دانستن هر کدام از این موارد می تواند در اجرای کمپین پرقدرت وبسایت شما کمک کننده باشد. 2- سایت هدف (منظور سایتی است که می خواهیم رپورتاژ برویم) را بررسی و آنالیز کنید. بارها در پروژه های مختلف سئو که داشتم، خیلی این اتفاق پیش می آمد که دیگر رشد سایت دچار مشکل می شد و بعد از رسیدن به یک جایگاه دیگر ثابت می ماند و با انجام کارهای سئو داخلی و خارجی اصلا حرکتی نمی کرد. محتوا را به صورت تبلیغاتی ننویسید بلکه از قانون 20/80 استفاده نمایید.
- معمولا برای دیدن نتیجه بایستی لینکهایی که ثبت میشود بصورت طبیعی توسط گوگل شناسایی شوند و توجه نمایید که این موضوع خارج از اختیار ما میباشد و بصورت مستقیم به گوگل مرتبط میشود و این کار میتواند از 1 تا 4 ماه بطول بیانجامد.
- گرچه رپورتاژ آگهی معمولاً به صورت یک متن در سایتهای مختلف منتشر میشود، اما بازیابی محتوایی نیست!
- اگر شما هم نکته ای در خصوص انتشار رپورتاژ آگهی تجربه کرده اید که ما در اینجا از قلم انداخته ایم در کامنت ها بگویید.
- برخلاف تصور بسیاری از افراد، گوگل برای انجام هرکاری از الگوریتم و ربات استفاده نمیکند.
مثلاً اگه رپورتاژ شما با موضوع پزشکی یا هر موضوع اختصاصی دیگه ای باشه، رپورتاژ منتشر شده رو داخل همون دسته منتشر می کنیم. اگه دسته موردنظر در اون رسانه یا سایت وجود نداشته باشه، در دسته عمومی منتشر می شه. قیمت گذاری در سرویس های مختلف بر اساس فاکتورهای زیادی تعیین می شه. بنابراین قیمت پایین همیشه به معنای کیفیت پایین منبع میزبان ریپورتاژ نیست. برای سنجش کیفیت سایت ها باید مواردی رو ملاک قرار بدید که قبلا در این مورد توضیحاتی رو ارائه دادیم.
تا به این لحظه می توانم بگویم خرید رپورتاژ آگهی یک انتخاب عاقلانه و عالی برای لینک سازی و بهبود رتبه های سایت می باشد. زمان ثبت رپورتاژ آگهی های سفارش داده شده، توسط شما تعیین و رزرو میشه. شما قادر هستید پس از سفارش رپورتاژ، تاریخ انتشار رو طبق استراتژی سئوی پروژه مشخص و به ما اعلام کنید. تیم نشونت طبق درخواست شما، برنامه ریزی های لازم رو به عمل خواهد آورد تا رپورتاژهای شما در زمان های تعیین شده منتشر بشن.
میتوان گفت خرید رپورتاژ نوعی دوپینگ برای سایت شما محسوب میشود. حالا تصور کنید که قرار است بعنوان یک ورزشکار معمولی در مسابقات دو المپیک شرکت کنید آیا با دوپینگ میتوانید شانسی جهت پیروزی داشته باشید؟ مسلما خیر. دوپینگ برای ورزشکارانی تاثیرگذار است که در رقابت نزدیک با هم هستند و برای کسب رتبه اول به مبارزه میپردازند. برای 8 سایت اتوریتی بالای خارجی نیازی به ارسال مقاله نبوده و خود ما یک متن رپورتاژ انگلیسی همراه با یک عکس مناسب را در سایت های مورد نظر بصورت مقاله رپورتاژ قرار میدهیم. در تصویر زیر اتوریتی چند مورد از سایتهای خارجی ما را مشاهده می کنید که اتوریتی آنها مشخص استد و مقاله شما بصورت ریپورتاژ آگهی در 8 مورد از این سایتها قرار گرفته و سپس لینک هرکدام بصورت گزارش کار برای شما ارسال خواهد شد.
