خرید ریپورتاژ آگهی سفارش رپورتاژ آگهی ارزان قیمت رپرتاژ اگهی | مدرن بک لینک

سئو سايت طبق داکيومنت هاي سئو گوگل بايد به صورت آرام و البته منطقي طي شود. مثلا يک سايتي که هنوز دو ماه از عمر آن نمي گذرد، اگر بک لينک انبوه بگيرد مطمئنا شامل جريمه هاي گوگل خواهد شد. اما تبليغات بنري و ديگر تبليغات در کنار رپورتاژ و… مي تواند به سايت کمک کند تا در مدت زمان کمتري رشد کند.

به عبارتی تیم نشونت شبکه ای از وبلاگ های فعال در سرویس های مختلف وبلاگی ایرانی رو در اختیار داره که شما قادر هستید در این وبلاگ ها هم اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی کنید. خرید رپورتاژ آگهی از وبلاگها می تونه برای سایت هایی که تازه تاسیس هستند انتخاب خوبی برای شروع لینک بیلدینگ باشه. اگر برای اهداف مختلف به دنبال بررسی برای خرید رپورتاژ آگهی هستید می توانید در این مطلب هر آنچه برای خرید و جزئیات رپورتاژ آگهی مورد نیازتان است پیدا کنید.

رپورتاژ آگهی برند منشن

جهت دریافت نمونه هایی از لیست وب سایت های خبری (مجله ای)، لطفاً از طریق پورتال مشتریان (ناحیه کاربری)، به واحد بک لینک و رپورتاژ، تیکت ارسال نمائید. شما می توانید یکی از پلن ها با توجه به بودجه خود انتخاب نمایید. سایت های زیر دارای دامنه .ir و بصورت فارسی می باشند و مدام در حال آپدیت می باشند. این رپورتاژها دائمی محسوب می شوند و تا زمانیکه سایت در دسترس باشد رپورتاژ شما باقی خواهد ماند. برای سفارش و خرید رپورتاژها همین الان در واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

  • حتی برخی برای متن رپورتاژ خود از مقالات یا محتوای موجود بر روی سایت خود استفاده میکنند.
  • در این صورت چنین رپورتاژهای در دسته بندی عمومی یا بدون دسته منتشر می شن.
  • شرکت ناب دیزاین مجموعه‌ای کاملاَ تخصصی در امور سئو، طراحی سایت، تشکیل کمپین تبلیغاتی و خرید ریپورتاژ می باشد.
  • به این دلیل که رپورتاژ آگهی در میان محتواهای اصلی سایت ها قرار می گیرد و در جایگاه های تبلیغاتی قرار ندارد مورد استقبال بیشتری از سوی کاربران واقع می شود.
  • بعنوان مثال اگر صفحه‌ای با عنوان «خرید یخچال» دارید، واژه‌ی «یخچال» کلمه کلیدی اصلیتان است.
  • درتولید محتوا و بازاریابی محتوا که برای سایت انجام می‌شود، استفاده از لینک‌های داخلی برای افزایش مدت زمان ماندگاری کاربر در سایت و نشان دادن ارتباط موضوعی بین صفحات مختلف سایت، الزامی است.
بنابراین شما ابتدا به یک استراتژی صحیح و سپس به یک محتوای جذاب برای درج رپورتاژ اگهی تبلیغاتی خود نیاز خواهید داشت. محتوایی جذاب که بتواند با قدرت و هوشمندی تمام، هرآنچه که میخواهید را در ذهن مخاطبانتان حک کند. بــــــــاز هم میگوییم که عجله نکنید؛ ما در این مقاله تخصصی قصد داریم که به تمامی ریزنکته‌های مجله خبری مدرن بک لینک مورنظرتان بپردازیم. برخی از سایت های درج آگهی هستند که امکان بارگزاری رایگانمحتوابه همراه لینک را برایتان فراهم کرده اند، اما اعتبار دامنه آن ها پایین بوده و یا اسپم اسکور بالایی دارند. چنین سایت هایی نه تنها باعث بهبود در وضعیتسئوی سایتشما نمی شوند، بلکه احتمال کاهش رتبه هم برایتان وجود دارد.

