بله، شکی نیست که خودتان هم میتوانید مستقیماً با این وبسایتها وارد مکاتبه شوید. اما در نهایت، این کار نه تنها هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت، بلکه به احتمال زیاد، محتوای شما نیز از نظر سئو تاثیرگذاری کمتری دارد. به زبان ساده، رپورتاژ یک مقاله از طرف شماست که در وبسایتهای دیگر منتشر میشود. در این مقاله، شما میتوانید به معرفی برند خود بپردازید، محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید و حتی در زمینۀ کاری خود به مخاطبان آموزش دهید. توجه داشته باشید که هر چقدر موضوع رپورتاژ جذابتر باشد، تاثیرگذاری آن نیز بیشتر است. در نوشتن متن رپورتاژ خبری، بهینهسازی آن و لینکسازی درست برای سئو با شما همکاری خواهیم کرد.
تجربیات خود از خرید رپورتاژ را با ما به اشتراک بگذارید و سایت های معتبری که در این زمینه میشناسید معرفی کنید. از عبارات طولانی در لینک سازی استفاده کنید و عبارات عمومی و پرجستجو را هدف قرار ندهید. این سرویس در واقع قدرت authority سایت شما را افزایش می دهد و این موضوع باعث افزایش اعتماد گوگل به سایت شما خواهد شد و نهایتا منجر به مجله خبری مدرن بک لینک افزایش رنکینگ گوگل، بالا آمدن سایت در کلمات کلیدی و افزایش موفقیت سایت شما خواهد گردید. سپس در همین صفحه در بالای صفحه بر روی دکمه آپلود فایل کلیک کنید (در قسمتی که در تصویر زیر میبینید) و فایل zip خود را انتخاب نمایید و سپس بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید. فایل شما با موفقیت همراه با سفارش شما برای ما ارسال میشود.
نمونه کار های تولید محتوا
اگر برنامه ای رو برای انتشار در نظر دارید میتونید ارائه بدید، در غیر اینصورت انتشار رو میتونید به سئوسل بسپارید. اگر منظور شما پکیج های خبری هستند، بهتر هست متن برای هر سایت متفاوت باشه. با این حال نهایتا برای هر ۲ یا ۳ سایت میتونید از یک متن استفاده کنید (متن ها الزاماً نباید از صفر نگارش بشن. بلکه میتونید به صورت مستقیم از متن سایت شما کپی بشن و یا به صورت ترکیبی (متن سایت شما + تالیفی) باشند.). بنابراین بهترین انتخاب پکیج ها رو خودتون قادر هستید با توجه به استراتژی که دارید انجام بدید. تقریبا از تمامی سرویس های وبلاگی قدرتمند ایرانی استفاده شده و سعی شده از سرویس های ضعیف چشم پوشی بشه که تعداد سرویس ها تا این لحظه حدوداً ۳۰ سرویس هست.
نوشتن محتوایی که دارای عنوان های جذاب می باشند ترافیک سایت را بالاتر برده و برای سایت ورودی بیشتری بدست می آورند. استفاده از ریپورتاژ آگهی به معنای منتشر کردن مقاله ای از شما در سایت های دیگر است که هدف از این نوع تبلیغات این است که شما با معرفی برند و محصول خود کاری را برای بهبود سئو انجام می دهید. در مقاله امروز می خواهیم به موضوع ریپورتاژ آگهی و تاثیر آن بر سئو بپردازیم.
برای رپورتاژهای خودتون لینک سازی گروهی انجام ندید (یعنی به این صورت نباشه که تمامی لینک های رپورتاژ رو در یک صفحه جهت تقویت وارد کنید). احتمالا بارها دیدید که بسیاری از سایت ها در سایدبار، فوتر، لابلای محتوا، هدر و خیلی از بخش های مختلف سایت خودشون به سایت های دیگه بک لینک دادند. این بک لینک ها هرچه بیشتر باشند یعنی قدرت هر صفحه از سایت کمتر و کمتر میشه. تصویر محتوای شما درون سرور رسانه آپلود خواهند شد و از منابع دیگر فراخوانی نمیشه. این سبک آپلود تصویر باعث افزایش اعتبار محتوای شما خواهد شد.
