خرید رپورتاژ آگهی دائمی با بهترین قیمت و تعرفه | مدرن بک لینک

بهتر است همه لینک ها را به صفحه اصلی یا یک صفحه خاص با چند کلمه کلیدی داده نشود، بلکه فقط یک لینک به صفحه اصلی داده و بقیه را به صفحات فرعی سایتتان که هم کانسپت هستند داده شود. استفاده از لینک فالو و لینک نوفالو به صورت مناسب و استفاده نکردن بیش از حد از اگزکت کیورد می تواند به ما کمک کند که توسط گوگل جریمه نشویم. در تبلیغ به شیوهریپورتاژ آگهیاین ریسک اگر رپورتاژها درست اجرا شوند، تقریبا صفر می شود و با خیال آسوده می توان اقدام به خرید رپوتاژ کرد. نزدیک بودن عنوان و متن رژورتاژ به مقاله‌ها یا رپورتاژهای رسانه‌ای که در آن درج می‌شود. در حالی که جان مولر از گوگل بیان کرده است که سن دامنه به طور مستقیم بر رتبه بندی تاثیر نمی گذارد، این نادرست است که بگوییم سن دامنه هیچ نقشی در سئو سایت ندارد.

یک متخصص سئو که از اوایل پیدایش بک لینک فعالیت بیش از یک دهه را در کارنامه خود دارد 12 سال پیش مطالعه مداوم الگوریتم گوگل را آغاز کرد و در چند سال گذشته نتایج آن را به صورت عمومی منتشر کرده است. به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت سئو مجموعه داده‌های قابل‌توجهی دارد که بر اساس آن، درک خود را از عواملی… امیدوارم شما درک بهتری از خرید رپورتاژ آگهی داشته باشید و چرا این یک استراتژی پیشنهادی برای موفقیت SEO نیست. برای بازدید از هر سایتی که قصد خرید لینک از آن را دارید ، باید این نکته را به یک نکته تبدیل کنید.

ولی بلحاظ برند منشن و پیدا کردن مخاطبان جامعه‌ی کاربران ایرانی، انتظار موفقیت خاصی را نداشته باشید. بهتر از همه، در صورتی که بتوانید با یک رپورتاژ آگهی قدرتمند و با محتوایی ارزشمند، رقبایتان را دریبل بزنید، قطعاَ مخاطبان عادی خود را به هواداران پروپا قرص خود تبدیل خواهید کرد. در ادامه چنان تشویق می‌شوید که به شما یک قدرت، انگیزه و شهامت وصف ناشدنی برای ادامه‌ی قدرتمندتر مسیر، تزریق خواهد شد. طبق مثال قبل گفتیم که خرید و درج رپورتاژ در وبسایت های معتبر، در واقع همان ورزشگاه بزرگ و جذاب آزادیست که مخاطبان زیادی را در خود جای داده است. پس آنجاست که دیده خواهید شد؛ طرفداران میلیونی پیدا خواهید کرد و آخرین اوضاع و احوال وبسایت شما و محصولاتتان توسط مخاطبان دنبال می‌شود.

خرید رپورتاژ آگهی نکنید !

آیا نمی‌خواهید استوری‌هایت تا مدت‌ها در صفحه اینستاگرامتان بمانند؟ در این مقاله از ساخت هایلایت گرفته تا نکات افزایش فروش در اینستاگرام به کمک هایلایت‌های حرفه‌ای را… به نظرم این قیمتا خیلی در مقایسه با جاهای دیگه قیمتای مناسبی هستن. اینطور بیان شده که بهتره رپورتاژ از سایت هایی گرفته بشه که موضوع آن ها مرتبط با سایت شما باشند . به شرط اینکه به صورت اصولی و از سایت های با کیفیت و مرتبط ریپورتاژ گرفته شود . همچنین علاوه بر موارد بالا رپورتاژ شما در ۶ سایت بسیار قوی خارجی با اتوریتی بالای ۷۷ نیز قرار میگیرد. در متن جایگزین تصاویر کلمات کلیدی هدف خود را استفاده کنید.

برای بیشتر از 5 سایت نیز، بیشترین میزان تخفیف ممکن را روی رپورتاژهای شما در نظر می‌گیریم. بله، نویسندگان ما نیز می‌توانند یک یا حتی چند متن برای رپورتاژهای شما آماده کنند. این متن ها بر اساس اصول سئو و با هدف تاثیرگذاری بر روی مخاطبان و افزایش فروش شما نوشته خواهند شد. البته، توجه داشته باشید که ما برای نوشتن متن رپورتاژ، یک هزینه جداگانه از شما دریافت خواهیم کرد.

