با جستجو در گوگل میتوانید ببینید در ایران با همه موارد بالا سرچ وجود دارد. ولی بیشترین سرچها مربوط به رپورتاژ یا رپرتاژ در دو مورد رپورتاژ آگهی (رپورتاژ تبلیغاتی) یا رپورتاژ خبری میباشد. کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و سفارش رپورتاژ آگهی خود را ثبت نمایید تا در کمتر از چهار دقیقه مشاوره دریافت نمایید و به شما اعلام هزینه شود تا راحت تصمیم گیری بفرمایید. انتخاب پکیج های انتشار رپورتاژ به موارد زیادی مثل وضعیت فعلی سایت، میزان لینکسازی های انجام شده در طی این دو ماه، برنامه آینده برای لینک سازی های متنوع و خیلی از موارد دیگه وابسته هست.
اگر می خواهید به مخاطبان آموزش دهید که محصول جدیدتان چگونه کار می کند. اگر میخواهید بگویید چه مزیتهایی به نسبت رقبا دارید یا میخواهید بگویید که چه تنوعی از محصولات و خدمات را ارائه می دهید انتشار رپورتاژ ایدهی خوبی است. همچنین شما قطعا برای اینکه در سئو موفقتر باشید و بتوانید در کلیدواژههای مورد نظرتان رتبههای بالای گوگل را بدست بیاورید لازم است در وبسایتهایی با Domain Authority (دامین اتوریتی) بالا رپورتاژ آگهی کار کنید. یا برای لینک سازی انجام میشود و یا برای معرفی محصول و تبلیغات.
بررسی سلامت رپورتاژ آگهی
یک مطلب ۱۲۰۰ کلمه ای خیلی بهتر از یک مطلب ۵۰۰ کلمه ای خواهد بود. چرا که هم از نظر سئو هم از مخاطب مطالب بلندتر معتبرتر هستند. مطلبی که به عنوان رپورتاژ آگهی تهیه میکنید را نباید در سایت خودتان یا سایت دیگری منتشر کنید.
پکیج آلفا، ۴۰ بک لینک دائمی از سایتهای پیج رنک ۱۰ + سرویس افزایش قدرت دامنه
طبق گفته گوگل ، یک بک لینک خریداری شده برای هر بک لینک یا پستی که حاوی لینک است ، مبادله می کند. حتی ارسال کسی به صورت رایگان کالا به ازای پیوند ، این دستورالعمل ها را نقض می کند. تهیه رپورتاژ اگهی باید به یک تیم حرفه ای سپرده شود؛ فرقی نمی کند که رپورتاژ قرار است به صورت مصاحبه شخصی باشد یا یک متن خبری، این کار باید طبق اصول حرفه ای دیجیتال مارکتینگ و سئو صورت گیرد. علاوه بر این، کلمه و موضوعی انتخاب کنید که مخاطب جستجو میکند.
در انتخاب وب سایت منتشر کننده رپورتاژ خبری دقت کنید که مخاطبان آن وب سایت تا چه اندازه می توانند مخاطبان طبیعی وب سایت شما باشند؛ هر چقدر پرسونای این مخاطبان به مخاطب هدف شما نزدیکتر باشد، شانس جذب کاربر شما بیشتر است. در تصویر زیر اتوریتی چند مورد از سایتهای خارجی ما را مشاهده می کنید که اتوریتی آنها مشخص استد و مقاله شما بصورت ریپورتاژ مجله خبری مدرن بک لینک آگهی در 8 مورد از این سایتها قرار گرفته و سپس لینک هرکدام بصورت گزارش کار برای شما ارسال خواهد شد. انواع مختلف بک لینک قوی که به یک وب سایت اشاره می کنند نقش مهمی در نحوه تعیین ارزش سایت توسط موتورهای جستجو ایفا می کنند. بک لینک قوی نیز نامیده می شوند ، اما هنوز یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی مورد استفاده در الگوریتم های جستجو هستند.
- درست است که دامین آتوریتی در رتبه بندی های سایت از طرف گوگل نیست، ولی معمولا هر چقدر دامین آتوریتی یک سایت بالا باشد، نزد گوگل محبوب تر باشد و نسبت به مخاطب دارای بازدید و ایمپرشن زیادی میباشد، اما زیاد اهمیت ندارد.
- همچنین می توانید با توجه به پکیج انتخاب شده، بهترین بازه های زمانی انتشار را به سئوسل بسپارید.
- در ابتدا نیاز است که توضیح مختصری در رابطه با محصول یا خدمات خود ارائه کنید.
- 3- اگر شما فرصت قراردادن 4 لینک در یک رپورتاژ را دارید بهتر است هرکدام از آنها به عبارتی متفاوت و به صفحه ای مجزا داده شود.