خرید رپورتاژ آگهی + نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی + لیست قیمت و تعرفه ها وبلاگ کانگورو | مدرن بک لینک

خرید رپورتاژ زمانی برای شما کارآمد است که در کلمه کلیدی هدف خود جایگاه مناسبی کسب کرده باشید و حداقل در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید. در این شرایط میتوانید با خرید بک لینک مناسب از طریق رپورتاژ شانس خود برای کسب جایگاه بهتر را افزایش دهید. رپورتاژ آگهی ، ریپورتاژ آگهی یا به لاتین Reportage ، نوعی تبلیغ و اطلاع رسانی در رابطه با یک برند یا محصول در قالب یک گزارش خبری است. در این نوع تبلیغات ، با ایجاد ارزش افزوده و محتوای مفید ، می توان کاربران و مشتریان یک فروشگاه را برای خرید ترغیب کرد. به کمک رپورتاژ آگهی ، می توانید کسب و کار و سایت خودتان را معرفی کرده و علاوه بر برند سازی ، به بهبود سئو و افزایش ترافیک سایت خود نیز کمک کنید. برای انتشار رپورتاژ خبری از خبرگزاری ها و وب سایت های معتبر استفاده کنید؛ دقت داشته باشید این اعتبار علاوه بر اعتماد عمومی، اعتماد گوگل و موتورهای جستجو را هم شامل شود.

  • ولی هر چقدر این عدد کمتر از 10 باشد می‌تواند برای سایت شما نیز مفید واقع شود.
  • این موضوع مزیت خرید رپورتاژ آگهی را نسبت به دیگر شیوه های تبلیغاتی به خصوص تبلیغات بنری نشان می دهد.
  • اینطور بیان شده که بهتره رپورتاژ از سایت هایی گرفته بشه که موضوع آن ها مرتبط با سایت شما باشند .

در این سایتها متن رپورتاژ شما علاوه بر انتشار و قرار گرفتن دائمی در سایت های مورد نظر، در صفحه اول سایتها نیز قرار میگیرند. (یعنی بک لینک از home page) یعنی بک لینکهای رپورتاژ شما میتوانند مستقیما از پیج اتوریتی بسیار عالی (بالای ۶۰) صفحه اصلی سایت های مربوطه نیز بهره مند شوند. با استفاده از بررسی های مورد متعدد و آنالیزهای دقیق روی رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر فارسی به این نتیجه رسیده ایم که هر چقدر جایگاه شما در آن عبارت بهتر باشد تاثیر و ارزش رپورتاژ آگهی برای آن صفحه بیشتر خواهد شد. برای درک بهتر فرآیند لینک سازی خارجی کارگاهی را با عنوان آموزش تکنیک های لینک سازی کلاه سفید طراحی کرده ایم که به صورت جامع و دقیق کلیه تکنیک ها را به شما آموزش میدهد.

نشونت سعی کرده مساله و دغدغه خرید ریپورتاژ رو برای شما حل کنه. قیمت خرید رپورتاژ و قیمت خرید رپورتاژ خبری به وابسته به برخی موارد است. در انتخاب و خرید رپورتاژ مجله خبری مدرن بک لینک خبری مناسب، سایت ها و خبرگزاری های مطرح و مشهور بهترین گزینه هستند. رپورتاژ خبری و رپورتاژ ادز در رشد سایت و کسب و کار شما نقش مهمی را ایفا می کنند.

خريد رپورتاژ خوب است يا بکلينک (Backlink)

به نظر شخص بنده اگه تو اون صفحات لایک و کامنت بگیرید، مطمئنا بازخوردش رو در سایتتون نیز با اشتراک گذاری مطالبتون در این شبکه های اجتماعی خواهید دید و در بلند مدت براتون عالی خواهد بود. اگر رپورتاژ آگهی را از سایت‌ها و شرکت‌های فروش رپورتاژ آگهی مناسب استفاده کنید این مورد رو می‌تونید همیشه بررسی کنید و در صورت تخلف با برقراری ارتباط این مورد رو گوشزد نمائید. در جواب به این سوال می توان گفت، از مهمترین عوامل موجود در استفاده از رپورتاژ آگهی‌ها گسترش بازریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) و همچنین افزایش مخاطبان با کلیک روی رپورتاژ می‌باشد. پکیج اول رپورتاژ شامل سایت های بسیار قوی از نظر قدرت دامنه (دامین اتوریتی +50) بوده و مطالب ارسالی در این سایت ها پس از انتشار دارای قدرت صفحه(پیج اتوریتی) بین 25 تا 40 خواهند بود . تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری، تبلیغ در شبکه های اجتماعی، و دوره های دیجیتال مارکتینگ از خدمات رایا مارکتینگ می باشد.عقیده داریم دیجیتال مارکتینگ و ‌ICT آینده ما را رقم میزنند.

