شما باید به این نکات، به چشم یک سرنخ برای کارآگاهی باهوش نگاه کنید. پس هوشتان را بکار بگیرید و سعی کنید لینکها را در اولین خط زیر سرتیترهای رپوتاژ آگهی قرار دهید. مطمئناَ با اینکار، احمال دیدهشدن لینک ها و کلیک بر روی آن از سوی کاربران افزایش خواهد یافت. بنابراین بهتر است لینکسازی کلمه کلیدی ریپورتاژ، زیر اولین عنوان (اولین عنوان بعداز مقدمه) انجام شود.
قیمت گذاری در سرویس های مختلف بر اساس فاکتورهای زیادی تعیین می شه. بنابراین قیمت پایین همیشه به معنای کیفیت پایین منبع میزبان ریپورتاژ نیست. برای سنجش کیفیت سایت ها باید مواردی رو ملاک قرار بدید که قبلا در این مورد توضیحاتی رو ارائه دادیم. با این سرویس، رپورتاژها و بک لینک های قبلی شما هم در لایه های بعدی بک لینک دریافت می کنند که باعث قوی تر شدن رپورتاژهای شما خواهد شد.
البته فروش محصول و کسب درآمد اینترنتی لحظهای، فقط یک سوی ماجراست. بلکه مخاطبی که با صفحه فرود جذابی از وبسایتتان روبرو شود، قطعاَ مشتاق می شود از صفحات دیگر وبسایتتان نیز بازدید کند. محتوای جذاب و وجود خدمات، محصولات و صفحات متعدد جالب توجه و کاربردی، میتواند مدت زمان حضور کاربران در سایت را افزایش دهد.
۳) عدم شفافیت در ارائه تعرفههای رپورتاژ
هم نیازهای ذهنی مخاطب را بهخوبی برطرف کرده و کاربر را به طرفدار واقعی وبسایتتان تبدیل میکنید. در دنیای امروز صاحبان برند به این نتیجه رسیده اند که اگرچه کیفیت و رضایت مشتریان درباره محصولات آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. اما نمی توان تنها به تبلیغات دهان به دهان اکتفا کرد و برای فروش و سود بیشتر، نیاز است تا هر چند وقت یکبار، کالا، خدمت و یا برند خود را به مردم یادآوری کنید.
در روند بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) ما در ابتدا کیوردهایی را به عنوان عبارات کلیدی انتخاب می کنیم که روی آنها کار کنیم و سعی کنیم در این کلیدواژه ها رتبه گوگل داشته باشیم و از گوگل ترافیک با کیفیت بگیریم. در این روند یکی از اقدامات اصلی بعد از اینکه روی وبسایت خودمان کار کردیم و محتوای جامع و خوب تولید کردیم و لینک سازی های داخلی را به شکل مطلوب بین صفحات مختلف سایت مان انجام دادیم به سراغ لینک سازی خارجی میرویم. در پروسه لینک سازی خارجی بهترین کار این است که از سایت هایی با Domain Authority بالا (DA چیست؟) و در کلمات کلیدی مورد نظر خودمان بک لینک فالو بگیریم. در رپورتاژ آگهی معمولا ما اجازه داریم ۳ کلیدواژه را به صفحاتی که میخواهیم لینک کنیم. در حال حاضر تعرفه رپورتاژ آگهی وب سایت ها و خبرگزاری های مختلف برای انتشار رپورتاژ در گستره ای بین200 هزار تا 2 میلیون تومان قرار دارد. قیمت رپورتاژ آگهی به اعتبار مردمی و ارزش آنلاین آن خبرگزاری، تعداد لینکی که برای سایت شما درون متن رپورتاژ قرار می دهند و فالو یا نوفالو بودن این لینک ها بستگی دارد.
- اگر هنوز وارد رقابت اصلی (صفحه اول گوگل) نشده اید پیشنهاد میکنیم تمرکز خود را بر روی تولید محتوا، لینک سازی داخلی، بهینه سازی سایت و سایر موارد On-Page قرار دهید.
