رپورتاژ خبرییا رپرتاژ اگهی خبری نوعی ازرپورتاژآگهی است که در قالب یک نوع خبر، اطلاعات مربوط به شغل یا صفحه وب شما را در سایتهای خبری منتشر می کند. این امر باعث دیده شدن بیشتر خدمات شما و در نتیجه افزایش بازدید صفحات شما می گردد. رپورتاژ خبری انواع گوناگون دارد اما ساده ترین حالت آن این است که تا حدی شما با متن رپورتاژ خود قصد اطلاع رسانی کسب و کار خود در قالب اخبار داشته باشید. چون کاربران اخبار سایتها را دنبال می کنند و وقتی رپورتاژ شما در دسته بندی خبری قرار می گیرد در واقع بعنوان خبر مطرح می شود و مخاطبان بیشتری را جذب خود می کند. سایت های بسیاری وجود دارند که به صورت مستمر در حال تولید محتوا هستند و روزانه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب میکنند.
کاربران
با این حال نهایتا برای هر ۲ یا ۳ سایت میتونید از یک متن استفاده کنید (متن ها الزاماً نباید از صفر نگارش بشن. بلکه میتونید به صورت مستقیم از متن سایت شما کپی بشن و یا به صورت ترکیبی (متن سایت شما + تالیفی) باشند.). ۳- تقریبا تمامی این مواردی که نام بردید مناسبند و بهتر هست همه موارد در کنار هم به کار برن تا بتونید نتیجه خوبی بگیرید. اکثریت وبلاگها دارای DA بالاتر از ۴۰ هستند و در قالب ساب دامنه می باشند. بله اگر به درستی اجرا نشه و سایت درست رو انتخاب نکنید قطعا میتونه باعث کاهش رتبه شما بشه.
آموزش اینستاگرام در گیلان
به عنوان مثال ممکنه شما هدفتون از خرید رپورتاژ آگهی، تبلیغات باشه. در این صورت باید سایت یا رسانه ای رو در هنگام خرید رپورتاژ انتخاب کنید که دارای بازدید روزانه بالا باشه. منابع مجله ای-خبری اختصاصی نشونت جزو بهترین و معتبرترین منابع جهت انتشار رپورتاژ آگهی شما هستند. این منابع دارای سرعت ایندکس بالا و اثرگذاری عالی در رتبه کلمات کلیدی شما هستند.
مسئله بعدی که باید بدان توجه داشته باشید، ارتباط موضوعی بین سایت شما و سایت مد نظرتان است. پس برای اینکه به محتوای شما مشکوک نشود، بهتر است تبلیغتان را در سایتی قرار دهید که به نوعی مرتبط با موضوع سایت شما است. محتوای همسایه یک لینک، تأثیر زیادی در میزان اثربخشی لینک داشته و به درک بهتر گوگل از لینک کمک ویژه ای میکند. در نتیجه اگر محتوای اطراف لینک حالت تبلیغاتی داشته باشد، با توجه به پیشرفت الگوریتمها، گوگل متوجه تبلیغاتی بودن لینک خواهد شد.
اگر شما از سایتی اقدام به خرید رپورتاژ کنید که دارای بک لینک های خروجی زیادی هست، قدرت صفحه رپورتاژ شما شدیدا کمتر خواهد شد. هر نوع محتوای اختصاصی، چه متنی، چه تصویری و چه صوتی می تونه یک امتیاز مثبت برای سایت یا رپورتاژ شما باشه. بنابراین اگر تصاویر رپورتاژ خودتون رو بهینه و اختصاصی ایجاد کنید، بدون شک نتیجه خیلی مناسبی خواهید گرفت. در مورد اصول رپورتاژ نویسی در صفحه آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی به طور کامل توضیح دادیم.
شاید شما جاسوسی در سبد بک لینک های رقیب خود انجام داده اید و متوجه شده اید که آنها یک تن لینک خریداری کرده اند. داشتن محتوای ارزشمند به کاربران کمک می کند تا در آن صفحه بمانند و اگر محتوای شما جذاب نگارش شده باشد، آن مطلب را تا آخر می خوانند. این مسئله باعث می شود تا کاربر با محتوای شما ارتباط بگیرد و در نهایت، وارد سایت شما شود. انواع انکرتکست را سعی کنید در رپورتاژ ها استفاده کنید، مثل انکرتکست عمومی، انکرتسکت برند، نیکد لینک یا لینک عریان، انکرتکست با عکس، نام برند + اگزکت و…تعداد لینک خروجیتعداد لینک خروجی اگر همه لینک ها از نظر موضوعی یکی باشند مشکلی نخواهند داشت. ولی اگر مفهومی جدا از هم داشته باشند، تاثیر کمتری را از رپورتاژ خود خواهید دید. سایت هایی که به این سایت لینک داده اند را می توان گفت مرتبط اند.
