انتشار رپورتاژ آگهی معمولا با دو هدف روبط عمومی و یا بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) انجام میشود. بسته به اینکه هدف شما کدام باشد نحوه نگارش رپورتاژ آگهی میتواند متفاوت باشد. روشهای مختلفی برای انتشار رپورتاژ وجود دارد، مانند محتوای متنی یا ویدئویی. اما از آنجایی که محتوای متنی هنوز هم گل سر سبد گوگل در نظر گرفته میشود، انتخاب اول بسیاری از افراد، نگارش متنی کاربردی هم برای رفع نیاز کاربر و هم برای قرار دادن لینک و گرفتن بک لینک از سایت مد نظرشان است. در صورتی که برای تهیه و تعیین استراتژی لینک سازی به دنبال اطلاعات بیشتری در خصوص سؤال رپورتاژ چیست و تفاوت آن با بک لینک هستید، در ادامه این مطلب ازدایاورک همراه ما باشید. بیشترین مورد و تفاوتی که میتوان بین رپورتاژ آگهی و رپرتاژ خبری قائل شد در مورد نحوه نوشتن مقاله یا متن رپورتاژ و درج در سایت مورد نظر میباشد.
- اگر سئو سایت برایتان در اولویت است که رپورتاژ نقش بسیار پر رنگی برای شما خواهد داشت.
- وب سایتی پیدا می کنید که لینک های پاورقی را با قیمت مناسب به فروش می رساند.
- تاثیر بسیار بالایی در سئو سایت و ارتقا جایگاه کلمه کلیدی شما در گوگل دارد .
- ۶) حتی الامکان سعی کنید برای هر وبسایت مطلب تازه ای آمادهی انتشار کنید.
- این سایتها به دلیل اهمیت بالایی که دارند اغلب تعرفههای بیشتری را جهت انتشار رپورتاژ تعیین نمودهاند.
- پکیج اول رپورتاژ شامل سایت های بسیار قوی از نظر قدرت دامنه (دامین اتوریتی +50) بوده و مطالب ارسالی در این سایت ها پس از انتشار دارای قدرت صفحه(پیج اتوریتی) بین 25 تا 40 خواهند بود .
در سرویسهای رپورتاژ تمامی بک لینکها بصورت فالو قرار میگیرند. پلن 3 رپورتاژ آگهی در واقع مجموع پلنهای 1 و 2 رپورتاژ رایاطرح می باشد. در این پلن ما متن شما را در 18 سایت با پیج اتوریتی بالا قرار میدهیم. اگر تصمیم دارید که این مسیر را طی کنید ، مطمئن شوید که از Monitor Backlinks استفاده می کنید تا به کیفیت بک لینک های خریداری شده توجه داشته باشید و تأثیر آنها را در پروفایل پیوند خود پیگیری کنید. این نه تنها می تواند به عنوان یک دارایی پیوند مورد استفاده قرار گیرد بلکه باعث می شود کیفیت کسب و کار شما نیز بالا برود و دلیلی برای ماندن در سایت شما فراهم شود.
اما برای طبیعی بودن رپورتاژ و خارج شدن از حالت تبلیغاتی، سعی کنید تنوع لینک دهی رو حتماً رعایت کنید. بهتره در رپورتاژها، محتوای تکراری به کار نبرید و برای هر رپورتاژ، یک محتوای یونیک نگارش کنید. در صورتی که قصد سفارش رپورتاژ دانشگاهی دارید، می تونید از اینجا اقدام کنید. لیست کامل و به روز از این سرویس ها رو می تونید در صفحه لیست سرویس های وبلاگی ایرانی مشاهده کنید.
مقایسه رپورتاژ آگهی و بک لینک اعتباری
به همین دلیل هست که بسیاری از وب سایت ها با اینکه از منابع گرانقیمت و بزرگ رپورتاژ آگهی تهیه می کنند، اما تاثیر چندانی در افزایش رتبه کلمات کلیدی خودشون مشاهده نمی کنند. مزیت خرید رپورتاژ آگهی خبری اختصاصی نشونت اینه که قیمتی بسیار کمتر از سایت های خبری دیگه داره و خیلی از محدودیت های سایت های رایج خبری مثل امکان عدم انتشار در دسته بندی اختصاصی یا درج هشتگ رپورتاژ یا تبلیغات رو هم نداره. تسمینو؛ پلتفرمی معتبر در جهت ارائه خرید رپورتاژ آگهی در وب فارسی میباشد که مفتخر است با بهرهمندی از بهترین متخصصان این امر در مسیر پیشرفت کسب و کار شما همراهیتان کند.
