تمامی بک لینکهایی که بصورت رپورتاژ قرار میگیرند در سایتهایی قرار داده میشوند که دارای اتوریتی بالایی هستند. در واقع این سرویس کاملا منطبق با اصول و دستورالعملهای خود گوگل است. صفحه اصلی سایت معمولا با عبارات دشوار و پرجستجو هدف گذاری میشود و رپورتاژ آگهی آنقدر تاثیرگذار نیست که بتواند سایت شما را در این دست کلمات ارتقا دهد. مگر آنکه رقابت در آن کلمه بسیار پایین باشد یا شما جایگاه بسیار خوبی داشته باشید. خیلی از افراد فکر میکنند که هرچقدر لینک های بیشتری در رپورتاژ آگهی درج کنند شانس خود را افزایش داده و در کلمات بیشتری جایگاه کسب میکنند ولی در عمل برعکس این موضوع اتفاق خواهد افتاد. مشاوره با هدف اثر بخشی بیشتر محتوای مورد نیاز مشتری ارائه میشود؛ با انتخاب موضوعات , کلمات کلیدی و نحوه نگارش مناسب که محتوا بصورت مفید و مختصر به نگارش در آید.
همچنین می توانید با خرید پنل پیامک سئوسل، اس ام اس مارکتینگ را نیز با حداکثر قدرت آغاز نمائید. برای مشاهده محتوای آموزشی و کاربردی در حوزه های مرتبط کافیست به وبلاگ سئوسل مراجعه نمائید. به خوبی میدانیم که خرید بک لینک یا تبلیغات متنی میتواند موجب جریمه گوگل برای سایت شما شود ولی لینک سازی داخلی موجب افزایش اعتبار صفحه خواهد شد. پیشنهاد میشود بعد از خرید رپورتاژ آگهی از همان سایت آگهی دهنده یک بک لینک بخرید و لینک صفحه رپورتاژ را در آن قرار دهید. با این کار لینک سازی داخلی خوبی برای صفحه تبلیغ شما انجام میشود که موجب افزایش اعتبار این صفحه خواهد شد.
پروسه انتخاب کلمه کلیدی مناسب یکی از حساس ترین و مهمترین و به همان میزان نیز جزو وقتگیرترین فعالیت هاست. انتخاب کلمه کلیدی مناسب نه تنها برای ثبت رپورتاژ بلکه لازم است در سئو داخلی سایت نیز رعایت گردد. توضیحات بیشتر در رابطه با آتوریتی رپورتاژها و تاثیر آنها در افزایش رتبه سایت را در مقاله تاثیر آتوریتی رپورتاژ در افزایش رتبه سایت درج کرده ایم که پیشنهاد میکنیم به طور کامل و با دقت مطالعه فرمائید. اولویت سئوسل، افزایش DA سایت شما نمی باشد، بلکه افزایش رتبه سایت یا صفحه در کلمه موردنظر شما می باشد. ما در سئوسل تحت هیچ شرایطی، معیارهایی همچون DA را ملاک برای لینک سازی قرار نمی دهیم.
صفحات رپورتاژ، لینک های متفرقه داخلی، درون محتوا ندارند و فقط محتوا و لینک های شما (که درون محتوای رپورتاژ آگهی مشخص کردید) در این صفحه قرار خواهد گرفت. ابتدا باید از قسمت پنل کاربری ثبت نام کرده و پروفایل خود را تکمیل نمایید. سپس از بخش ایجاد کمپین اولین کمپین رپورتاژ آگهی خود را ثبت کرده و رسانه های مدنظر خود را انتخاب کنید.
- رپورتاژ شما در گذر زمان به صورت دائم از سایدبار مطالب مختلف سایت ها محو نمیشه و برای قدرت بخشیدن به رپورتاژ آگهی، به صورت دوره ای رپورتاژ شما در سایدبار رسانه ها قرار خواهد گرفت تا قدرت رپورتاژ تجدید بشه.
- گرچه این محدودیت در بسیاری توسط بسیاری از سایتهای پذیرنده رپورتاژ تعیین شده است، اما به این معنا نیست که شما باید حتماً سه لینک از سایت خودتان را در متن رپورتاژ قرار دهید.
- این که صحبت سایت شما در بین اخبار و مقالات سایت های بزرگ اینترنتی باشد، به جلب نظر و اعتماد کاربران کمک خواهد کرد.
به طور قطعی نمیشه گفت تغییر رتبه به دلیل خرید رپورتاژ آگهی خبری بوده باشه یا خیر. کارهای زیادی میتونید قبل یا بعد از خرید رپورتاژ آگهی بکنید. اگر شما از سایتی اقدام به خرید رپورتاژ کنید که دارای بک لینک های خروجی زیادی هست، قدرت صفحه رپورتاژ شما شدیدا کمتر خواهد شد.
نکات خرید کیف دخترانه؛ برای دختران نوجوان چه نوع کیفی بخریم؟
هر صفحه از اینترنت ارزش و اعتبار مشخصی از نظر گوگل دارد و این اعتبار به اندازه مساوی میان تمام لینک های موجود در آن تقسیم میشود. هرچقدر تعداد لینک های موجود در صفحه رپورتاژ آگهی مجله خبری مدرن بک لینک افزایش یابد اعتبار منتقل شده به هریک از آنها کاهش خواهد یافت. در پلن ریپورتاژ آگهی شما میتوانید نمونه کارها و محصولات خود را در قالب یک مطلب مجزا در لیسته منتشر نمایید.
تبلیغ محصول یا وب سایت در قالب خبر یا مقاله خبری را ریپورتاژ آگهی می گویند. زمانیکه شما می خواهید کسب و کارتان را بهتر به دیگران بشناسانید از شیوه تبلیغات استفاده می کنید. ریپورتاژ آگهی نیز نوعی تبلیغات است که به شما در راستای بهتر کمک می کند. این نوع تبلیغات به شما و وب سایتتان کمک می کند تا بتوانید رتبه و جایگاه وب سایت خود را بهبود دهید. یعنی پس از خرید رپورتاژ، تا مدت مشخصی عدم تغییرات قیمتی را تضمین میکنند.
آکا ایران