برای آن که بتوانید ریپورتاژی تهیه و منتشر کنید که طبق این دستورالعملها باشد، نیاز است که در وهلهی اول آنها را از مقالههایی که برای دریافت بک لینک یا لینک بیلدینگ به نگارش در میآیند، متمایز نمایید. تمرکز و هدف اصلی این سایت ارائه گزارش از سایت ها و رسانه های بزرگ و معتبر و همراه با تیمی از کارشناسان حرفه ای و متخصص با مشاوره تمام وقت به شما در زمینه تولید محتوا، انتخاب رسانه مختص کسب و کار شما و درج آگهی با کیفیت و سرعت بالا می باشد. با انتشار اخبار خود در سایت های معتبر، اعتبارنامه های برجسته ای به سایت شما وارد می شود که می تواند نتایج شما را در گوگل به میزان قابل توجهی تغییر دهد و همچنین سایت شما از نظر گوگل یک سایت قابل اعتماد محسوب می شود. از آنجایی که سایت تبلیغات ریپورتاژ درج میکنند، آگهی شما اعتباری را از دامنه و صفحه اصلی خود برای شما ارسال میکند و قدرت سایت شما را افزایش میدهد. در این مقاله به سوال ریپورتاژ چیست؟ پاسخ دادیم، اهداف و مزایا و روش کار آن برای شما را بازگو کردیم. یکی از مهمترین روشهای کمپین بازاریابی محتوا، تولید رپورتاژ خبری است، به همین جهت اصول نوشتن رپورتاژ از جمله اساسیترین تکنیکهای رتبه بندی برند شما از نظر گوگل خواهد بود.
صرفه جویی در هزینه و زمان
مجله خبری مدرن بک لینک شما اصلا نباید کپی باشد یا شباهت زیادی به نمونه آگهی های دیگر داشته باشد. برای نوشتن هر نوع متنی، چارچوب معینی وجود دارد که باید اصول صحیح آن را رعایت کنید. ریپورتاژ نیز از این قاعده جدا نیست و باید قدم به قدم بتوانید ساختار درست آن را از لحظه آغاز تا نقطه پایان و رعایت کنید. متن زیر نمونه از رپورتاژ است که برای سایت روژسا که در زمینه فروش لپ تاپ فعالیت میکند نوشته شدهاست.
- شایستگی و کاربرد مدل شایستگی در مدیریت منابع انسانی | یکی از مهم ترین ویژگی…
- هر چند امروزه گوگل بسیار هوشمندانه به بررسی بک لینک ها می پردازد ولی هنوز بهترین راه برای گرفتن بک لینک های دائمی طبیعی، درج آگهی رپورتاژ می باشد.
- فقط با چند کلیک ریپورتاژ خود را منتشر می کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن نتایج را میتوانید ببینید.
- برای آن که بتوانید ریپورتاژ مناسبی بنویسید نیاز است که با اصول نگارش آن آشنا شوید.
برای راهنمایی بیشتر نیز می توانید از خدمات مشاوره تاک مارکتینگ استفاده نمایید. ریپورتاژ آگهی در واقع گزارش و معرفی محصول و خدماتی است که شما یک کمپین تبلیغاتی برای آن تدارک دیده اید و یا قصد معرفی و برندسازی در آن زمینه را دارید. همین نکته یکی از بهترین فاکتورها است تا شما سایتی را برای انتشار رپورتاژ آگهی انتخاب نمایید. داشتن رتبه خوب نشان دهنده میزان موفقیت یک سایت در جذب مخاطب و اثرگذاری بر روی آنهاست.
پلتفرم انتشار آگهی
یکی از خدمات ویژه این نمایندگی گارانتی 30 روزه قیمت تمام رسانه ها در کمپین ریپورتاژ شماست حتی اگر رسانه ها قیمت رپورتاژ آگهی خود را افزایش دهند. این آژانس یک مجموعه خبری خلاقانه است که باعث می شود با استفاده از قدرت رسانه های مختلف، کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. این پلتفرم گزارشگری از مهرماه 1377 فعالیت های مختلفی را در کمپین های تبلیغاتی انجام داده و با بیش از 1000 رسانه معتبر ایرانی همکاری داشته و خدمات با کیفیت و ارزانی به مشتریان خود ارائه می دهد. اکثر وبسایتهایی که گزارشهایی را منتشر میکنند، سه لینک برای سایت شما گزارش میکنند که یک پیوند به عنوان فالو و دو پیوند به عنوان نئوپلاسما در نظر گرفته میشود.