رپورتاژ تقویتی بلاگ پست خارجی، همونطور که از اسم سرویس مشخص هست، صرفاً به هدف تقویت رپورتاژها و بک لینک های شما استفاده میشه. زبان این سایت ها انگلیسی هست اما قادر هستید برای سایت های فارسی زبان هم از این سرویس استفاده کنید. رپورتاژ آگهیهای خود را با هزینهای به مراتب پایینتر خریداری خواهید کرد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این مورد، بسته به شرایط رسانه است. برخی از رسانه ها به هیچ عنوان با قرار دادن ویدئو در ریپورتاژ موافقت نمی کنند. و باقی رسانه ها نیز با دریافت مبالغ بیشتر، امکان قراردهی ویدئو در رپورتاژآگهی را میسر میکنند.
خرید رپورتاژ آگهی زمانی برای شما ارزشمند است که به صفحه اول نتایج جستجو رسیده اید. اگر هنوز وارد رقابت اصلی (صفحه اول گوگل) نشده اید پیشنهاد میکنیم تمرکز خود را بر روی تولید محتوا، لینک سازی داخلی، بهینه سازی سایت و سایر موارد On-Page قرار دهید. این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه قدرت دامنه یا پیج اتوریتی سایت میزبان بالاتر باشد برای صفحات سایت شما نتایج مطلوب تری مجله خبری مدرن بک لینک خواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است بدانید خرید رپورتاژ از سایت های گوناگون تنها یکی از روش های سئو خارجی می باشد پس شما در کنار رپورتاژ آگهی باید موارد دیگر را برای ارتقاء سئو سایت خود را نیز در نظر بگیرید . با توجه به اینکه دسترسی به وبلاک دانشگاههای برتر و درج ریپورتاژ اگهی و گرفتن بک لینک از انها کار سختی است، تنها تعداد محدودی توانایی انجام این کار را دارند.
بنابراین شما با خرید و انتشار یک رپورتاژ آگهی قدرتمند، میتوانید مقصود خود را به گوش مخاطبان زیادی برسانید. گوگل به طور کلی با لینک هایی که در ازای پرداخت پول منتشر می شوند، مشکل دارد و با این کار می خواهد همه سایت ها به طور طبیعی لینک سازی کنند. به همین دلیل اگر احساس کند که لینک شما در سایتی خریداری شده است، آن را پاک کرده و یا شما را جریمه خواهد کرد. شرکت طراحی وب سایت وردپرس ست آپ متشکل از تیم حرفه ای ، باتجربه و آکادمیک در عرصه فضای مجازی است که عمده فعالیت هایش حول طراحی سایتهای اینترنتی،سئو سایتو بهینه سازی وب سایت و برندسازی اینترنتی می باشد.
امروزه رپورتاژ خبری یکی از اصلی ترین راهکارها برای افزایش تعداد مخاطبین کسب و کار دیجیتال است. به طوریکه هر رسانه ای بسته به قدرت خود یک قیمت رپورتاژ آگهی به خصوص دارد. البته همیشه عدالت در تعیین تعرفه رپورتاژ خبری توسط رسانه ها وجود ندارد. به طور کلی برای انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی چه در فضای آنلاین و چه آفلاین رقابت سنجی اولین کاری است که باید انجام دهید. قبل از اینکه وب سایتی را برای انتشار رپورتاژ انتخاب کنید، ابتدا نگاهی به فهرست بک لینکهای سایت رقبا داشته باشید.
3- به صورت PBN و یا شبکه ای رپورتاژها و بک لینک های خود را ایجاد کنید. یعنی اینکه مثلا لایه اول چند رپورتاژ فارسی و دانشگاهی منتشر کنید و برای هر کدام از این رپورتاژها لایه دوم و سوم را با لینک سازی در وبلاگ ها و پروفایل ها وسایتهایی که بک لینک رایگان می دهندایجاد کنید. بنابراین موارد، هر اقدامی که نشون بده شما عمداً رپورتاژهایی رو به منظور کسب رتبهبندی Google منتشر کردید، ممکن هست منجر به جریمه سایت شما یا خنثی شدن اثر مثبت رپورتاژ آگهی خریداری شده بشه. هر نوع محتوای اختصاصی، چه متنی، چه تصویری و چه صوتی می تونه یک امتیاز مثبت برای سایت یا رپورتاژ شما باشه.
داخل رپورتاژ اگهی با چه انکرتکستی لینک بدیم؟