‎رسانه آموزشی لرن دی ال: ریپورتاژ آگهی چیست ؟ on Apple Podcasts | مدرن بک لینک

درطی ریپورتاژ خود بعد از بیان مسائل و ارائه یک سری از حقایق باید مواردی را عنوان کنید که برای مخاطب ارزش افزوده ایجاد کند و از سوی دیگرقابل استفاده باشد. یعنی باید طوری مخاطب را کنجکاو کنید که ترغیب شود ببیند برند، محصولات و خدمات شما کدام یک از احتیاجات او را برطرف می‌کند. همانطور که در هر 4 محتوای رپورتاژ مشاهده می‌کنید هیچ گونه غلط املایی وجود ندارد، زیرا وجود غلط املایی مخاطبان را دلسرد می‌کند و سبب خوانده نشدن ادامه مطلب توسط کاربران می‌شود. متن زیر نمونه از رپورتاژ است که برای سایت فودلی تهیه شده‌است این سایت در زمینه فروش مواد غذایی فعالیت می‌کند. هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

ریپورتاژ از کلمه‌ی Advertisment Reporting، به معنای آگهی اخذ شده‌است. همانطور که در تبلیغات غیرمستقیم نیز اشاره شد، در ریپورتاژ نیز، نویسنده اقدام به نگاشتن موضوعی می‌کند که مخاطب تصور می‌کند به صورت غیرمستقیم و بی‌طرفانه نوشته شده‌است. به دلیل رنک بالا و اتوریتی سایت آگهی گیرنده، می‌تواند بهترین اثر را روی کسب و کار شما بگذارد. ©کپی رایت تمامی حقوق این وبسرویس (وب سایت، سامانه و محصولات) متعلق به محتوا پرداز سامانه (اسپراک) می‌باشد. دوما بابت ارائه رپورتاژ های edu واقعا متشکرم.همچنین قبل از خرید از ایشون مشاوره گرفتم برای اینکه چطور رپورتاژهام رو اجرا کنم. قدرت سایت ها و مشاوره ایشون باعث شد پیشرفت خوبی سایتم داشته باشه.

دیجیتال مارکتینگ

ریپورتاژ آگهی یک نوع ریپورتاژمحبوب است که به صورت غیر مستقیم و با استفاده از یک خبر به معرفی محصولات می‌پردازد. رایامارکتینگ یکی از سایت‌های بزرگ در زمینه سئو و تولید رپورتاژ است که می‌تواند به شما در تبلیغات اینترنتی بسیار کمک کند. این سایت دارای 7000 نویسنده با تجربه در زمینه سئو و تهیه رپورتاژ است که روزانه متن‌های با کیفیتی را تهیه می‌کنند.

استفاده از عنوان جذاب

شما با استفاده از آدرس در متن رپورتاژ می‌توانید محل کسب و کار خود را با استفاده از لینک دادن بر روی نقشه نیز به مخاطبان نشان دهید. در متن‌های رپورتاژ هیچ‌گاه تمام محصولات خود را معرفی نکنید زیرا مشتریان گیج خواهند‌شد. ذکر چند محصول از فروشگاه خود برای متن‌های رپورتاژ کافی است و با استفاده از راه‌های ارتباطی علاقه‌مندان به خرید از فروشگاه را دعوت به تماس با کسب و کارتان کنید. تاثیر رپورتاژ بر سئو به حدی زیاد است که بنیانگذار گوگل، ایده گوگل را با بک لینک شروع کرد. لری پیج درخواب دید که اعتبار مطالب سایتها را میتوان با بک لینک ها سنجید و این شروع ایده موتور جستجوی گوگل بود. هر چند امروزه گوگل بسیار هوشمندانه به بررسی بک لینک ها می پردازد ولی هنوز بهترین راه برای گرفتن بک لینک های دائمی طبیعی، درج آگهی رپورتاژ می باشد.

4- در داخل رپورتاژ edu فقط به سایت خود لینک ندهید و سعی کنید حتما به یک مقاله خوب مرجع فارسی یا انگلیسی هم لینک دهید تا قدرت و تاثیر Cocitation را هم در رپورتاژ خود لحاظ کنید. متن مجله خبری مدرن بک لینک فارسی هیچ خطری ندارد اما بهترست برای رپورتاژها در یک وبلاگ فارسی لینک گرفت. قبل ار سفارش و خرید رپورتاژ حتما از موجود بودن سایت edu از ما در واتساپ یا تلگرام استعلام بگیرید.

انواع رپورتاژ آگهی شامل چه مواردی است؟

اکنون می‌توانید برای دریافت بک لینک خوب و افزایش رتبه سایت خود در نتایج موتورهای جستجو نظیر گوگل، یک ریپورتاژ آگهی مناسب، تهیه نمایید. ریپورتاژ آگهی باید فاقد غلط املایی باشد زیرا در صورت وجود غلط‌های املایی فضای بدی را برای مخاطبان ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که مخاطبان از خواندن بقیه مطالب شما صرف نظر کنند. از کلمات پرتکرار در گوگل استفاده بیشتری کنید این کار سبب می‌شود متن شما بازدید بیشتری داشته باشد. همانطور که مشاهده می‌کنید نوشتن رپورتاژ‌ها کار آسانی نیست و نیاز به تجربه و مهارت دارد و بهتر است که توسط افراد با تجربه در این زمینه تهیه شوند. شما با کمک از سایت‌های تبلیغاتی که در زمینه سئو و تولید رپورتاژ فعالیت می‌کنند می‌توانید این رپورتاژ‌های را تهیه کنید. کیفیت متن‌های رپورتاژ بسیار اهمیت دارد و اگر متن‌های تبلیغاتی شما داری کیفیت خوبی نباشند تاثیر مثبتی برای کسب و کار شما نخواهد‌داشت.

  • لینک سازی که بر پایه کلمات کلیدی می‌کنید مرتبط با وبسایت شما است.
  • فراخوان برای اقدام باید همیشه مختص برند یا محصولی باشد که در حال معرفی آن در رپورتاژ هستید.
  • به طور کلی وقتی یک ساییت دامین اتوریتی بالایی دارد قیمت رپورتاژ آگهی در آن سایت با سایتی که دامین اتوریتی پایین تری دارد متفاوت خواهد بود.
  • برای همین اگر با دقت و برنامه ریزی رپورتاژها اجرا نشود موجب اتلاف و هدررفت هزینه ها و زمان زیادی خواهد شد.
  • هرچقدر متن‌های رپورتاژ باکیفیت‌تر باشند تعرفه رپورتاژ خبری در سایت‌های تبلیغاتی نیز بالاتر خواهد‌بود اما این بدان معنی نیست که هر سایت تبلیغاتی که تعرفه بیشتری داشت متن‌های باکیفیتی را تولید می‌کند.