چون اغلب سایتهای دانشگاهی به دلیل داشتن زبانی غیر از زبان فارسی و مشاهده رپورتاژهای فارسی، اقدام به حذف وبلاگها میکنند که در نتیجه رپورتاژهای خریداری شده هم حذف خواهند شد. کلیه پکیج های رپورتاژ آگهی سئوسل با توجه به استراتژی مدنظر شما و در بازه های زمانی موردنظر شما انتشار خواهند یافت. همچنین می توانید با توجه به پکیج انتخاب شده، بهترین بازه های زمانی انتشار را به سئوسل بسپارید. پروسه انتخاب کلمه کلیدی مناسب یکی از حساس ترین و مهمترین و به همان میزان نیز جزو وقتگیرترین فعالیت هاست. انتخاب کلمه کلیدی مناسب نه تنها برای ثبت رپورتاژ بلکه لازم است در سئو داخلی سایت نیز رعایت گردد. تیم سئوسل همچنین با دارا بودن مجموعه ای شامل حداقل ۱۲۰ سرویس شبکه های اجتماعی و وب ۲، آماده درج رپورتاژهای شما در این سرویس ها می باشد که این سرویس اغلب جهت تقویت رپورتاژها استفاده می گردد.
برای تبلیغ در فضای آنلاین، گاهی میتوان از روش های تبلیغات آفلاین به طریقی دیگر استفاده کرد. رپورتاژ آگهی یا Advertorial هم نمونه ای از همین مدل تبلیغات اینترنتی است؛ تبلیغاتی که به نوعی غیر مستقیم هم روی مخاطب و هم سئو سایت تأثیر گذاشت. پس قبل از این که به سایتی بخواین رپورتاژ بدین 100% همه مطالبشو بررسی کنید تا از اسپم بودن محتواشون با خبر بشید. چرا که ممکنه در آینده نه چندان دور پنالتی بشن این سایت ها و کلا هزینه های شما هدر بره. مطمئنا آگهی ریپورتاژ و خرید رپرتاژ به نفع کسب و کارهایی است که با جدیت تمام به فروش اینترنتی خود ادامه می دهند برای چند ماه یا یکسال سایت خود را طراحی کرده و بالا نیاورده اند.
- توجه داشته باشید که امکان درج عکس در متن رپورتاژهای وبلاگی امکان پذیر نمی باشد و تصاویری که برای ثبت در رپورتاژهای خبری ارائه می نمایید می بایست یونیک و غیرتکراری باشند.
- یکی از تفاوت های بارز و آشکار رپورتاژهای خبری و وبلاگی، قرار گرفتن رپورتاژ وبلاگی در ساب دامنه است.
- اگر به طور دقیق نمی دونید که چه بازه ای برای وب سایت شما مناسب هست، بعد از ثبت سفارش رپورتاژ در نشونت، کافیست برای تعیین استراتژی انتشار رپورتاژها با تیم نشونت در ارتباط باشید تا مشاوره های لازم رو در این زمینه دریافت کنید.
- (یعنی بک لینک از home page) یعنی بک لینکهای رپورتاژ شما میتوانند مستقیما از پیج اتوریتی بسیار عالی (بالای ۶۰) صفحه اصلی سایت های مربوطه نیز بهره مند شوند.
- در واقع در چنین تبلیغاتی، سعی شده تا به بیان مزیت های محصولات مورد نظر اشاره کرده و معایب دیگر برندها را پر رنگ تر جلوه دهند.
با تکنیک های سئو مناسب، به خوبی اجرا شده و پیشرفته، راه خود را برای بهینه سازی موتورهای جستجو پیدا خواهید کرد. اگر این سناریو مانند شما به نظر می رسد ، و در خرید رپورتاژ معتبر 99٪ فروخته می شوید ، حتماً لینک مجله خبری مدرن بک لینک خرید خود را با یک استراتژی ملموس کلاه سفید تکمیل کنید. این بهترین دوره عملی نیست ، اما این به شما کمک می کند تا وب سایت شما تا حد ممکن ایمن باشد. پاسخ به این سؤال به استراتژی سئو، هدف و بودجه شما بستگی دارد.