شما می توانید لینک مقالات منتشر شده را در سایت خود نیز قرار دهید و مخاطبان را آگاه سازید که مورد تأیید این سایت ها هستید. درستش اینه که بعد از راه اندازی سایت برین سراغ شبکه های اجتماعی و هم لینک سایت و خدماتتون رو بذارید و هم برای برندینگ خودتون و سئو سایت وقت بذارید. انتشار متن رپورتاژ آگهی یا مقاله رپورتاژ در سایتها یا شبکههای اجتماعی دیگر یکی دیگر از مزیتهای مهم برای درج آگهی رپورتاژ میباشد.
درصدی از این تخفیف به مشتری ما داده میشود و بخشی از آن نیز سود ماست. البته توجه داشته باشید که انتخاب نوین، فقط به منزله دریافت تخفیف بیشتر نیست. بلکه به معنی صرفهجویی در زمان، دریافت مشاوره و همینطور خدمات مختلف در هنگام انتشار رپورتاژ آگهی نیست هست. انتشار دو متن در یک سایت به این معنی نیست که دومی هیچ ارزشی ندارد با این وجود تا زمانیکه میتوان از سایت های مختلف لینک سازی را انجام داده هزینه کردن بر روی یک سایت منطقی نیست.
این منابع دارای سرعت ایندکس بالا و اثرگذاری عالی در رتبه کلمات کلیدی شما هستند. یکی از متداولترین چالشهای این حوزه رعایت نکردن استاندارهای گوگل در زمینه رپورتاژ آگهی است که بیتوجهی به این موضوع باعث جریمهشدن توسط این کمپانی بزرگ میشود. تسمینو با تکیه بر متخصصان حرفه ای در هر یک از حوزه های سئو، تولید محتوا و تئوری های مربوط به تبلیغات اینترنتی، یکی از پیشرو ترین آژانس های تبلیغات اینترنتی کشور است. از این رو تولید محتوا حرفهای و تخصصی و قطعا غیر تکراری ضامن موفقیت تبلیغات سایتها میباشد. توصیه میشود که یک رپورتاژ آگهیموثر توسط مجموعههای حرفهای و متخصص اجرا شود تا نتیجه بخشتر و مفیدتر باشد. حس بی طرفی و در نهایت علاقمند شدن به یک محصول یا خدمات نتیجه گزارشی است که از یک رپرتاژ آگهی حرفهای گرفته میشود که این مهم همان جادوی رپورتاژ آگهی است.
به همین خاطر پیشنهاد می گردد در صورتی که قصد لینک سازی برای رپورتاژ آگهی ثبت شده خود دارید حتما با تعداد بسیار محدود و در منابع معتبر همچون وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی این کار را انجام دهید. شما می بایست سعی نمائید که لینک سازی ها به صورت کاملا طبیعی جلوه نمایند تا از جریمه های گوگل به دور باشید. بنابراین در حالت عادی پیشنهاد مجله خبری مدرن بک لینک ما عدم انجام لینک سازی بوده اما در صورتیکه از صحت و کیفیت لینک سازی اطمینان دارید، پیشنهاد ما لینک سازی به تعداد محدود اما در منابع معتبر خواهد بود. سایتی خبری را در نظر بگیرید که در رابطه با یک محصول، خبری را تهیه نموده است و در انتهای خبر به معرفی یک سایت پرداخته که این سایت به عنوان تولیدکننده آن محصول میباشد.
- چرا که برای رتبه سایت با درج درست چندین رپورتاژ خوب میتوانیم بهبود رتبه و بازدید مناسبی را برای وب سایت خود در کوتاه مدت داشته باشیم، که این امر در لینک سازیهای دستی و pbn به این زودیها محقق نخواهد شد.
- اگر میخواهید بگویید چه مزیتهایی به نسبت رقبا دارید یا میخواهید بگویید که چه تنوعی از محصولات و خدمات را ارائه می دهید انتشار رپورتاژ ایدهی خوبی است.
- خرید و ثبت رپورتاژ آگهی به صورت مخفی هر عملی که مشخص نماید رپورتاژها عمداً توسط شما و با هدف کسب رتبه در گوگل انتشار یافته اند می تواند منجر به پنالتی گوگل و یا بی اثر شدن رپورتاژها شود.
- گاهی بعضی از صاحبان سایت ها نیز قیمت های بالایی برای رپورتاژ در سایت های خود می گذارند که خرید رپورتاژ در این سایت ها را غیر منطقی می کند.
- نزدیک بودن عنوان و متن رژورتاژ به مقالهها یا رپورتاژهای رسانهای که در آن درج میشود.
