جهت دریافت نمونه هایی از لیست وبلاگ های سئوسل جهت انتشار رپورتاژ، لطفاً از طریق پورتال مشتریان (ناحیه کاربری)، به واحد بک لینک و رپورتاژ، تیکت ارسال نمائید. خرید رپورتاژ آگهی، میلیون ها تومان هزینه کرده اید و جواب نگرفته اید شاید لازم باشد از ابتدا این کار را انجام دهید. زمان ثبت رپورتاژ آگهی های سفارش داده شده، توسط شما تعیین و رزرو میشه.
- بنابراین اگر تصاویر رپورتاژ خودتون رو بهینه و اختصاصی ایجاد کنید، بدون شک نتیجه خیلی مناسبی خواهید گرفت.
- به شرط اینکه به صورت اصولی و از سایت های با کیفیت و مرتبط ریپورتاژ گرفته شود .
- رپورتاژ آگهی یا Advertorial هم نمونه ای از همین مدل تبلیغات اینترنتی است؛ تبلیغاتی که به نوعی غیر مستقیم هم روی مخاطب و هم سئو سایت تأثیر گذاشت.
- و مخاطب باید برای فهم کامل موضوع، حتماَ به مطالعه سایتهای خارجی لینک شده (مثلاَ ویکیپدیا) بپردازد.
در حالی که بازاریابی محتوا روشی است برای تولید محتوا به شکل های مختلف در چند بخش برای توضیح یک محصول یا خدمت. رپورتاژ یکی از روشهای تبلیغات چاپی است که پیش از این از طریق مجلات و روزنامه ها مورد استفاده قرار میگرفت. اما در حال حاضر و در فضای آنلاین، از همین مدل تبلیغ از طریق انتشار محتوا در سایر وبلاگها، استفاده میشود.
با هر بروزرسانی الگوریتم ، آنها به سمت نیت وب سایتهایی که سعی در بازی کردن سیستم دارند ، نزدیکتر می شوند . با خرید رپورتاژ به زمان کمتری می پردازید و تقریباً سریع نتیجه خواهید گرفت. اگر هر زمانی را برای دستیابی به پست های وبلاگ خود صرف کرده مجله خبری مدرن بک لینک اید ، می دانید این روند چه مدت می تواند طول بکشد. جواب این که زود ایندکس میشه… انگار به جای 1 رپورتاژ آگهی، 12 تا رایگان هدیه گرفتین. بک لينک مخصوصا به صورت انبوه به جزء نابودي سايت در کوتاه يا بلند مدت تاثير منفي روي سايت ما دارد.
پایگاه خبری جماران
مقاله تخصصی قبلی سایت آگهی تخصصم اینه – کامپیوتر و اینترنت (مقاله چگونه یک وب سایت طراحی کنیم (گام های لازم)) را می توانید با کلیک روی عنوان آن بخوانید. درست است که خرید رپرتاژ و درج آگهی تبلیغاتی در سایتهای عمومی و خبری دست ما را باز گذاشته و راحتتر میتوانیم انتخاب کنیم. ولی همانطوری که بعدا مثالی در مورد سایتهای اگهی تخصصیزده میشود. بازدید و نسبت بازید به مشتری مهمترین معیار شما باشد بهتر خواهد بود.
قیمت رپورتاژ آگهی
رسانه های مختلف با توجه به ماهیتی که دارند می تونند اثرگذاری های متفاوتی داشته باشند. به عنوان مثال ممکنه شما هدفتون از خرید رپورتاژ آگهی، تبلیغات باشه. در این صورت باید سایت یا رسانه ای رو در هنگام خرید رپورتاژ انتخاب کنید که دارای بازدید روزانه بالا باشه. هر رسانه با توجه به سیاستهای خود قیمت رپورتاژ آگهی را تعیین میکند و تریبون هیچ دخل و تصرفی در قیمتگذاری رسانهها ندارد. البته رسانهها برای تریبون درصدی تخفیف درنظر میگیرند که ما آن را بین خود و مشتریان تقسیم میکند تا با قیمت مطلوبتری بتوانند سفارش رپورتاژ آگهی خود را ثبت کنند. در واقع آنها را از مشتری بالقوه به مشتری فعال تبدیل میکند.خرید رپورتاژ آگهیاز بهترین روشهایی است که باعث میشود سطح اعتماد به برند و کسب و کارها بالا رود تا تبلیغات اثر بخشتر ظاهر شوند .