خرید رپورتاژ آگهی در ۱۹ سایت و وبلاگ با اتوریتی بالا وردپرس ست آپ | مدرن بک لینک

اگر سایت شما در یک عبارت جایگاه مناسبی کسب نکرده است احتمالا از نظر محتوا، لینک سازی داخلی یا ساختار تکنیکال مشکلاتی را داشته و در این مقطع لینک سازی خارجی اثربخشی لازم را ندارد. در نتیجه بهترین راه این است که بعد از رسیدن به صفحه اول فرآیند لینک سازی را آغاز کنیم. بعضی از سایت هایی که در زمینه فروش رپورتاژ آگهی فعالیت دارند همزمان امکان خرید بک لینک هم دارند. زمانیکه از این سایت ها برای صفحه رپورتاژ آگهی خود بک لینک میخرید عملا این صفحه را از نظر لینک سازی داخلی تقویت میکنید. مهمترین مزیت رپورتاژ آگهی در مقایسه با خرید بک لینک دائمی بودن آن است. معمولا مقاله شما برای همیشه در سایت آگهی دهنده باقی می ماند و شما برای تمدید این لینک هزینه ای پرداخت نمیکنید ولی زمانیکه بک لینک یا تبلیغات متنی خریداری میکنید باید هر ماه هزینه ای برای تمدید و نگهداری آن پرداخت کنید.

تگ alt چیست | 5 نکته مهم برای بهینه سازی

و سپس اقدام به خرید رپورتاژ اگهی کنیم که در این صورت می تواند مانند یک دوپینک عمل کند….. راش وب امکان خرید و انتشار رپورتاژ آگهی در وبسایتهای دانشگاهی با دامنه edu را برای مشتریان خود فراهم آورده است. این دامنه ها به واسطه فعالیتهای چند ساله و محبوبیت از لحاظ بک لینک ها اعتبار زیادی کسب کرده اند و بک لینک سایت های دانشگاهی می تواند به افزایش رتبه سئو و بالا بردن اعتبار دامنه شما کمک زیادی نماید. برای ثبت رپورتاژ آگهی در وب سایت های دانشگاهی با ما در ارتباط باشید. اگر جزء آن دسته از سئوکاران یا وب مسترانی هستید که انتظار دارید بلافاصله بعد از خرید رپورتاژ رتبه مقالات شما در گوگل ارتقاء یابد سخت در اشتباه هستید. چون خرید رپورتاژ آگهی حتی از سایتهای بسیار قدر هم تاثیر آنی بر رتبه شما نخواهد داشت.

نمونه کار های تولید محتوا

بازدید و نسبت بازید به مشتری مهمترین معیار شما باشد بهتر خواهد بود. پکیج اول رپورتاژ شامل سایت های بسیار قوی از نظر قدرت دامنه (دامین اتوریتی +50) بوده و مطالب ارسالی در این سایت ها پس از انتشار دارای قدرت صفحه(پیج اتوریتی) بین 25 تا 40 خواهند بود . درج رپورتاژ آگهی در سایت هایی که با سئوسل قرارداد دارند محدودیت زمانی نداره و تا زمانی که سایتها در حال فعالیت باشند، موظف به حفظ رپورتاژ شما در سایت خواهند بود. اما در صورت پایان فعالیت سایتها و تعطیل شدن شان در هر زمانی و به هر دلیلی، طبیعتاً رپورتاژ شما هم حذف خواهد شد که در این مورد مسئولیتی بر عهده سئوسل نخواهد بود. خرید رپورتاژ edu قطعا برای سایت مفید هست اما نسبت به بقیه انواع رپورتاژ این احتمال وجود داره که ماندگاری کمتری بر روی سایت های دانشگاهی داشته باشند.

