خرید رپورتاژ آگهی با تخفیف ویژه و مشاوره انتخاب رسانه | مدرن بک لینک

بعضی از منابع مثل وبلاگ ها یا رسانه های دانشگاهی، ممکنه دارای دسته های اختصاصی نباشند. در این صورت چنین رپورتاژهای در دسته بندی عمومی یا بدون دسته منتشر می شن. برای ثبت رپورتاژ آگهی در منابع اختصاصی نشونت قادر هستید حداکثر 3 لینک در محتوا درج بفرمایید. این سه لینک می تونند از یک سایت (سایت شما) یا از چند دامنه متفاوت باشند و محدودیتی در این زمینه وجود نداره.

بعنوان مثال در یک متن آگهی سه لینک قرار داده میشود که همگی به صفحه اصلی سایت اشاره دارند ولی هریک با عبارتی مجزا لینک شده اند. با این کار گوگل تنها اولین لینک موجود در صفحه را در نظر میگیرد و بقیه لینک ها بی اثر خواهند شد. در پلن ریپورتاژ آگهی شما میتوانید نمونه کارها و محصولات خود را در قالب یک مطلب مجزا در لیسته منتشر نمایید.

معمولا برای دیدن نتیجه بایستی لینکهایی که ثبت میشود بصورت طبیعی توسط گوگل شناسایی شوند و توجه نمایید که این موضوع خارج از اختیار ما میباشد و بصورت مستقیم به گوگل مرتبط میشود و این کار میتواند از 1 تا 4 ماه بطول بیانجامد. در واقع مسئولیت رایاطرح مجله خبری مدرن بک لینک پس از ارائه گزارش کار و لیست صفحاتیکه رپورتاژ و بک لینک شما در آن قرار گرفته است به اتمام رسیده و باقی کار در اختیار گوگل میباشد. رپورتاژ آگهی یکی از روش‌های مؤثر لینک سازی است که در مدت زمانی معمولاً کوتاه تأثیر چشمگیری در بهبود سئوی سایت دارد.

مقالاتی که به عنوان پست مهمان درج میشوند معمولا باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دقیقا مطابق با موضوعات سایت پذیرنده باشد. همه مواردی که در رپورتاژ آگهی رعایت میکنید باید در این روش نیز به کار گیرید. دقت کنید که برخی سایت ها با داشتن اعتبار بالا spam score بالایی نیز دارند. این سایت های به دلیل لینک سازی زیاد یا فروش بک لینک ارزش و اعتبار خود را از نظر گوگل از دست داده اند. هیچ وقت از سایت هایی که spam score آنها بالاتر از ۵ است رپورتاژ آگهی نخرید.

معرفی لیست سایتها برای لینک سازی

رپورتاژ با رعایت اصول برندینگ منجر به بیشتر دیده شدن توسط کابران می شود و رپورتاژ با رعایتاصول سئو در تولید محتوا موجب افزایش رتبه سایت شما در گوگل می گردد.پس چنانچه که رپورتاژ با رعایت این دو اصل انجام گیرد نتیجه بسیار خوبی در پی دارد. هم مورد توجه کاربران اینترنتی قرار خواهد گرفت و هم توسط موتورهای جستجوی خصوص گوگل، به عنوان یک امتیاز در سئوی سایت در نظر گرفته می شود. رپورتاژ خبری یا همان رپرتاژ آگهی متنی است که با هدف ایجاد آگاهی از خدمات و برند شما در سایتهای معتبر درج می شود و از بین آن مقاله در کلمات کلیدی مرتبط به سایت شما لینک داده شود. رپرتاژ یک استراتژی موثر برای ایجاد لینکهای Follow و همچنین آگاهی کاربران نسبت به کسب و کار شما است.

  • تاثیر بسیار بالایی در سئو سایت و ارتقا جایگاه کلمه کلیدی شما در گوگل دارد .
  • ما نکاتی تجربی را که خودمان با آن ها در پروژه های مختلف رتبه گرفته ایم به شما که قرار است عضوی از خانواده بزرگ سئوسل باشید، انتقال خواهیم داد.
  • اما خرید رپورتاژ آگهی قوی و ارزان هنوز در SEO همچنان تا امروز ادامه دارد.

خرید و ثبت رپورتاژ آگهی به صورت مخفی هر عملی که مشخص نماید رپورتاژها عمداً توسط شما و با هدف کسب رتبه در گوگل انتشار یافته اند می تواند منجر به پنالتی گوگل و یا بی اثر شدن رپورتاژها شود. اگر به دنبال آن هستید که اثربخش ترین رپورتاژ را منتشر کنید لازم است تولید محتوای رپورتاژ آگهی را با حرفه ای ترین شکل ممکن و با کیفیت بالا انجام دهید. محاسبه DA که یک پارامتر ابداعی در سایت MOZ می باشد، صرفاً بر اساس نوع و میزان بک لینک سایت هاست، در حالیکه به کیفیت لینک ها اشاره ای ندارد. نتایج ثبت رپورتاژ در منابع قوی سئوسل چنانچه سئوی داخلی و سئوی تکنیکال سایت شما به بهترین نحوه انجام شده باشد، با استفاده از سرویس های رپورتاژ سئوسل، افزایش رتبه سایت شما به هیچ وجه دور از انتظار نیست.

تصمیم گیری در مورد کیفیت محتوا و اعتبار سایت های دیگر توسط گوگل انجام میشود و نمیتوان به طور قطع گفت که همه سایت هایی که در صفحه اول نتایج جستجو هستند فاقد محتوای ارزشمند بوده اند. ابتدا تکنیک های کاربردی برای لینک سازی داخلی را به صورت کامل شرح داده، سپس نمونه هایی از به کارگیری آنها در سایت دیجی کالا را بررسی میکنیم. برای بازدید از هر سایتی که قصد خرید لینک از آن را دارید ، باید این نکته را به یک نکته تبدیل کنید.

پاسخ به “خرید رپورتاژ آگهی + نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی + لیست قیمت رپورتاژ آگهی”