چرا که نه؟ گاهی اقدامات ارزشمند پیشینتان می‌تواند در لحظه‌های سخت، شدیداَ به کارتان بیاید. این موضوع در نگارش یک رپورتاژ آگهی قدرتمند نیز صدق می‌کند. چرا که علاوه بر یک تولید محتوای مناسب برای متن رپورتاژ آگهی، شما نیاز به لینکسازی های مناسب هم دارید (لینکسازی بر روی مقاله منتشر شده).

هزینه ثبت رپورتاژ خبری در سایت های خبری و مجله ای به صورت زیر بوده و در قالب پکیج های زیر قابل ارائه می باشند. رپورتاژها بهترین و با کیفیت‌ترین نوع بک لینک به شمار می‌روند که کیفیت و اثرگذاری آنها به نحوه نگارش رپورتاژ و استراتژی سئوی هر سایت بستگی دارد. البته کارهای مختلفی روی سئوی سایت انجام دادیم اما در مورد رپورتاژ مطمئنیم که تاثیر فوق العاده ای روی رتبه های ما گذاشته. قیمت رپورتاژ آگهی برند منشن تفاوتی با رپورتاژهای لینک دار نداره. بهترین استراتژی این هست که در لایه اصلی از منابع معتبری مثل رپورتاژهای مجله ای یا وبلاگی استفاده کنید و در نهایت، این منابع رو به کمک رپورتاژها و یا بک لینک های تقویتی، تقویت کنید.

نی نی سایت

حتی اگر هدف کلی شما از رپورتاژ آگهی مبحث روابط عمومی بوده باشد. مثلا اینکه «لیست قیمت انواع ورق های فولادی کارخانه مبارکه اصفهان» را لینک دهید در مقایسه با اینکه «قیمت فولاد» را لینک دهید انتخاب بهتری است. ضمن اینکه وقتی یک عبارت طولانی تر را لینک می کنید احتمال دیده شدن و کلیک خوردن آن لینک بالاتر هم هست.

ارزش بک لینک دقیقا وابسته به اعتبار و جایگاه سایتی است که به شما لینک داده است. بله اگر سایتی که رپورتاژ‌ آگهی را از او خریده اید افت کند تاثیر آن بر سایت شما نیز افت خواهد کرد. اینکه می گویید ریپورتاژ اگهی مانند دوپینگ عمل می کند و زمانی تاثیر گذار خواهد بود که شما حتما بایستی در صفحه اول باشید به نظر منطقی نمی آید.

در عکس زیر می توانید عوامل موثر و رنکینگ گوگل، مخصوصا تاثیر دامین آتوریتی را در رتبه بندی گوگل را ببینید. پیش از خرید رپورتاژ و انتشار اونها، لازم هست وضعیت سایت رو بررسی بفرمائید و سرعت انتشار به وضعیت فعلی سایت و بسیاری از فاکتورهای دیگه وابسته هست. در بسیاری از مواقع، انتشار تدریجی رپورتاژ و داشتن یک برنامه ریزی مشخص، روند کار رو بسیار طبیعی می کنه و مشکلی از این جهت رخ نمیده.

نمونه کار های طراحی کارت ویزیت

بسیاری از بک لینک هایی که در سایت های درج آگهی، edu، کامنتی و… می زنید، به مرور زمان از دست می روند، اما در مورد بسیاری از ریپورتاژها اینطور نیست. یکی از موضوعات مهم در زمینه بهبودسئو سایت، نوشتنریپورتاژآگهی است. اما باید به نکاتی مثل اصول ریپورتاژ نویسی، قیمت آن و بررسی اسپم اسکور و اعتبار دامنه سایت آگهی کننده توجه کنید. آیا تصور دقیقی از رپورتاژ ندارید؟ آیا نمی دانید رپورتاژ آگهی چه تاثیری بر کسب و کارتان دارد؟ با ما همراه باشید. زمانی که شما ثبت سفارش می کنید، جایگاه رپورتاژ در سایت های مورد نظر شما توسط کارشناسان ما رزرو شده و هزینه برای مدیران آن سایت ها واریز می شود و به همین دلیل امکان انصراف در هنگام اجرای کمپین رپورتاژ وجود ندارد.