  • در واقع افزایش اعتبار همان تاثیر خرید رپورتاژ آگهی برای سایت شماست.
  • متن خود را در فایل word قرار دهید و لینک های خود را نیز در آن مشخص نمایید.
  • گرچه این محدودیت در بسیاری توسط بسیاری از سایتهای پذیرنده رپورتاژ تعیین شده است، اما به این معنا نیست که شما باید حتماً سه لینک از سایت خودتان را در متن رپورتاژ قرار دهید.
  • یکی دیگر از مزایایخرید رپورتاژ آگهیکسب اعتبار و برندینگ سایت شما است.

برخلاف تصور بسیاری از افراد، گوگل برای انجام هرکاری از الگوریتم و ربات استفاده نمی‌کند. بلکه در برخی موارد، خصوصاً مواردی که به دنبال ردپای چیزی عجیب است، از نیروی انسانی کمک می‌گیرد. در صورتی که ربات‌های گوگل، متوجه مسئله ای عجیب و در واقع یک ردپا تبلیغاتی در متن رپورتاژ شوند، URL را در یک فهرست خاص قرار می‌دهند.

زمانی که شما برای لینک سازی سفارش رپورتاژ می دهید می توانید هر محتوایی که دوست داشتید منتشر کنید که البته پیشنهاد ما محتواهای آموزشی و عالی است که بتوانید از آن صفحات نیز برای سایت خود ورودی دریافت کنید. رپورتاژ اگهی خبری یکی از بهترین رپورتاژها برای افزایش رتبه سایت می باشد. رپورتاژها معمولا در سایت های با آتوریتی و قدمت بالا قرار داده می شوند تا اعتبار زیادی به سایت مقصد انتقال داده شود. 3- به صورت PBN و یا شبکه ای رپورتاژها و بک لینک های خود را ایجاد کنید. یعنی اینکه مثلا لایه اول چند رپورتاژ فارسی و دانشگاهی منتشر کنید و برای هر کدام از این رپورتاژها لایه دوم و سوم را با لینک سازی در وبلاگ ها و پروفایل ها وسایتهایی که بک لینک رایگان می دهندایجاد کنید.

دقت کنید کلمه هایی را لینک دهید که دوست دارید در آن کلمات در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید، اما همان طوری که بالا نیز گفته شد از ترکیبی از انواع کلمه های کلیدی باشند. اگر رپورتاژ آگهی را از سایت‌ها و شرکت‌های فروش رپورتاژ آگهی مناسب استفاده کنید این مورد رو می‌تونید همیشه بررسی کنید و در صورت تخلف با برقراری ارتباط این مورد رو گوشزد نمائید. معنی رپرتاژ آگهی و advertorial به شکلی از آگهی در قالب گزارش‌ گفته می شود. آگهی رپورتاژ می تواند به صورتمطالب عادی یا خبری در سایت های مختلف به شکل تصویری، نوشتاری یا متنی، ویدیویی، اینفوگرافیک و… در سایت های دیگر درج شوند. تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری، تبلیغ در شبکه های اجتماعی، و دوره های دیجیتال مارکتینگ از خدمات رایا مارکتینگ می باشد.عقیده داریم دیجیتال مارکتینگ و ‌ICT آینده ما را رقم میزنند. انتخاب تعداد لینک و عکس در هر رپورتاژ به فاکتورهای متفاوتی وابسته است که در صفحه تعداد لینک و عکس مجاز در رپورتاژ آگهی در مورد آن توضیح داده ایم.

عکس اول به عنوان تصویر اصلی یا تصویر شاخص در سیستم های مدیریت محتوا قرار داده می‌شود و تصویر دوم در بین پاراگراف ها و بین متن دیده می‌شود. ضمنا برای تصویر حتما یک متن جایگزین یا Alt Atributtion مجله خبری مدرن بک لینک بگذارید. چون معمولا صاحبان وبسایت ها موقع قبول رپورتاژ به این جزئیات فکر نمی کنند. از نظر تیم ما بهتر هست از پکیج های رپورتاژهای ما استفاده کنید تا تاثیر سریع آن را مشاهده کنید .