اما خرید رپورتاژ آگهی قوی و ارزان هنوز در SEO همچنان تا امروز ادامه دارد. ارتباط موضوعی با سایت شما ( چنانچه سایت هایی که با موضوع کسب و کارتان ارتباط موضوعی دارند کم هستند و در همه آنها درج نمودید، می توانید رپورتاژ خبری مجله خبری مدرن بک لینک در سایت های خبری بزنید). تهیه رپورتاژ آگهی باید به یک تیم حرفه ای سپرده شود؛ فرقی نمی کند که رپورتاژ قرار است به صورت مصاحبه شخصی باشد یا یک متن خبری، این کار باید طبق اصول حرفه ای دیجیتال مارکتینگ و سئو انجام شود.
رپورتاژ آگهی به معنی انتشار یک مقاله از شما در سایتی دیگر است که معمولا با هدف معرفی یک محصول و یا لینک سازی جهت بهبود وضعیت سئو انجام میشود. در این مقاله تلاش میکنیم بیشتر در مورد خرید رپورتاژ و استانداردهایی که باید در آن رعایت شود صحبت کنیم. پیشنهاد می کنیم برای خرید رپورتاژ آگهی ، عواملی مانند ترافیک ، رتبه و آتوریتی سایت مورد نظر را بررسی کرده و سپس آن رسانه را انتخاب کنید. سایت های ضعیف ، مضر یا مواردی که اسپم اسکور یا به اصطلاح نمره منفی بالایی دارند را هرگز انتخاب نکنید. انواع مختلف بک لینک قوی که به یک وب سایت اشاره می کنند نقش مهمی در نحوه تعیین ارزش سایت توسط موتورهای جستجو ایفا می کنند.
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید رپورتاژ آگهی در 8 وبلاگ فارسی با اتوریتی بالا (پلن شماره ” لغو پاسخ
از طرفی می تونید تولید محتوای با کیفیت برای رپورتاژ رو به تیم محتوای نشونت هم بسپارید و به این ترتیب، صفر تا صد نگارش متن تا انتشار رپورتاژ بر عهده تیم نشونت خواهد بود. ما در صفحه انتخاب بهترین سایت های رپورتاژ آگهی به طور کامل در مورد فاکتورهایی که در انتخاب منابع رپورتاژی تاثیر گذار هستند توضیح دادیم که آشنایی با موارد مطرح شده می تونه خیلی از ابهامات شما رو برای انتشار رپورتاژ برطرف کنه. البته سرویس های تقویتی متنوعی در نشونت ارائه می شه که تمامی این سرویس ها از صفحه خرید بک لینک قابل مشاهده هست.
سفارش و خرید پکیج رپورتاژ
قیمت هر کدام با تولید محتوای ما 100 هزار تومان و قیمت بدون تولید محتوا و فقط درج آن 40 هزار تومان می باشد. با توجه این که رپورتاژ های وبلاگی شما نتیجه بخش باشد، توصیه می کنیم هیچ کدام از مطالبان و نوع لینک دهیتان یکی نباشد. همانطور که در مقالات وب سایت در مورد این موضوع توضیح دادیم، محتوای اسپین شده برای رپورتاژ آگهی می تونه با کیفیت های متفاوت انجام بشه. تیم سئوسل روشی از اسپین رو انتخاب می کنند که حداکثر کیفیت رو داشته باشه.
- این رشد را مدیون مفهوم سئو خارجیهستیم چرا که از نظر گوگل وقتی خارج از سایت شما لینک هایی به صفحات سایت شما اشاره دارند.
- نوشتن یک رپرتاژ خوب می تواند به وبسایت شما کمک کند تا هم ورودی بهتری دریافت کند و هم اینکه در نتایج گوگل جایگاه بهتری را کسب نماید.
- در این حالت EAT به عنوان مهمترین مورد برای این نوع سایت ها وارد می شود که از کلمات، Expertise به معنای تخصص، Authority یا Authoritativeness به معنای اعتبار و Trustworthiness به معنای اعتماد بودن است.
- اگر سایت شما در یک عبارت جایگاه مناسبی کسب نکرده است احتمالا از نظر محتوا، لینک سازی داخلی یا ساختار تکنیکال مشکلاتی را داشته و در این مقطع لینک سازی خارجی اثربخشی لازم را ندارد.
بستگی به منبعی داره که ثبت رپورتاژ داخلش انجام میشه و متغیر هست. پس از دریافت گزارشات، هرگز لینک های رپورتاژ را با مرورگر کروم باز نکنید. در صورتی که میزبان رپورتاژ هستید، رسانه خود را معرفی نمائید. بله مشکلی نیست از طریق پنل سفارش می تونید تیکت بزنید و نمونه رو دریافت کنید.
در مورد برندسازی کلا شرایط متفاوت می شود و بیشتر از عناوینی مثل بهترین شرکت طراحی سایت، اولین شرکت طراحی سایت و… استفاده می شود و سپس شرکت یا برند مورد نظر در آن رپورتاژ خبری معرفی می گردد و مخاطبین با آن برند آشنا می گردند. دانشگاهی از بهترین نوع بک لینک و رپورتاژ می باشند زیرا یک سایت مهم و آموزشگاهی شما را تایید کرده و نه یک سایت معمولی یا کم اعتبار. به طور قطعی نمیشه گفت تغییر رتبه به دلیل خرید رپورتاژ آگهی خبری بوده باشه یا خیر. البته کارهای مختلفی روی سئوی سایت انجام دادیم اما در مورد رپورتاژ مطمئنیم که تاثیر فوق العاده ای روی رتبه های ما گذاشته.
رپورتاژ ما در چه سایت هایی انتشار پیدا می کنه؟