برای تبلیغ در فضای آنلاین، گاهی میتوان از روش های تبلیغات آفلاین به طریقی دیگر استفاده کرد. رپورتاژ آگهی یا Advertorial هم نمونه ای از همین مدل تبلیغات اینترنتی است؛ تبلیغاتی که به نوعی غیر مستقیم هم روی مخاطب و هم سئو سایت تأثیر گذاشت. به زبان ساده،رپورتاژ چیست؟ یک مقاله از طرف شماست که در وب سایتهای دیگر منتشر می گردد. در این مقاله، شما می توانید به معرفی برند خود بپردازید، محصولات و خدمات خود را تبلیغ نمایید و حتی در زمینۀ کاری خود به مخاطبان آموزش دهید.
- امیدوارم شما درک بهتری از خرید رپورتاژ آگهی داشته باشید و چرا این یک استراتژی پیشنهادی برای موفقیت SEO نیست.
- مثلا انتشار یک محصول یا خدمت تخصصی در یک سایت تخصصی میتواند بازدید 1500 تایی که نصف آنها 100% مشتری محصول یا خدمت شما هستند را به دست بیاورید، ولی در سایتهای عمومی و خبری شاید با بازید 4000 تایی بین درصد مشتری شما شوند.
- برای درک بهتر فرآیند لینک سازی خارجی کارگاهی را با عنوان آموزش تکنیک های لینک سازی کلاه سفید طراحی کرده ایم که به صورت جامع و دقیق کلیه تکنیک ها را به شما آموزش میدهد.
- این نوع از تبلیغات که با عنوان “ریپورتاژ خبری” شناخته شده است، یکی از قویترین و موثرترین نوع تبلیغات و همینطور یکی از راههای مهم افزایش رتبه سایت شما به دلیل دریافت لینک مستقیم و معمولا follow میباشد.
تسمینو مجری انتشار رپورتاژ آگهی در برترین رسانه های فارسی میباشد که با هدف تسهیل در درج رپورتاژ و مشاوره برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این زمینه همراه شما خواهد بود. محتوای خلاقانه و منحصر به فرد میتواند ارزش یک رپورتاژآگهی را بالا ببرد. برای تولید یک محتوای حرفهای باید به اندازه کافی وقت و انرژی صرف کرد تا محتوای تولید شده ارزشمند باشد. زیرا یک رپورتاژ تخصصی میتواند شخصیت و هویت برند شرکت و کسب و کار مورد نظر را قوت ببخشد و بسیار قوی جلوه کند از این رو اعتبار برند افزایش بیشتری مییابد.
انتشار رپورتاژ در وبلاگ (خرید رپورتاژ آگهی از وبلاگها)
تمام رپورتاژها در یک دسته بندی مشخص (مانند اخبار) منتشر می شود. قبل از خرید و اطمینان جهت کیفیت رپورتاژها می توانید با ما در واتساپ و تلگرام در ارتباط باشید. پرداخت مبلغ به منزله قبول تمام شرایط و قوانین درج شده در این صفحه می باشد و پس از پرداخت قابل عودت نمی باشد.
روزهای پربازدید رپورتاژ آگهی
آنچه که شما در نظر دارید، لزوماً همان چیزی نیست که توسط مخاطب در موتورهای جستجو سرچ میشود. برای یافتن بهترین کلمات کلیدی میتوانید از ابزارهای رایگان مانند کیورد پلنر و … استفاده کنید. در کشورهایی که قوانین تجارت درستی حاکم میباشد، معمولا باید آگهی تبلیغاتی از مقاله جدا بوده و جای خود را با رپرتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری ندهد. چرا که این قوانین به حقوق مصرفکننده احترام قائل بوده و میخواهد کاملا این موارد از هم جدا باشد و قابل تشخیص.
بنابراین اگر تصاویر رپورتاژ خودتون رو بهینه و اختصاصی ایجاد کنید، بدون شک نتیجه خیلی مناسبی خواهید گرفت. در مورد اصول رپورتاژ نویسی در صفحه آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی به طور کامل توضیح دادیم. مهمترین مساله قیمت رپورتاژ آگهی نشونت هست و رسانه های نشونت با در نظر گرفتن شرایطی که بالاتر توضیح داده شد، قیمتی دارند که مناسب تمامی کسب و کارها با تمامی بودجه ها برای بستن یک کمپین قوی هست. در حال حاضر روزهای شنبه، تخفیفهای ویژهای برای کاربران درنظر گرفته میشود که در پنل کاربری تریبون قابل مشاهده است و با انتخاب آنها میتوانید خرید رپورتاژ آگهی ارزان را تجربه کنید. شما برای محتوایی که به عنوان رپورتاژ در سایت های مختلف منتشر می کنید از گوگل به عنوان یک معرف استفاده می کنید.