میتوان گفت خرید رپورتاژ نوعی دوپینگ برای سایت شما محسوب میشود. حالا تصور کنید که قرار است بعنوان یک ورزشکار معمولی در مسابقات دو المپیک شرکت کنید آیا با دوپینگ میتوانید شانسی جهت پیروزی داشته باشید؟ مسلما خیر. دوپینگ برای ورزشکارانی تاثیرگذار است که در رقابت نزدیک با هم هستند و برای کسب رتبه اول به مبارزه میپردازند. اگر یک سایت فروشگاهی یا خدماتی داشته و می خواهید با رپورتاژ آگهی به صورت اصولی رتبه و نتایج شما بهبود پیدا کند، پیشنهاد می کنیم انتشار رپورتاژ آگهی خود را به ما بسپارید. حتی ما نیز از خواندن یک خبر و مقاله کپی و تکراری خسته و کلافه می شویم ، چه برسد به گوگل که همواره می خواهد بهترین نتایج را در جستجوها به کاربران نشان دهد ! یک رپورتاژ آگهی خوب ، می تواند حداقل 1000 کلمه بوده و چند تصویر جذاب نیز در داخل آن وجود داشته باشد.
تسمینو پل ارتباطی شما برای خرید رپورتاژ آگهی
بخاطر داشته باشید که خرید رپورتاژ آگهی، یک اقدام برای خرید کالای فیزیکی نیست. بنابراین نمیتوان برای همیشه به ثابت ماندن قیمت آن دلخوش کرد. زیرا رسانه ها نیز پکیج های تبلیغاتی (با قیمت مشخص) را فقط برای استفاده در بازه زمانی مشخصی در اختیار آژانسها قرار میدهند. مثلاَ دارای سه صفحهی مجزا با عنوانهای «خرید رپورتاژ»، «مشاوره رایگان قیمت رپورتاژ» و «تأثیر سئو بر موفقیت ریپورتاژ» هستید و میخواهید در صورت سرچ این کلمه، حتماَ صفحه اصلی خرید به کاربران نمایش داده شود. کافیست لینک صفحه موردنظرتان را در تگ کنونیکال (به عنوان اولویت اول) قرار دهید.
در حال حاضر برای جلوگیری از تکرار کلمه کلیدی و رتبه گرفتن در کلماتی که به نوعی مترادف هم هستند، استفاده از کلمات کلیدی دم بلند و LSI پیشنهادی گوگل توصیه میشود. به جای آنکه چگالی کلمه کلیدی را در یک متن زیاد یا کم کنید، بهتر است از مترادف کلمه کلیدی مد نظرتان، در جای مناسب و به طبیعی ترین شکل ممکن استفاده کنید. برای انجام این کار میتوانید از ابزارهایی مانند Ahref و MOZ استفاده کنید. بعد از شناسایی سایتها، لینکهای مربوط به رپورتاژها را بررسی کنید. به عنوان مثال بررسی کنید از چه برچسبهایی برای انتشار رپورتاژ استفاده شده است.
در روند بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) ما در ابتدا کیوردهایی را به عنوان عبارات کلیدی انتخاب می کنیم که روی آنها کار کنیم و سعی کنیم در این کلیدواژه ها رتبه گوگل داشته باشیم و از گوگل ترافیک با کیفیت بگیریم. در این روند یکی از اقدامات اصلی بعد از اینکه روی وبسایت خودمان کار کردیم و محتوای جامع و خوب تولید کردیم و لینک سازی های داخلی را به شکل مطلوب بین صفحات مختلف سایت مان انجام دادیم به سراغ لینک سازی خارجی میرویم. در پروسه لینک سازی خارجی بهترین کار این است که از سایت هایی با Domain Authority بالا (DA چیست؟) و در کلمات کلیدی مورد نظر خودمان بک لینک فالو بگیریم. در رپورتاژ آگهی معمولا ما اجازه داریم ۳ کلیدواژه را به صفحاتی که میخواهیم لینک کنیم. در حال حاضر تعرفه رپورتاژ آگهی وب سایت ها و خبرگزاری های مختلف برای انتشار رپورتاژ در گستره ای بین200 هزار تا 2 میلیون تومان قرار دارد. قیمت رپورتاژ آگهی به اعتبار مردمی و ارزش آنلاین آن خبرگزاری، تعداد لینکی که برای سایت شما درون متن رپورتاژ قرار می دهند و فالو یا نوفالو بودن این لینک ها بستگی دارد.
- بیشتر بودن مقادیر دوعددی که این افزونه به عنوان DA و PA به شما می دهد، نشان از برتری اعتبار آن وب سایت از دیدگاه الگوریتم های جستجوی گوگل دارد.
- یعنی پس از خرید رپورتاژ، تا مدت مشخصی عدم تغییرات قیمتی را تضمین میکنند.
- مشاوره با هدف اثر بخشی بیشتر محتوای مورد نیاز مشتری ارائه میشود؛ با انتخاب موضوعات , کلمات کلیدی و نحوه نگارش مناسب که محتوا بصورت مفید و مختصر به نگارش در آید.
قیمت گذاری در سرویس های مختلف بر اساس فاکتورهای زیادی تعیین می شه. بنابراین قیمت پایین همیشه به معنای کیفیت پایین منبع میزبان ریپورتاژ نیست. برای سنجش کیفیت سایت ها باید مواردی رو ملاک قرار مجله خبری مدرن بک لینک بدید که قبلا در این مورد توضیحاتی رو ارائه دادیم. با این سرویس، رپورتاژها و بک لینک های قبلی شما هم در لایه های بعدی بک لینک دریافت می کنند که باعث قوی تر شدن رپورتاژهای شما خواهد شد.
هم نیازهای ذهنی مخاطب را بهخوبی برطرف کرده و کاربر را به طرفدار واقعی وبسایتتان تبدیل میکنید. در دنیای امروز صاحبان برند به این نتیجه رسیده اند که اگرچه کیفیت و رضایت مشتریان درباره محصولات آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. اما نمی توان تنها به تبلیغات دهان به دهان اکتفا کرد و برای فروش و سود بیشتر، نیاز است تا هر چند وقت یکبار، کالا، خدمت و یا برند خود را به مردم یادآوری کنید.
تنوع رسانهها