شرایط درج رپورتاژ دانشگاهی:
از آنجایی که رپورتاژ آگهی یک متن تبلیغاتی است تعداد کلمات، کیفیت متن، سئوی متن در هزینه آن اثر دارد. اگر سایت هایی که با موضوع کسب و کارتان مرتبط باشند بسیار اندک هستند، می توانید از رپورتاژ خبری استفاده نمایید. اثر رپورتاژ آگهی زمانی در سئو خود را بیشتر نمایان می کند که این نوع گزارشات در سایت های مرتبط با حوزه فعالیت شما درج شوند و به گونه ای نگاشته شود که کاربر در نگاه اول متوجه تبلیغی بودن آن نگردد. پیشنهاد میشود که شما تهیه متنهای ریپورتاژ را به نویسندگان حرفهای بسپارید و با خیالی راحت آنها را در سایتهای پربازدید منتشر کنید اما حتماً تا آخر این مقاله همراه تام آکادمی باشید تا بدانید یک ریپورتاژ آگهی حرفه ای چگونه است. متنهای ریپورتاژ آگهی باید به گونهای تهیه شوند که برای مخاطبان قابل درک باشند به عبارت دیگر متنهای رپورتاژ باید ساده و روان نوشته شدهباشند که ارتباط صمیمانهای را با مخاطبان برقرار کند. متنهای رپورتاژ باید فاقد دروغ و اغراق باشد تا بتواند اعتماد مخاطبان را جلب کند.
شاید در سایت های سرگرمی، خبری و فناوری متوجه شده باشید که یک پست به طور کامل یک سرویس یا برند را معرفی می کند و در پایان یک تگ گزارش درج می کنند که نشان دهد آن کار تبلیغاتی است. شاید شما نیز مانند سایر افراد از راه حل های تبلیغاتی زیادی در اینترنت آگاه باشید. همچنان همانطور که می دانید ادامه حضور فعال شما در وب و نتایج اولیه گوگل باعث افزایش ترافیک ورودی سایت و افزایش فروش شما می شود.
اگر میخواهید سایت خود را در کمتر از چند دقیقه در سرچ کنسول ثبت کنید، این مقاله را تا انتها… در این ویکیپدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و همتراز با عنوان مقاله قرار دارند. فقط با چند کلیک ریپورتاژ خود را منتشر می کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن نتایج را میتوانید ببینید.
در ایران چندین سایت در زمینه فروش رپورتاژ فعالیت دارند که جنبه مثبت این قضیه می تواند این باشد که شما با یک شرکت یا فرد فقط در ارتباط هستید که بررسی و درست قرار گرفتن آگهی شما به عهده همان شرکت یا فرد مذکور می باشد. کسب و کار های اینترنتی در ایران در حال ظهور و افزایش هستند که با شناخت بیشتر یک برند شانس بیشتری برای فروش خواهد داشت این یعنی افزایش اعتبار شما در نزد مشتری که موجب جلب اعتماد او خواهد شد. در دنیای امروز صاحبان برند به این نتیجه رسیده اند که اگرچه کیفیت و رضایت مشتریان درباره محصولات آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. اما نمی توان تنها به تبلیغات دهان به دهان اکتفا کرد و برای فروش و سود بیشتر، نیاز است تا هر چند وقت یکبار، کالا، خدمت و یا برند خود را به مردم یادآوری کنید. در ریپورتاژ هم مثل یک مقاله، بایستی از تصاویر به ویژه تصاویرجذاب و در ارتباط با موضوع ریپورتاژ و کسب و کارتان استفاده کنید. همان طور که پیشتر اشاره کردیم یکی از مهمترین فواید منتشر کردن ریپورتاژ در کانالهای پرمخاطب توزیع محتوا این است که دیگران از برند شما آگاه خواهند شد.