خرید رپورتاژ آگهی وبسیما | مدرن بک لینک

شما هم می توانید با توجه به بودجه ای که دارید (هر چند کم)، از قابلیت های مختلف اینترنت برای تبلیغات استفاده کنید. ریپورتاژ در واقع یک تبلیغات بر پایه محتواست که در سایت های پر بازدید منتشر می شود تا از اعتبار آن ها برای سایت شما استفاده کند. این کار توسط یک سری بک لینک که در ریپورتاژ می دهید، اتفاق می افتد.

این افزایش اعتبار هست که در نتیجه باعث می شه شما شاهد افزایش رتبه کلمات کلیدی سایت خودتون باشید. تصویر زیر یک مقایسه یک ماهه بعد از خرید رپورتاژ آگهی رو نمایش میده که تمامی فاکتورهای رشد از جمله میزان رتبه میانگین، ایمپرشن و کلیک افزایش پیدا کرده که بیانگر تاثیر عالی رپورتاژ در رشد رتبه وب سایت هست. از آنجا که سهم بازار سنتی روز به روز کاهش می‌‌یابد و جای خود را به دنیای دیجیتال مارکتینگ می‌‌دهد بهتر است که در انتخاب پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی دقت و حساسیت بیشتری را لحاظ نمایید. ریپورتاژ آگهی در واقع به شما این امکان را میدهد که در سایت های آگهی دهنده یک صفحه را به خود اختصاص دهید و در واقع این صفحه باید از لحاظ محتوا در بالاترین سطح باشد. بنابراین برای اینکه بتوانید وب سایت خود را بهینه کرده و رتبه و جایگاه مناسبی را در نتایج جستجوی گوگل بدست آورید می بایست در آماده کردن ریپورتاژ آگهی که می خواهید انتشار دهید دقت بسیاری کنید تا تلاش های شما مسمر ثمر باشد. بنابراین برای نوشتن ریپورتاژ آگهی می بایست اصولی را رعایت کنید تا دچار افت سئو سایت نشوید.

یکی از این موارد امنیتی این هست که رد پایی از شما بر جا نمونه و تحت هیچ شرایطی، نه کاربران و نه الگوریتم های گوگل قادر به تشخیص این موضوع که رپورتاژهارو شما منتشر کردید نباشند. بنابراین پیشنهاد می کنیم در انتشار رپورتاژ آگهی، در صورتی که قصد دارید چند لینک درون محتوا قرار بدید، سعی کنید بخش قابل توجهی از این رپورتاژها شامل لینکهایی از سایت های مختلف و مرتبط با هم از نظر موضوعی باشند. ما اقدام به خرید رپرتاژ آگهی می کنیم چون یکی از سیگنال های رتبه بندی گوگل هست. در واقع شما با رپورتاژ آگهی به گوگل اعلام می کنید که وب سایت شما داری اعتبار بسیار بالایی بوده که سایت های دیگری اقدام به لینک دادن به سایت شما کردند. منابع مجله ای-خبری اختصاصی نشونت جزو بهترین و معتبرترین منابع جهت انتشار رپورتاژ آگهی شما هستند.

اصلاً رپورتاژ آگهی چیست؟

در دنیای امروز، روابط عمومی و به‌طور خاص، روابط عمومی دیجیتال اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد. یکی از زیر مجموعه‌های مهم در مبحث روابط عمومی، رپورتاژ آگهی است. البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که تنها انتشار رپورتاژ آگهی در روابط عمومی تاثیر نداشته و عوامل دیگری نیز در این خصوص وجود دارند که در نتیجه کلی کار از جمله معرفی خدمات و یا محصول در رسانه‌ها، بی‌اثر نیستند.

  • یکی از مهمترین ویژگی های ریپورتاژ آگهی ، برندسازی و معرفی بیشتر شما به کاربران سایت های دیگر و همچنین کسب اعتبار در میان موتور های جستجو به ویژه گوگل است.
  • با جستجو در گوگل می‌توانید ببینید در ایران با همه موارد بالا سرچ وجود دارد.
  • یکی دیگر از مزایایخرید رپورتاژ آگهیکسب اعتبار و برندینگ سایت شما است.
  • این بهترین دوره عملی نیست ، اما این به شما کمک می کند تا وب سایت شما تا حد ممکن ایمن باشد.

بسیار دیده ایم که برخی از مدیران سایت ها یک مقاله مشخص را تهیه میکنند و آن را به صورت رپورتاژ در چندین سایت مختلف منتشر میکنند. حتی برخی برای متن رپورتاژ خود از مقالات یا محتوای موجود بر روی سایت خود استفاده میکنند. در هر ریپورتاژ میتوانید 3 تصویر ارائه نمایید و هر رپورتاژ حداکثر میتواند 1500 کلمه مجله خبری مدرن بک لینک داشته باشد. تیتر و مقاله شما نباید به صورت کاملا تبلیغاتی باشد و به صورت یک راهنمای خرید منتشر می شود. در هنگام نگارش متن ، کلمه کلیدی مورد نظر خود را به شکل بهینه و مناسب به کار ببرید. اگر یک سایت فروشگاهی دارید، می توانید یک محصول یا دسته بندی را انتخاب کرده و متن خود را بر اساس آن بنویسید.

بیشتر شناخته شدن + افزایش رتبۀ گوگل