ضمن اینکه محتوای ریپورتاژ شما در نتایج گوگل رتبه خوب و بالایی خواهد داشت. رایا مارکتینگ برای اثبات کیفیت ریپورتاژ خبری خود بعضی از رپورتاژها را بهصورت هدیه به مشتریان میدهد. رایا مارکتینگ با داشتن 7000 نویسنده فعال و با تجربه در زمینه سئو میتواند کسب و کار شما را با کیفیت بالایی با استفاده از رپورتاژ، موشن گرافیک، پادکست، بنرهای تبلیغاتی، طراحی لوگو و … رایا مارکتینگ با مدیریت و برنامه ریزی مناسب توانستهاست که با حفظ کیفیت محتوا ریپورتاژ خبری و همچنین سرعت انجام سفارشات، هزینههای مناسب و ایدهآل را برای سفارشات در نظر بگیرد. اولویت این شرکت رضایت مشتریان است بنابراین شما بهراحتی با کمک از این شرکت میتوانید با خیالی آسوده رپورتاژهای خود را در سایتهای پربازدید انتشار دهید.
آزمون گویندگی یا ارسال نمونه کار
این نوع تولید محتوا دارای ویژگی هایی چون متن قدرتمند، سئو شده بر اساس کلمات کلیدی مدنظر، دارای بک لینک های مناسب و انگر تکست های دقیق نیز هست. در واقع ریپورتاژ خبری نوعی از تبلیغات همسان به حساب می آید که به شکل یک گزارش خبری نوشته میشود و البته باید یک فرد متخصص از نظر تبلیغاتی روی آن کار کند. شما در ریپورتاژ آگهی مخاطبان تان را در یک سمت مشخص همراهی میکنید تا به جهتی که میخواهید هدایت شوند و اتفاقی که میخواهید رخ دهد.
- نوشتن آگهی اصولی می تواند بهترین قدم برای کسب رتبه در گوگل و بالا رفتن بازدید و فروش شما باشد.
- همانطور که مشاهده کردید نوشتن متنهای رپورتاژ کار آسانی نیست و شما برای نوشتن این متنها باید تجربه و مهارت داشته باشید.
- ثبت رپورتاژهای دانشگاهی از حداقل 4 ساعت تا حداکثر 48 ساعت انجام خواهد شد.
- ریپورتاژ به صورتی که در حال حاضر به کار گرفته می شود به معنای محتوایی است که رسانه ها در ازای دریافت مبلغی منتشر می کنند و با خرید ریپورتاژ بسته به نوع نیاز می تواند جهت دریافت بکلینک و یا اکسپوژر یا هردو به کار گرفته شود.
- هماکنون سایتها و شرکتهایی هستند که در قبال ثبت رپرتاژ آگهی مبالغی نیز از شرکت تبلیغکننده دریافت میکنند.
اتوریتی در بهبودی سئو نسبت به دیگر ویژگیها بسیار نقش موثر تری دارد و هر چقدر اتوریتی سایت انتشار دهنده بیشتر باشد هزینه انتشار آگهی هم بالاتر خواهد بود. امروزه سایتهای زیادی در زمینه انتشار ریپورتاژهای آگهی فعالیت میکنند. من با توجه به تحقیق و بررسی هایی که کردم، تصمیم دارم رپورتاژ آگهی برای سایت خودم که تو حوزه گیم هست ثبت کنم. منتهی هرکسی یک سایتی رو برای خرید رپورتاژ آگهی معرفی میکنه و من واقعا گیج شدم. حتما تا به حال سایتهایی که در کلمات قدرتمند در صفحه اول گوگل رتبه دارند را بررسی کردهاید که بیشتر آنها از سایتهای قدرتمند لینکهایی در قالب آگهی ریپورتاژ دریافت کردهاند.
متن ریپورتاژ را چگونه بنویسیم ؟ ( راهنمای نوشتن متن ریپورتاژ آگهی )
تبلیغات در مجله خبری مدرن بک لینک به صورت خبر به مخاطبان ارائه می شود، به گونه ای که نویسنده تبلیغ به صورت بی طرفانه و بی هیچ بزرگ نمایی ذهن مخاطب را هدف قرار می دهد و با محصول، خدمات، برند مخصوص درگیر می کند. رپورتاژ یعنی شما یک محتوایی را که شامل کلمات کلیدی است تولید کردهاید و آن را به سایتهای خبری دادهاید تا آن را به عنوان یک مقاله مستقل منتشر کنند. البته درون این محتوا تعدادی کلیدواژه را انتخاب کردهاید که از سایتهای خبری به سایت شما لینک شود. سعی کردم هرآنجه که نیاز دارید راجع به رپورتاژ بدانید را به شما بگویم. روی صحبتم در اینجا بیشتر با کارشناسان SEO هست، باید به این نکته توجه کنید که استفاده مداوم از یک تکنیک نمی تواند منجر به موفقیت رشد سایت شما در رتبه بندی گوگل شود. حالا این یعنی چه؟ یعنی در صورتی که سایت شما از لحاظ UI/UX وضعیت خوبی ندارد یا ایراداتی دارد که کاربران نمی توانند با سایت به راحتی کار کنند، تمرکز دائم در لینک سازی نمی تواند راه گشا باشد.
در نتیجه باید به این نکته اشاره کنیم که حداقل در هنگام خرید براساس برند فروشنده انتخاب کنید تا حداقل با هزینه های زیادی که پرداخت می کنید نتیجه های مطلوبی به دست آورید. نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که مطلب شما باید نکات آموزنده و قابل فهم برای بازدید کننده داشته باشد اینکه کاربر از مطلب شما نکاتی را بیاموزد اعتبار صفحه شما را افزایش می دهد با اشتراک گذاری و … پس مطلب باید به صورت حرفه ای نگارش شود و این کار را حتما به افراد متخصص در زمینه مربوط بسپارید.
خصوصیات محتوا در رپورتاژ آگهی