ولی مستقیما بر جایگاه و رتبه ما تاثیر خواهند داشت.
نقشه سایت می تواند ویژگی های مختلفی را به صفحات وب شما اضافه کند تا به موقع بررسی شوند و در دسترس Googlebot قرار گیرند. حضور در صفحه اول گوگل و دیده شدن در نتایج جستجوی کاربران آرزوی بسیاری از شماست. در یکسال گذشته، گوگل بیش از ۲۰۰ تغییر کوچک و بزرگ در الگوریتمهای جستجوی خود اعمال کرده است.
سئو مخفف کلمه Search Engine Optimization و به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو است. درصورتی که سایت در سئوی کلمات مختلف تقویت شد، ماندگاری بیشتری را نسبت به سایر روش اعم از ایمیل مارکتینگ، تبلیغات اینترنتی و حتی پوش نوتفیکیشن دارد. معرفی شدن برند شما در سایتهای پربازدید و معتبر و دریافت لینک از آنها تأثیر بسیار مهمی روی پیشرفت شما دارد. فرآیند بک لینک سازی شامل کسب چنین لینکهایی میشود که بهعنوان بخشی از فرآیند سئو خارجی به شما ارائه میشود. فرآیند لینک بیلدینگ هم به برندینگ کسبوکار شما کمک میکند و هم میتواند در راستای افزایش اعتبار سایت مفید باشد.
انواع بخش های سئو
سئوی یوتیوب همان عنوان مطلب و اطلاعاتی است که در مورد آن در کپشن پست های یوتیوب قرار می گیرد. سپس یک ویدئوی جذاب منتشر نمود و در مرحله آخر نیاز به سئو و بهینه سازی ویدئو می باشد. سئوی محتوای یوتیوب و برخی لینک سازی ها می توانند باعث شوند مجله خبری مدرن بک لینک تا در نتایج گوگل دیده شوید. تحقیقات نشان می دهند که اشتراک گذاری ها، لایک ها و نظراتی که پست های شما دریافت می کنند، یک نوع سیگنال حیاتی هستند. موتورهای جستجوگر از جمله گوگل برای رتبه بندی وب سایت شما به این سیگنال ها توجه می کنند.
تعرفه خدمات طراحی سایت
تیم سئوکار همیار سایت با آشنایی کامل از استانداردهای موتورهای جستجو و تحلیل رفتار آنها است. نمایندگی سئو ما فقط یک سرویس برای ورودی گرفتن نیست که بعد از مدتی رتبه خود را از دست دهید . آژانس دیجیتال مارکتینگ کُدُ سئو با تکیه بر دانش بومی و تجربیات خود توانسته است، در زمینه سئو سایت رتبه های گوناگونی برای خالقین کسب و کار آنلاین بدست آورد. در ذیل گزیده ای از نمونه کار های سئو سایت را برای شما قرارداد ایم. با این حال سئو به عنوان یکی از قوی ترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی همیشه توجیه سرمایه گذاری را دارد. و همانطور که گفتم برای ارزیابی عملکرد آن شما نیاز به دانش، ابزار و از همه مهم تر تجربه دارید.
ویرایشگر محتوا صفحات رقبای برتر شما را تجزیه و تحلیل می کند و توصیه های سئو را بر اساس محتوایی که قبلاً در جستجوی گوگل موفق بوده است ارائه می دهد. اگر می خواهید بررسی کنید که آیا محتوای شما در جای دیگری در وب تکرار شده است یا خیر، از یک بررسی کننده سرقت مانند Copyscape استفاده کنید. الگوریتمهای گوگل بسیار پیچیده هستند و برای بازیابی دادهها از فهرست جستجوی خود و ارائه فوری بهترین نتایج ممکن برای یک جستوجو استفاده میشوند. موتور جستجو از الگوریتمها و فاکتورهای رتبه بندی متعدد برای ارائه رتبه بندی صفحات وب استفاده میکند. در سالهای اولیه، گوگل فقط تعداد کمی از الگوریتمهای خود را بهروزرسانی کرد. اکثر این به روز رسانی ها آنقدر جزئی هستند که کاملاً مورد توجه قرار نمی گیرند.
بودجه بازاریابی؛ قسمت دوم