- بعد از این با املاهای اشتباه رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی هم غریبه نیستید.
در آکادمی تسمینو وبینار های مختلفی در رابطه با رپورتاژ آگهی منتشر کرده اییم که یکی از بهترین وبینار ها میتوان به راهنمای انتخاب رسانه برای رپورتاژ آگهی نام برد که در زیر میتوانید آن وبینار را مشاهده نمایید. رپورتاژ آگهی به شما کمک می کند تا سایت شما در نتایج گوگل برای کاربران نمایش داده شده و بتوانید به کمک سایتی که رپورتاژ خود را در آن منتشر کرده اید کاربران و مخاطبین بیشتری را جذب کنید. محتوایی که برای ریپورتاژ آگهی می خواهید منتشر کنید می بایست حداقل 700 کلمه و حداکثر 1200 کلمه باشد. بطورکلی انتشار ریپورتاژ آگهی در ساب دامین پیشنهاد نمی شود. مگر آنکه رسانه از رتبه، کیفیت و دامین آتوریتی بالایی برخوردار باشد.
در نتیجه اگر محتوای اطراف لینک حالت تبلیغاتی داشته باشد، با توجه به پیشرفت الگوریتمها، گوگل متوجه تبلیغاتی بودن لینک خواهد شد. بهتر است برای هر وبلاگ دانشگاهی از رپورتاژ آگهی دیگری استفاده کنید. پس قبل از این که به سایتی بخواین رپورتاژ بدین 100% همه مطالبشو بررسی کنید تا از اسپم بودن محتواشون با خبر بشید.
اگر محتوایی را که در قالب یک گزارش و خبر باشد، بر روی وب سایتی منتشر کنید در واقع رپرتاژ آگهی انتشار دادهاید. رپورتاژ خبری از سمت واحد روابط عمومی منتشر میشود و هدف این واحد اطلاع رسانی اتفاقات آن سازمان مورد نظر و محصولات و … در نتیجه با این تفاصیل میتوان گفت که رپرتاژ خبری در مساوات تبلیغ قرار میگیرد، به این صورت که ریپورتاژ اگهی به صورت متنی نوشته شده و خواننده تا انتهای متن در یک مسیر که شما برای آن مشخص کردهاید پیش میرود. بهترین مکان برای درج وب سایت های پر بازدیدی که مخاطب هدف شما در آنجا میباشد است.
بعضی از منابع مثل وبلاگ ها یا رسانه های دانشگاهی، ممکنه دارای دسته های اختصاصی نباشند. در این صورت چنین رپورتاژهای در دسته بندی عمومی یا بدون دسته منتشر می شن. خرید رپورتاژ و تولید محتوا به کمک سرویس بازنویسی متن فراموش نکنید که بعد از بازنویسی متن به صورت ماشینی، سعی کنید متن بازنویسی شده رو یکبار بررسی و به صورت سریع ویراستاری کنید. بخاطر اهمیت بالایی که سایت های دانشگاهی دارن، ثبت رپورتاژ در این سایت ها از زوایای مختلف می تونه برای کسب و کار شما موثر واقع بشه.
راهنمای سفارش و ارسال فایل رپورتاژ برای ما:
تا در رقابت با رقبای موجود عملکرد بهتری ارائه شود و کیفیت کار در خدمت بهبود برندینگ باشد. برای 8 سایت اتوریتی بالای خارجی نیازی به ارسال مقاله نبوده و خود ما یک متن رپورتاژ انگلیسی همراه با یک عکس مناسب را در سایت های مورد نظر بصورت مقاله رپورتاژ قرار میدهیم. بک لینک های سئو نشان دهنده قدرت و تاثیر موضعی در جایی که صفحه در نتایج جستجو قرار می گیرد. اما بک لینک ها دقیقا چیست؟ و چرا بک لینک ها برای گوگل مهم هستند؟ برای تجزیه و تحلیل استراتژی ضروری در ساخت بک لینک در ادامه مطلب بخوانید …ادامه…
رپورتاژ آگهی دائمی به این معناست که رپورتاژها محدودیت زمانی ندارند و تا زمانی که رسانه های نشونت در حال فعالیت باشند، رپورتاژ شما هم در اون رسانه ماندگار خواهد بود. ⭐مشاوره در زمینه محتوای رپورتاژ آگهی شما رو در زمینه نحوه نگارش محتوای رپورتاژ به صورت بهینه راهنمایی می کنیم. لیست رپورتاژ آگهی هایی رو که منتشر کردید، در اختیار هیچ شخص یا گروه ثالثی قرار ندید.