یکی از ابعاد بسیار مهم رپورتاژ آگهی که دقت کمتری به آن می شود، بعد تبلیغاتی آن است! بسیاری از کسب و کارها تنها به این چشم به رپورتاژ آگهی نگاه می کنند که فقط باید یک محتوای عادی برای قرار گرفتن لینک های خود داشته باشند. در حالی که کاربر رپورتاژ آگهی علاوه بر بهبود رتبه سایت، تبلیغات هم خواهد بود. در واقع رپورتاژ آگهی تنها روی رتبه سایت شما در گوگل تأثیرگذار نیست؛ بلکه کاربران سایت میزبان رپورتاژ آگهی هم آن را مطالعه می کنند.
وب 30
پس از دریافت گزارشات، هرگز لینک های رپورتاژ را با مرورگر کروم باز نکنید. در صورتی که میزبان رپورتاژ هستید، رسانه خود را معرفی نمائید. در این روش شما با استفاده از درگاه پرداخت معتبر زرین پال مبلغ را بصورت آنلاین پرداخت می نمایید. وجه واریزی را به شماره کارت واریز نمایید و سپس از طریق واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط شوید و متن ها را ارسال نمایید. سرویس های وبلاگ دهی blog.ir و teblog و parsiblog در این زمینه تست شده اند و بسیار عالی جواب داده اند.
نمونه ریپورتاژ آگهی با کیفیت
با توجه به اینکه لینک سایت شما در وب سایت های بزرگ قرار میگیرد و این لینک به معنی تائید کار شما توسط این وب سایت هاست، گوگل اعتبار بیشتری برای سایت شما قائل خواهد شد و رتبه آن را در جستجوهای مرتبط افزایش میدهد. یکی از فاکتورهای تاثیر گذار بر رتبه بندی نتایج گوگل وجود تصویر و ویدیو در صفحه است. شما میتوانید با قرار دادن تصاویر اختصاصی و مرتبط با متن آگهی ارزش و اعتبار صفحه ایجاد شده را افزایش داده و نتیجه بهتری از خرید رپورتاژ کسب کنید. هرچقدر محتوای صفحه ای که ایجاد میکنید ارزشمندتر باشد اعتبار بیشتری به سایت شما منتقل خواهد کرد. مهمترین مزیت رپورتاژ آگهی در مقایسه با خرید بک لینک دائمی بودن آن است.
رپورتاژ اگهی خبری یکی از بهترین رپورتاژها برای افزایش رتبه سایت می باشد. رپورتاژها معمولا در سایت های با آتوریتی و قدمت بالا قرار داده می شوند تا اعتبار زیادی به سایت مقصد انتقال داده شود. برای داشتن فروش بیشتر و فعالیت مجله خبری مدرن بک لینک موفق توی این فضا نیاز به تجربه و طی کردن یک مسیر صحیح هست. نشونت در کنار شماست تا با خدمات دیجیتال مارکتینگ همچون طراحی سایت، سئو، تولید محتوا و ارائه مشاوره به شما کمک کنه بتونید این مسیر صحیح رو بدون دغدغه طی کنید.
گوگل الگوریتم های پیچیده ای برای تعیین ارزش و اعتبار منتقل شده توسط هر لینک به صفحه شما دارد و شناخت این الگوریتم ها ما را به دستورالعمل های کاربردی و دقیقی برای لینک سازی خارجی میرساند. ریپورتاژ شما در صفحه اصلی منتشر و در دسته بندی مخصوص ریپورتاژ آگهی قرار می گیرد. تکنیک SEO شما موقعیت کلمات کلیدی شما را در صفحه نتایج موتور جستجو تعیین می کند . با تکنیک های سئو مناسب، به خوبی اجرا شده و پیشرفته، راه خود را برای بهینه سازی موتورهای جستجو پیدا خواهید کرد. یا یک پست حمایت شده و یا هر دو ، گرچه لزوماً لینک های خوبی ندارند ، به سمت کیفیت بالاتر طیف خرید رپورتاژ تاثیر گذار گرایش دارند. اگر عنوان و تصویر شاخص جذابی داشته باشد، وارد صفحه آن می شوید و چند خط اول را مطالعه می کنید.
- بک لينک مخصوصا به صورت انبوه به جزء نابودي سايت در کوتاه يا بلند مدت تاثير منفي روي سايت ما دارد.
- پس بهاحتمال زیاد یکی از پاداشهای این اتفاق مثبت، میتواند جلب اعتماد مخاطب برای خرید نهایی باشد.
- همانطور که شرح داده شد، در مبحث سئو، به دلیل تغییرات مداوم الگوریتم های گوگل و تغییرات شدت رقابت، نمی توان تضمینی ارائه نمود و لازم است با یک استراتژی دقیق و کاملاً هدفمند حرکت نمائید.
- پاراگراف های کوتاه و مناسب ، هدینگ یا تیترهای جذاب در متن هم باعث می شود تا کاربران متن خبر شما را تا آخر دنبال کرده و مطالعه کنند.
- اگه ممکنه بعضی از نمونه های رپورتاژ آگهی رو برای ما ارسال کنید ممنون میشم.
- برخی از افراد همواره عبارت “بک لینک بگیریم یا رپورتاژ” را بارها و بارها به کار میبرند که متاسفانه اشتباه است.
همونطور که احتمالا مطلع هستید، اخیراً مشکلات زیادی برای بسیاری از سایت ها در جهت ایندکس محتوا ایجاد شده که ما برای سرویس های مجله ای و خبری اختصاصی، تضمین ایندکس شدن رپورتاژهای شما رو هم خواهیم داد. یعنی ضمانت می کنیم که رپورتاژهای منتشر شده، در کمتر از چند روز ایندکس شوند. پس باید دقت داشته باشید که رپورتاژ آگهی باید کاملا به صورت امن و اصطلاحاً چراغ خاموش و بدون رد پایی از جانب شما انتشار پیدا کنه. این موضوع در تمامی سرویس های رپورتاژی نشونت به بهترین شکل ممکن رعایت میشه.