‎رسانه آموزشی لرن دی ال: ریپورتاژ آگهی چیست ؟ on Apple Podcasts | مدرن بک لینک

به‌طور مثال استفاده از بنر‌ها ثابت و متحرک برای تبلیغات هزینه‌هایی را به صورت دوره‌ای برای شما خواهد‌داشت و شما باید پس از اتمام دوره مجدد هزینه‌ای را پرداخت کنید تا یک بنر تبلیغاتی داشته‌باشید. اما شما تنها با یکبار هزینه کردن می‌توانید به صورت دائمی از ریپورتاژ آگهی استفاده کنید و نیازی به هزینه مجدد نخواهید‌داشت. یکی دیگر از مزایای مهم رپورتاژ آگهی است که همه کسب و کارها، چه کوچک و چه بزرگ می‌توانند با اهداف مختلف از این روش استفاده کنند. فرقی نمی‌کند کسب و کار شما یک نمونه B2B یا B2C باشد، مهم این است که با انتشار یک رپورتاژ آگهی قدرتمند می‌توانید حرف خود را به گوش مخاطبان زیادی برسانید. در دنیای امروز که مخاطبان زیادی در فضای اینترنت حضور دارند، تبلیغات و بازاریابی نیز رنگ و بوی دیگری گرفته و شاهد استفاده از ابزارهای تبلیغات آنلاین و دیجیتال هستیم. به همین دلیل رپورتاژ آگهی نیز به عنوان یکی از مهمترین اقدامات روابط عمومی در جهت اطلاع‌رسانی، تبلیغات و برقراری ارتباط با مخاطبان تاثیر مهمی در تبلیغات اینترنتی خواهد داشت.

  • در این مطلب می‌خواهیم ببینیم رپورتاژ آگهی چیست و چگونه به سئو سایت کمک می‌کند.
  • طی چند سال گذشته ارائه رپورتاژ آگهی، در بین سایت‌ها محبوبیت خاصی پیدا کرده است.
  • تعرفه رپورتاژ در سایت‌های ایرانی از 200 هزار تومان تا 2.5 میلیون تومان بسته به سایت، متفاوت است.

در این نوع ریپورتاژ انواع المان‌های گرافیکی و بصری جذاب در کنار محتواهای ارزشمند به تبلیغ برند یا محصولات یک شرکت پرداخته و سبب جلب توجه کاربران می‌شوند. همان طور که پیشتر اشاره کردیم یکی از مهمترین مزایای انتشار ریپورتاژ در کانال‌های پرمخاطب توزیع محتوا این است که آگاهی از برند شما بیشتر می‌شود. چرا که ترافیک را به سمت سایت شما هدایت کرده و به گوگل اعلام میکند.

هدف‌گیری دوباره‌ی مشتریان فعلی

اگر میخواهید رپرتاژ آگهی شما تاثیر مثبت رد سایت تان داشته باشد باید سایتی را برای سفارش رپورتاژ آگهی انتخاب کنید که اسپم اسکور پایینی داشته باشد و د رعین خال مرتبط با موضوع سایت شما بوده و دامین اتوریتی قابل قبولی نیز داشته باشد. در صورتی که تمایل دارید راه کارهای موثر و تکنیک های پیشرفته افزایش تاثیر رپورتاژ را فرابگیرید می توانید در دوره آموزشی ما شرکت کنید; برای این کار می توانید در دوره آموزشی تاثیر رپورتاژ در کسب و کارشرکت کنید. در بین متن مقاله تان به لندینگ پیج هایی که می خواهید لینک می‌دهید. در این حالت رپورتاژی مرتبط و کار درست نوشته اید که هم با سایر مقاله های آن سایت ارتباط موضوعی دارد و هم باعث افزایش نرخ تعامل کاربران آن سایت می شود.

یک رپورتاژ آگهی ممکن است اطلاعات مفیدی را بیان کند، اما هدف اصلی آن، بازاریابی محصولات یک شرکت، برندسازی و ارتقاء معروفیت یا ترویج دیدگاه های آن است. رپورتاز جزئی تر از یک تبلیغ است و بنابراین به مصرف کنندگان کمک می کند تا اطلاعات بیشتری در مورد محصول بدانند. هر چقدر این خصوصیات بالاتر باشند و کیفیت بهتری داشته باشند به بازدید از مجله خبری مدرن بک لینک آگهی شما کمک بیشتری خواهند ‌کرد.به این نکته باید توجه کرد که هر چقدر کیفیت این خصوصیات بهتر باشد هزینه انتشار ریپورتاژ هم بیشتر خواهد‌ بود. پیشنهاد می‌شود که شما تهیه متن‌های ریپورتاژ را به نویسندگان حرفه‌ای بسپارید و با خیالی راحت آن‌ها را در سایت‌های پربازدید منتشر کنید اما حتماً تا آخر این مقاله همراه تام آکادمی باشید تا بدانید یک ریپورتاژ آگهی حرفه ای چگونه است. ریپورتاژ به‌ طور کلی متن‌ هایی هستند که وظیفه اساسی آن‌ها معرفی کردن محصولات و کسب و کار‌های متنوع به طور غیر‌مستقیم است.

مقالات مرتبط

قوی‌ ترین رپورتاژها با عنوانی شروع می‌شوند که مستقیماً با مخاطبان ناشر صحبت کرده و آنها را ترغیب می کند تا روی آن کلیک کنند. سعی کنید در تیترتان موضوع اصلی را بیان کرده و در مخاطب تان برای خواندن بقیه متن، احساس نیاز ایجاد کنید. ممکن است نشریاتی را که به شدت به آگهی های تبلیغاتی متکی هستند، بی اعتبار کند. چون اظهارات نادرست یا اغراق آمیز نیز ممکن است برند را بی اعتبار کند.

هزینه و تعرفه رپورتاژ سایت دانشگاهی