رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در سئو سایتتان دارد؟ تسمینو | مدرن بک لینک

متن زیر نمونه از رپورتاژ است که برای سایت روژسا که در زمینه فروش لپ تاپ فعالیت می‌کند نوشته شده‌است. هنگامی که محتوایی آموزنده و مفید را از طریق وبلاگ شخصی یا کسب‌و‌‌کار خود به اشتراک می‌گذاریم، افراد زیادی از… این مقاله را بخوانید تا با رسانه‌های تبلیغاتی مختلف و کاربرد آن‌ها آشنا شوید.

مقالات مرتبط

به عنوان مثال فرض کنید شما جزو تیم بازاریابی یک شرکتی هستید که خدمات رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد. چه کاری باید انجام دهید؟ شما ممکن است مقاله ای در مورد ابزارهای رسانه های اجتماعی برتر در صنعت بازاریابی بنویسید و در جاهایی از همان مقاله از نرم افزار شرکت خودتان هم صحبت کنید. مزیت بزرگ این نوع بازاریابی و نوشتن رپورتاژ آگهی این است که خواننده اغلب محتوا را به عنوان یک روش تبلیغات تشخیص نمی دهد و در نتیجه آن را به اندازه محتوای تحریریه ای مشابه، معتبر می داند. پس اگر می‌خواهید مردم واقعاً به رپورتاژ آگهی شما توجه نشان دهند، باید تلاش کنید تا آن را مانند یک مقاله واقعی جلوه دهید. رپورتاژها یا همان تبلیغاتی که به سبک تحریریه نوشته می‌شوند، به برندها اجازه می‌دهند تا با قرار دادن آن محتوا در کنار محتوای یک ناشر مورد اعتماد، داستان خود را به روشی معتبر بیان کنند.

تعداد لینک های یک مقاله

یک رپورتاژ باید همان محتوای باکیفیت را به عنوان یک پست وبلاگ یا ویدیو ارائه دهد، اما باید به محصولی که در آن پست می خواهد تبلیغ کند هم توجه داشته باشد. قیمت مجله خبری مدرن بک لینک آگهی نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی بسیار مقرون به‌صرفه است. به‌طور مثال استفاده از بنر‌های ثابت و متحرک برای تبلیغات هزینه‌هایی را به صورت دوره‌ای برای شما خواهد‌ داشت و شما باید پس از اتمام دوره مجدد هزینه‌ای را پرداخت کنید تا یک بنر تبلیغاتی داشته‌ باشید. سایت‌های انتشار آگهی معمولا برای انتشار آگهی در یک مدت زمان کوتاه مانند یک ماه هزینه‌ای را دریافت نمی‌کنند اما بیشتر از یک ماه و تبلیغ‌های ویژه در سایت‌ها، هزینه‌هایی را به همراه خواهد ‌داشت. اتوریتی در بهبودی سئو نسبت به دیگر ویژگی‌ها بسیار نقش موثر تری دارد و هر چقدر اتوریتی سایت انتشار دهنده بیشتر باشد هزینه انتشار آگهی هم بالاتر خواهد بود. امروزه سایت‌های زیادی در زمینه انتشار ریپورتاژ‌های آگهی فعالیت می‌کنند.

  • برای درج رپورتاژ آگهی در یک رسانه برخط بدون شک این عامل را باید به عنوان فاکتور اولیه و مهم در نظر گرفت.
  • پیشنهاد می‌کنیم مقاله “رپورتاژ چیست و چگونه آن‌ها را تهیه کنیم؟” رانیز مطالعه کنید.
  • دامین اتوریتی اعتبار دامنه و سایت را به طور کلی به شما نشان می‌دهد.
  • آنچه از رپرتاژ آگهی در ایران می شناسید، به نوعی دور زدن قوانین گوگل است و رسماً سئو کلاه سیاه محسوب می شود.
  • اولین نکته‌‌ای که باید مدنظر قرار دهید، رتبه سیمیلار وب سایت است.

رپورتاژ آگهی باید در سایت های معتبری قرار گیرد تا کاربران در فضایی قابل اعتماد محتوای شما را مطالعه و با خدمات شما آشنا شوند در این صورت برندسازی یا معرفی خدمات شما به درستی انجام می شود. رپورتاژ آگهی را می توان اخبار تبلیغاتی دانست که در سایت های مختلفی منتشر شده است که برای هدایت کاربر به برند مربوط دارای لینک هایی به صورت فالو یا نوفالو می باشد. در کشورهای دیگر ریپورتاژ بعنوان pr (روابط عمومی) اینترنتی شناخته می شود چون رپورتاژ آگهی یکی از مهمترین راه ها برای رشد روابط تجاری است. استفاده از عکس و کلمات کلیدی مناسب با محتوایی که منتشر می کنید، می تواند نقش موثری در بهتر دیده شدن آن داشته باشد. حتماً شما هم این جمله معروف را شنیده‌اید که یک تصویر بیشتر از هزاران کلمه سخن می‌گوید.

در گام اول بایستی اهداف کسب و کار را بدانید، دانستن اهداف از طریق صحبت با مدیرعامل و مدیران بخش ها به دست می آید. زمانی که اهداف را دانستید، نوبت به تدوین استراتژی محتوا می رسد، استراتژیست محتوا با توجه به اهداف کسب و کار محتوای مناسب جامعه هدف برند، تولید و رسانه ای که قرار است محتوا را منتشر کند، مشخص می کند. زمانی که یک ایده به همراه بیزینس پلن آن مورد تایید قرار می گیرد، کمپانی های اقدام به انتشار خبرهایی از پیشرفت آن ایده می کنند. به طور مثال، زمانی که ایده ای تایید می شود خبری در رابطه با تایید و اجرایی شدن آن ایده در رسانه ها منتشر می شود و با این کار به جریان سازی و ایجاد UGC ( تولید محتوا توسط کاربران ) کمک زیادی می شود. دیگر مزیت مهم استفاده از ریپورتاژ آن است که سئوی سایت شما را بهبود می‌بخشد.

نوع سایت و زمینه فعالیت آن