- بنابراین ، گزینه های شما این است که یا محتوا ایجاد کنید و از روش کلاه سفید برای ساختن پیوند استفاده کنید.
- پسورد خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
تمسینو اطلاعات کاملی از آخرین وضعیت کمپین خریداری شده را به شما تحویل میدهد؛ همینطور قادر خواهید بود تنها از طریق یک فایل اکسل، ریز و درشت رپورتاژ های خود را در دسترس داشته باشید. شما میتوانید با مراجعه به وبسایتتریبوناز خدمات تخصصی و حرفهای این مجموعه برای رشد برند تجاری خود بهرمند شوید. در تریبون شما امکان انتخاب بین ۱۵۰۰ رسانه فعال در حوزههای مختلف را دارید. ۷۲ساعت پس از ثبتنام در تریبون، از مشاوره رایگان سئو بهرهمند خواهید شد.
خرید ریپورتاژ
بخاطر داشته باشید که خرید رپورتاژ آگهی، یک اقدام برای خرید کالای فیزیکی نیست. بنابراین نمیتوان برای همیشه به ثابت ماندن قیمت آن دلخوش کرد. زیرا رسانه ها نیز پکیج های تبلیغاتی (با قیمت مشخص) را فقط برای استفاده در بازه زمانی مشخصی در اختیار آژانسها قرار میدهند. مثلاَ دارای سه صفحهی مجزا با عنوانهای «خرید رپورتاژ»، «مشاوره رایگان قیمت رپورتاژ» و «تأثیر سئو بر موفقیت ریپورتاژ» هستید و میخواهید در صورت سرچ این کلمه، حتماَ صفحه اصلی خرید به کاربران نمایش داده شود. کافیست لینک صفحه موردنظرتان را در تگ کنونیکال (به عنوان اولویت اول) قرار دهید.
تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت چیست؟
میتوان گفت خرید رپورتاژ نوعی دوپینگ برای سایت شما محسوب میشود. حالا تصور کنید که قرار است بعنوان یک ورزشکار معمولی در مسابقات دو المپیک شرکت کنید آیا با دوپینگ میتوانید شانسی جهت پیروزی داشته باشید؟ مسلما خیر. دوپینگ برای ورزشکارانی تاثیرگذار است که در رقابت نزدیک با هم هستند و برای کسب رتبه اول به مبارزه میپردازند. اگر یک سایت فروشگاهی یا خدماتی داشته و می خواهید با رپورتاژ مجله خبری مدرن بک لینک آگهی به صورت اصولی رتبه و نتایج شما بهبود پیدا کند، پیشنهاد می کنیم انتشار رپورتاژ آگهی خود را به ما بسپارید. حتی ما نیز از خواندن یک خبر و مقاله کپی و تکراری خسته و کلافه می شویم ، چه برسد به گوگل که همواره می خواهد بهترین نتایج را در جستجوها به کاربران نشان دهد ! یک رپورتاژ آگهی خوب ، می تواند حداقل 1000 کلمه بوده و چند تصویر جذاب نیز در داخل آن وجود داشته باشد.
در حال حاضر برای جلوگیری از تکرار کلمه کلیدی و رتبه گرفتن در کلماتی که به نوعی مترادف هم هستند، استفاده از کلمات کلیدی دم بلند و LSI پیشنهادی گوگل توصیه میشود. به جای آنکه چگالی کلمه کلیدی را در یک متن زیاد یا کم کنید، بهتر است از مترادف کلمه کلیدی مد نظرتان، در جای مناسب و به طبیعی ترین شکل ممکن استفاده کنید. برای انجام این کار میتوانید از ابزارهایی مانند Ahref و MOZ استفاده کنید. بعد از شناسایی سایتها، لینکهای مربوط به رپورتاژها را بررسی کنید. به عنوان مثال بررسی کنید از چه برچسبهایی برای انتشار رپورتاژ استفاده شده است.