  • این ریپورتاژ، بیشتر به یک آگهی شبیه است که به نقد و بررسی بی طرفانه یک محصول می پردازید.
  • مگر آنکه رقابت در آن کلمه بسیار پایین باشد یا شما جایگاه بسیار خوبی داشته باشید.
  • در پلن ۳ رپورتاژ آگهی ما رپورتاژ آگهی شما را در ۸ وبلاگ فارسی زبان با پیج اتوریتی بالای ۳۸ قرار میدهیم.
  • یکی از موضوعات بسیار چالش برانگیزی که در این حوزه وجود دارد، انتخاب بهترین زمان برای اجرای آن است.
  • کافیست تا یک تبلیغ از برند و سایت خود را در قالب یک گزارش باکیفیت و تیتر جذاب منتشر کنید تا تاثیر بی نظیر رپورتاژ آگهی را ببینید.

سعی کنید در رپورتاژ آگهی، راه حل های کاربردی و اطلاعات مفید به کاربرتان ارائه دهید. ارائه‌ی راهکارهای حقیقی و کاربردی، هم اعتماد مخاطبان را به شما جلب میکند و هم کاربران را به محتواهای وبسایتتان وفادار میسازد. گرچه اکثر وبسایتهای بزرگ کشور، گزینه درج در صفحه اصلی خود را غیر فعال کرده اند!. بااینحال حضور ریپورتاژ آگهی در صفحه اصلی میتواند به افزایش دیده شدن‌تان، شدیداَ کمک کند. افزایش مخاطبان؛ کمک به بیشتر دیده‌شدن و برند سازی، برخی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید و تهیه رپورتاژ آگهی است که در قبل‌تر نیز به آن‌ها اشاره شد. و در همین راستا، تداوم در انتشار آگهی شما، می‌تواند اعتبار سازی و افزایش اعتبار برند شما را به دنبال داشته باشد.

برای حفظ ارتباط موضوعی، از مدیر سایت بخواهید از همان برچسب‌ها برای متن تبلیغاتی شما هم استفاده کند. در انتخاب وب سایت منتشر کننده رپورتاژ خبری دقت کنید که مخاطبان آن وب سایت تا چه اندازه می توانند مخاطبان طبیعی وب سایت شما باشند؛ هر مجله خبری مدرن بک لینک چقدر پرسونای این مخاطبان به مخاطب هدف شما نزدیک‌تر باشد، شانس جذب کاربر شما بیشتر است. یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام راه اندازی کمپین رپورتاژ آگهی باید بدان توجه داشته باشید، طبیعی بودن روند نگارش و قرارگیری لینک‌های داخل متن است.

متن فارسی هیچ خطری ندارد اما بهترست برای رپورتاژها در یک وبلاگ فارسی لینک گرفت. قبل ار سفارش و خرید رپورتاژ حتما از موجود بودن سایت edu از ما در واتساپ یا تلگرام استعلام بگیرید. جدای از بحث کیفیت بالای رپورتاژ آگهی هایی که برای ما زدید، پشتیبانی و مشاوره هایی هستش که رایگان برای بهتر شدن سایتمون دادید. در صورتی که نیاز به درج تصاویر بیشتری دارید، تصاویرتون رو در فضای دیگری آپلود و لینک رو برای ما ارسال کنید.

برای تهیه متن رپورتاژ خود موارد زیر را در نظر داشته باشید. دقت کنید که برخی سایت ها با داشتن اعتبار بالا spam score بالایی نیز دارند. این سایت های به دلیل لینک سازی زیاد یا فروش بک لینک ارزش و اعتبار خود را از نظر گوگل از دست داده اند.

خرید رپورتاژ دائمی از وبلاگ های خارجی و ایرانی زیر با تولید محتوای یونیک و دستی امکان پذیر است. قیمت هر کدام با تولید محتوای ما 100 هزار تومان و قیمت بدون تولید محتوا و فقط درج آن 40 هزار تومان می باشد. با توجه این که رپورتاژ های وبلاگی شما نتیجه بخش باشد، توصیه می کنیم هیچ کدام از مطالبان و نوع لینک دهیتان یکی نباشد. حال بعضی از رسانه های انتشار رپورتاژ آگهی، رپورتاژهارو در دسته بندی هایی با عنوان رپورتاژ یا تبلیغات منتشر می کنند. البته پیش از انتشار رپورتاژ آگهی مهمه که دقیقاً بدونیم هدف از انتشار رپرتاژ چی هست. از اونجایی که اغلب ما وبمسترها و مدیران سایت ها، هدف مشترکمون برندسازی و افزایش رتبه در گوگل هست، باید با این دیدگاه به سمت انتخاب رسانه های رپورتاژ آگهی قدم برداریم.

آیا ریپورتاژ آگهی رایگان خوب است؟