این بدان معناست که وقتی سایت شما به طور ناگهانی لیست می شود ، صدها پیوند به سمت سایت شما وجود دارد. این چیزی است که پوشش دادن آن دشوار است ، و باعث می شود پروفایل پیوند شما به یک انبوه زباله تبدیل شود. این بدان معناست که حتی پست های حمایت شده ، پست های مهمان پرداخت شده و بررسی محصولات پرداخت شده نیز نقض می شوند.
به شرط اینکه به صورت اصولی و از سایت های با کیفیت و مرتبط ریپورتاژ گرفته شود . اسپم اسکور از طرف سایت moz.com ارایه میشود که دسترسی به فایل disavow شما ندارد. پیشنهاد میکنم با استفاده از پیشنهادات و ابزارهایی که در سایت Repox.net قرار دارد بهترین گزینه را برای سایت خود در نظر بگیرید. 3- اگر شما فرصت قراردادن 4 لینک در یک رپورتاژ را دارید بهتر است هرکدام از آنها به عبارتی متفاوت و به صفحه ای مجزا داده شود.
پسورد خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. اگر از ابتدا کاملاً شروع کرده اید ، باید کلی لینک ها را از رادار خود بخرید. قبل از اینکه حتی خرید لینک ها را هم در نظر بگیرید ، می خواهید یک پروفایل پیوند سنگی داشته باشید. برخی حتی می توانند در جعبه سئو کلاه خاکستری نسبتاً نامشخص قرار بگیرند .
رپورتاژ آگهی در واقع مقاله ای است که شما در آن به صورت نامحسوس به معرفی کسب و کار و محصولات خود در سایت های معتبر خبری می پردازید چرا که رپورتاژ آگهی یک مقاله است نه صرفاً یک بنر تبلیغاتی. در یک مقاله رپورتاژ آگهی می توان حرف های زیادی زد چرا که شما در طی یک مقاله، می توانید در خواننده احساس نیاز ایجاد کنید و بعد از این که ویژگی های یک محصول خوب را بیان کردید به معرفی خودتان بپردازید. در رپورتاژ آگهی مخاطب تنها قرار نیست تنها چند جمله تبلیغاتی از شما بشنود بلکه باید از شما چیزی دریافت کند که علاوه بر داشتن فایده او را به خرید از شما ترغیب کند. همانطوری که گفتیم خرید ریپورتاژ و انتخاب سایت مناسب از موارد حساسی است که نباید از هر کسی که فروش رپورتاژ اگهی را انجام می دهد اقدام به خرید کرد. بهترین سایت های خرید رپورتاژ آگهی ایران را در تصویر زیر می بینید. خرید رپورتاژ دائمی از وبلاگ های خارجی و ایرانی زیر با تولید محتوای یونیک و دستی امکان پذیر است.
انتشار محتوایی بی کیفیت، و قرار دادن چند لینک با کلمه کلیدی هدف صفحه
یکی از مهمترین مواردی که هنگام راه اندازی کمپین رپورتاژ آگهی باید بدان توجه داشته باشید، طبیعی بودن روند نگارش و قرارگیری لینکهای داخل متن است. با توجه به این که رپورتاژ نوعی تبلیغات پولی است، اگر گوگل متوجه کوچکترین مورد غیر طبیعی در رپورتاژ شود، قطعاً شما را از طریق پنالتی گوگل، جریمه خواهد کرد. اما با توجه به اینکه ما به الگوریتمهای گوگل دسترسی نداریم، اطلاعات زیادی از روند شناسایی و برخورد گوگل با رپورتاژ آگهی مشخص نیست.
این بک لینک ها هرچه بیشتر باشند یعنی قدرت هر صفحه از سایت کمتر و کمتر میشه. پس باید دقت داشته باشید که رپورتاژ آگهی باید کاملا به صورت امن و مجله خبری مدرن بک لینک اصطلاحاً چراغ خاموش و بدون رد پایی از جانب شما انتشار پیدا کنه. این موضوع در تمامی سرویس های رپورتاژی نشونت به بهترین شکل ممکن رعایت میشه.
تاثیر تبلیغ متنی در سئو و بهبود رتبه گوگل