در پلتفرم راشوب بیش از ۱۰۰۰ دامنه مختلف در ۱۷ دستهبندی قرار گرفته است. هر کدام از این وبسایتها با توجه به اهدافشان اقدام به انتشار مجله خبری مدرن بک لینک رپورتاژ آگهی مینمایند. برخی وبسایتها از ۱ تا ۳ لینک فالوو و برخی دیگر ممکن است بعضی از لینکها را بصورت نوفالوو درج کنند.
در برخی موارد، بسته به صفحه ای که قصد لینک سازی برایش دارید، بهتر است که تنها از یک لینک در رپورتاژ به صورت کلیک ایبل یا معمولی استفاده کنید. علاوه بر این، کلمه و موضوعی انتخاب کنید که مخاطب جستجو میکند. آنچه که شما در نظر دارید، لزوماً همان چیزی نیست که توسط مخاطب در موتورهای جستجو سرچ میشود. برای یافتن بهترین کلمات کلیدی میتوانید از ابزارهای رایگان مانند کیورد پلنر و … استفاده کنید.
یکی از فاکتورهای تاثیر گذار بر رتبه بندی نتایج گوگل وجود تصویر و ویدیو در صفحه است. شما میتوانید با قرار دادن تصاویر اختصاصی و مرتبط با متن آگهی ارزش و اعتبار صفحه ایجاد شده را افزایش داده و نتیجه بهتری از خرید رپورتاژ کسب کنید. هرچقدر محتوای صفحه ای که ایجاد میکنید ارزشمندتر باشد اعتبار بیشتری به سایت شما منتقل خواهد کرد. برای انتشار رپورتاژ خبری از خبرگزاری ها و وب سایت های معتبر استفاده کنید؛ دقت داشته باشید این اعتبار علاوه بر اعتماد عمومی، اعتماد گوگل و موتورهای جستجو را هم شامل شود. برای کسب آگاهی نسبت به اعتبار آنلاین یک خبرگزاری می توانید از افزونه MOZ استفاده کنید. بیشتر بودن مقادیر دوعددی که این افزونه به عنوان DA و PA به شما می دهد، نشان از برتری اعتبار آن وب سایت از دیدگاه الگوریتم های جستجوی گوگل دارد.
مورد از اشتباهات رایج سئو | چگونه پیشگیری کنیم؟
گرچه رپورتاژ آگهی معمولاً به صورت یک متن در سایتهای مختلف منتشر میشود، اما بازیابی محتوایی نیست! در حالی که بازاریابی محتوا روشی است برای تولید محتوا به شکل های مختلف در چند بخش برای توضیح یک محصول یا خدمت. تعریف و نحوه استفاده از کلمه کلیدی در سالهای اخیر با توجه به تغییرات الگوریتم های گوگل، تغییرات زیادی داشته است. در حال حاضر برای جلوگیری از تکرار کلمه کلیدی و رتبه گرفتن در کلماتی که به نوعی مترادف هم هستند، استفاده از کلمات کلیدی دم بلند و LSI پیشنهادی گوگل توصیه میشود. به جای آنکه چگالی کلمه کلیدی را در یک متن زیاد یا کم کنید، بهتر است از مترادف کلمه کلیدی مد نظرتان، در جای مناسب و به طبیعی ترین شکل ممکن استفاده کنید. در انتخاب وب سایت منتشر کننده رپورتاژ خبری دقت کنید که مخاطبان آن وب سایت تا چه اندازه می توانند مخاطبان طبیعی وب سایت شما باشند؛ هر چقدر پرسونای این مخاطبان به مخاطب هدف شما نزدیکتر باشد، شانس جذب کاربر شما بیشتر است.
به عنوان یک متخصص سئو در این ۵ سالی که با مجموعه راش وب همکاری میکنم همیشه احساس حرفه ای بودن این تیم و از همه مهمتر، صداقت شما باعث شده در این سال ها همچنان مشتری و همکاری های خودم را با تیم راش وب ادامه بدهم. برای سایت های من همیشه قیمت مناسب، تنوع رسانه ها و پشتیبانی واقعی؛ دغدغه ی مهمی بود که با مجموعه ی خوبِ راش وب تونستم به این امر دست پیدا کنم. یکی دیگر از خدمات راشوب تهیه پکیجهای متنوع رپورتاژ آگهی در حوزههای مختلف می باشد که میتوانید با ورود به پنل از آنها استفاده کنید. برای مشاهده تمامی بسته های رپورتاژ آگهی و خرید وارد پنل راش وب شوید. این مورد درسئو سایتشما تاثیر مستقیم گذاشته و باعث بهبود رتبه آن می شود.
تأثیر مثبت رپورتاژ آگهی در سئو
مثلا انتشار یک محصول یا خدمت تخصصی در یک سایت تخصصی میتواند بازدید 1500 تایی که نصف آنها 100% مشتری محصول یا خدمت شما هستند را به دست بیاورید، ولی در سایتهای عمومی و خبری شاید با بازید 4000 تایی بین درصد مشتری شما شوند. مثلا برای کلینیک آنلاین باید یک متخصص تغذیه آنلاین ، متخصص اطفال و… باید مقالات تخصصی را نوشته یا جواب مشتریان را در کامنت ها بدهد. چون گوگل به عنوان موتور جستجوی خود دنبال جواب تخصصی می باشد تا به کسی که آن را جستجو می کند نشان دهد. مثلا با توجه نوع فعالیت سایت که به صورت اسپم فعالیت کرده است یا نه، می توان گفت مرتبط است. ولی هر چقدر این عدد کمتر از 10 باشد میتواند برای سایت شما نیز مفید واقع شود.
- فقط کافی است مقداری پول برای بک لینک در Fiverr پرتاب کنید و پیوند مربوط به شما باشد.
- درتولید محتوا و بازاریابی محتوا که برای سایت انجام میشود، استفاده از لینکهای داخلی برای افزایش مدت زمان ماندگاری کاربر در سایت و نشان دادن ارتباط موضوعی بین صفحات مختلف سایت، الزامی است.
- در حال حاضر برای جلوگیری از تکرار کلمه کلیدی و رتبه گرفتن در کلماتی که به نوعی مترادف هم هستند، استفاده از کلمات کلیدی دم بلند و LSI پیشنهادی گوگل توصیه میشود.
شما میتوانید با مراجعه به وبسایت تریبون از پکیجهای جذاب و فوق العاده رپورتاژ آگهیها مطلع شوید و از مزایای آن بهرهمند گردید. اگر در کلمه کلیدی هدف جایگاهی ندارید یعنی محتوای شما به اندازه کافی خوب نبوده است و در این مرحله لینک سازی هم کمکی به شما نمیکند. پیشنهاد میکنم فرآیند لینک سازی را بعد از رسیدن به صفحه اول نتایج جستجو آغاز کنید و تا آن زمان تمرکز خود را بر روی کیفیت محتوا قرار دهید. تا زمانیکه بدون لینک سازی خارجی میتوان جایگاه یک صفحه را بهبود داد از رپورتاژ آگهی استفاده نمی کنیم زیرا هم هزینه بالاتری دارد و هم در درازمدت ریسک جریمه شدن توسط الگوریتم پنگوئن را افزایش میدهد. در حال حاضر تعرفه رپورتاژ آگهی وب سایت ها و خبرگزاری های مختلف برای انتشار رپورتاژ در گستره ای بین200 هزار تا 2 میلیون تومان قرار دارد.