بنابراین فقط برای جمعبندی سریع، آنچه من پیدا کردم سایتهایی بودند که در بهروزرس،های محتوای مفید سپتامبر 2023 و مارس 2024 گم شدند، آ،ین بهروزرس، با یک بهروزرس، اصلی ادغام شد، اگرچه فکر میکنم سیگنالهای کاملاً متمایز هستند، حتی اگر ظاهراً ادغام شدهاند. اکنون اما در هر صورت، بازندهها دارای اعتبار دامنه بسیار مشابهی با سایتهایی بودند که تحت تأثیر مثبت یا بدون تأثیر قرار گرفتند. اما اعتبار برند آنها به طور متوسط بسیار کمتر بود و در نتیجه نسبت اعتبار دامنه به اعتبار برند نیز بسیار متفاوت بود.
اکنون جالب توجه است که متوجه خواهید شد که میانگین نسبت، میانگین اعتبار دامنه و میانگین اعتبار برند عاملی از دو عامل جداگانه نیستند، بلکه میانگین نسبت ها ضریب دو هستند. تا آنجا که من می دانم، این یک جبر ریاضی است. اما اگر ،ی بخواهد اثبات یا ردی را در جایی ارسال کند، من به شما یک ریتوییت آسان می دهم. اما دیدن آن جالب خواهد بود. به هر حال من از موضوع خارج می شوم.
پس ما واقعاً در اینجا به چه چیزی نگاه می کنیم؟ بنابراین، به ،وان مثال، اگر من سایتی داشته باشم که ممکن است اعتبار دامنه من بسیار بالا باشد، شاید 80، اما اعتبار برند من بسیار پایین باشد، شاید 20، در نهایت با نسبت 4 مواجه می شوم. نسبت چهار نشان دهنده بسیار است. به احتمال زیاد، و به هیچ وجه مطمئن نیستم، اما بر اساس این تحقیق، به احتمال زیاد تحت تأثیر بهروزرس، محتوای مفید قرار خواهم گرفت.
اکنون، بدیهی است که اعتبار دامنه یا اعتبار برند معیارهای گوگل نیستند. اینها معیارهای اختصاصی Moz هستند، اما بر اساس سیگنال هایی هستند که گوگل به همان اندازه، اگر نه خیلی بیشتر از ما، به آن دسترسی دارد. این متکی به دادههایی است که از SERPها، از ،یدن در وب برای فهرستهای پیوند، و از مدلسازی حجم جستجو دریافت میکنیم. گوگل به همه این نوع سیگنال ها دسترسی دارد. بنابراین، کاملاً غیرممکن نیست که آنها بتوانند کاری مشابه انجام دهند، و ما در واقع قبلاً شاهد صحبت آنها در مورد آن بوده ایم که من در یک لحظه به آن باز خواهم گشت.
منبع: https://moz.com/blog/hcu-what-to-do-whiteboard-friday