پس با توجه به الگوريتم هاي مختلف هوشمند گوگل بازديدهاي فيک بالا و خريد بک لينک هاي انبوه باعث نابودي سايت خواهد شد. حداقل متن تولید شده در بازه 1200 به بالا و ترجیحا بالای 1500 کلمه باشد. مثلا انتشار یک محصول یا خدمت تخصصی در یک سایت تخصصی میتواند بازدید 1500 تایی که نصف آنها 100% مشتری محصول یا خدمت شما هستند را به دست بیاورید، ولی در سایتهای عمومی و خبری شاید با بازید 4000 تایی بین درصد مشتری شما شوند. رتبه های مختلفی که در سطح وب با لینک های مختلف و موضوعات مرتبط دارد را می توان گفت مرتبط است. ولی هر چقدر این عدد کمتر از 10 باشد میتواند برای سایت شما نیز مفید واقع شود. چون هر چقدر این عدد بالا باشد مخصوصا بالاتر از 20 و در تعداد زیاد بعدا برای سایت مشکل ساز خواهد شد.
همچنین هر چقدر دامین آتوریتی چه به صورت فیک بالا باشد و چه به صورت نرمال، معمولا قیمت بالایی دارد که باید به این مورد هم توجه کنید. هدف ما طبیعی سازی هست و باید روالی مجله خبری مدرن بک لینک رو پیش بگیرید که از دید گوگل غیرطبیعی نباشه. استفاده از متن اسپین شده برای سایت ما مشکل ساز نمیشه؟ چون توی بعضی از سایتها در مورد بد بودن اینجور متن ها نوشته شده.
- پاسخ این سوال بر می گرده به وضعیت گذشته و فعلی وبسایت شما و فعالیت هایی که تابحال انجام شده در تصمیم گیری برای سرعت انتشار اونها مهم هستند.
- در دنیای امروز صاحبان برند به این نتیجه رسیده اند که اگرچه کیفیت و رضایت مشتریان درباره محصولات آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است.
- سرویس های وبلاگ دهی blog.ir و teblog و parsiblog در این زمینه تست شده اند و بسیار عالی جواب داده اند.
- منابع مجله ای-خبری اختصاصی نشونت جزو بهترین و معتبرترین منابع جهت انتشار رپورتاژ آگهی شما هستند.
- پیشنهاد میشود بعد از خرید رپورتاژ آگهی از همان سایت آگهی دهنده یک بک لینک بخرید و لینک صفحه رپورتاژ را در آن قرار دهید.
چرا که گوگل علاقه مند به متن است و لینک به همراه یک متن غنی و کاربردی منتشر میشود. تهیه رپورتاژ آگهی باید به یک تیم حرفه ای سپرده شود؛ فرقی نمی کند که رپورتاژ قرار است به صورت مصاحبه شخصی باشد یا یک متن خبری، این کار باید طبق اصول حرفه ای دیجیتال مارکتینگ و سئو انجام شود. برخلاف تصور بسیاری از افراد، گوگل برای انجام هرکاری از الگوریتم و ربات استفاده نمیکند. بلکه در برخی موارد، خصوصاً مواردی که به دنبال ردپای چیزی عجیب است، از نیروی انسانی کمک میگیرد. در صورتی که رباتهای گوگل، متوجه مسئله ای عجیب و در واقع یک ردپا تبلیغاتی در متن رپورتاژ شوند، URL را در یک فهرست خاص قرار میدهند. سپس نیروی انسانی گوگل یک به یک URLهای مشکوک را بررسی میکند.
استفاده از سبکهای مختلف نگارش و لینک دهی در رپورتاژ
برای اینکه بتوانید سایت خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید تا بتوانید رتبه و جایگاه مناسبی را در نتایج جستجو گوگل بدست آورید خرید ریپورتاژ آگهی می تواند یک انتخاب صحیح باشد. زمانیکه شما از ریپورتاژ آگهی استفاده می کنید نوعی دوپینگ برای وب سایت خود انجام داده اید تا به کمک آن بتوانید در قرار گرفتن در صفحه اول گوگل وب سایت خود را مشاهده کنید. تعداد لینک ها در یک ریپورتاژ، کاملاَ به استراتژی سئوسایت شما بستگی دارد. اگر روی کلمات کلیدی و محصولات متعددی کار می کنید، بهتر است از حداکثر مجاز لینک رپرتاژ (در رسانه مورد نظر) استفاده کنید. اما اگر کلمات کلیدیتان محدود است و به سراغ رپورتاژهای ارزان قیمتی رفته اید، لینک کمتری در رپرتاژ آگهی ایجاد نمایید. پیشنهاد میشود درچنین حالتی، یک یا نهایتاَ دو لینک به صفحات وبسایتتان ایجاد کنید.
در یک رپورتاژ آگهی شما می توانید بهصورت غیر مستقیم به تبلیغ خدماتتان بپردازید . تبلیغ غیر مستقیم باعث می شود تأثیر تبلیغات بر روی کاربر بیشتر باشد . من برای دو تا از سایت هام از سایت سئولایت رپورتاژ و بک لینک قوی لایه ای و همچنین رپورتاز دانشگاهی خریدم که خداروشکر تاثیر عالی داشت و الان رتبه یک و دو شدم.
پاسخ این سوال نیز کاملا واضح است، به این دلیل که سایت و یا صفحه خاص شما دارای مشکلات متنوع ای است که هنوز بررسی و یا رفع نشده است. مهمترین روشهای تبلیغاتی، استفاده از تبلیغات همسان و کلیکی است اما مهمترین نکته در مورد این نوع تبلیغات، این است که با به پایان رسیده بودن شارژ شما در سیستمهای تبلیغاتی، تبلیغات هم به پایان میرسد. اگر بخواهید تبلیغات شما همیشه نمایش داده شود، باید همیشه حساب تبلیغاتی خود را شارژ کنید! این در حالی است که شما با استفاده از رپورتاژ آگهی علاوه بر این که میتوانید تبلیغات خود را به هزاران نفر نمایش دهید، رتبه سایت خود را گوگل هم بهبود میبخشید و به صورت دائمی از آن ترافیک دریافت میکنید. با این که شما یک بار هزینه انتشار رپورتاژ آگهی را پرداخت میکنید، اما تاثیر آن برای همیشه روی کسبوکارتان وجود دارد.
آزمون گویندگی یا ارسال نمونه کار