سفارش رپورتاژ آگهی و خرید رپورتاژ دائمی برای سئو مفید است ؟

اگر سایتی با کیفیت پایین به نظر می رسد ، AKA دارای محتوای نازک است ، با تبلیغات و سایر پیوندهای اسپم پر شده است ، پس از آن بسیار دور بمانید. خرید و قیمت رپورتاژ آگهی ، حتی موارد خوب ، خطر ذاتی را به همراه خواهد داشت. اما خرید رپورتاژ آگهی قوی و ارزان هنوز در SEO همچنان تا امروز ادامه دارد. با این حال ، آنچه باعث خرید رپورتاژ شده است تحول یافته است. خرید رپورتاژ قوی با دایرکتوری های اولیه وب شروع شد و خیلی زود تقریباً در مورد هر سایتی که دارای اقتدار مناسبی باشد ، تکامل یافت. به زودی سایت هایی که دارای PageRank بالایی بودند و بعدها معیار شد page authority، اقدام به فروش لینک های پاورقی ، پیوندهای نوار کناری و حتی پیوندهایی با انکر تکست خاص می کردند .

یک محتوای تخصصی می‌‌تواند ابعادی خاص از برند را به گونه‌ای مطرح کند که باعث جلب مشتریان و در نهایت فروش بیشتر شود. پیشنهاد ما در سئو ایران به شما عزیزان این است که سه کار عنوان شده در ادامه این مطلب را در تولید محتوای مربوط به رپورتاژهای خود به کار گیرید. رسانه ها و وبسایت های متعددی در ایران دارای کیفیت سئوی بالا و مخاطبان گسترده‌ای هستند. عمده‌ی این رسانه ها سالهای زیادیست که در عرصه‌ی خبررسانی اینترنتی فعالیت داشته و رشد دامنه‌شان کاملاَ طبیعی (مطابق اصول سئو و گوگل) بوده است. ایسنا، ایرنا، مهرنیوز، خبرآنلاین، رکنا، دلگرم، مشرق نیوز، شفقنا، ایلنا، ایمنا و بسیاری دیگر از سایتهای خبری – تحلیلی در این زمره قرار دارند. از دیگر مزیت‌های تهیه رپورتاژ آگهی این است که این روش برای همه انواع کسب و کارها، چه بزرگ و چه کوچک و با اهداف مختلف تاثیرگذار است و جذب مخاطب می‌کند.

به هر حال توجه داشته باشید که طبیعی سازی را یکی از فاکتورهای مهم درتولیدمحتواریپورتاژ در نظر بگیرید. اگر شما برای کسب و کار خود نیاز به تعداد بالای رپورتاژ دارید، در صفحه رپورتاژ در قسمت بسته دلخواه خودتان را بسازید! می توانید با انتخاب دو سایت به بالا تخفیف مناسبی دریافت نمایید. پس بهتر است این ۳ لینک شامل ۳ عبارت Long-tail با هدف سئو باشد.

اگر خود کلمه اصلی را بخواهید به ویکی پدیا لینک بدید، عملاَ این حس به مخاطب القا میشود که مطلبتان جامع و کامل نیست!!. و مخاطب باید برای فهم کامل موضوع، حتماَ به مطالعه سایتهای خارجی لینک شده (مثلاَ ویکیپدیا) بپردازد. آژانس های تبلیغاتی همواره با رسانه ها بر سر دائمی بودن ریپورتاژ ها به توافق می‌رسند. از همین رو 99% رسانه ها، رپورتاژ آگهی دائمی ارائه می دهند.

اگر در اکثر این فاکتورها با وضعیت مطلوبی مواجه شدید، خرید رپورتاژ آگهی میتواند اقدام مثبت و رو به پیشرفتی برایتان باشد. درغیر این صورت، دور رسانه یا وبسایت موردنظر را خط بکشید و مستقیماَ به سراغ سماور خانه‌تان بروید!. بلــــــــــه؛ بهتر است به جای رپورتاژ زدن در یک وبسایت نامطلوب، یک چای بنوشید؛ پول خود را دور نریزید و اعصابتان را هم خُرد نکنید. استفاده از عکس و کلمات کلیدی مناسب با محتوایی که منتشر می کنید، می تواند نقش موثری در بهتر دیده شدن آن داشته باشد. همانطور که شرکت های بزرگ مواد غذایی در کشور، میلیاردها تومان بابت تبلیغات تلویزیونی و حتیتبلیغات گوگلهزینه کرده اند.

بهترین زمان برای خرید رپورتاژ آگهی چه زمانی است؟