رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در سئو سایتتان دارد؟ تسمینو | مدرن بک لینک

استارت آپ های مطرح دنیا از رپرتاژ برای افزایش آگاهی از برند استفاده می‌کنند. همانطور که ذکر شد، ریپورتاژ، به عنوان یکی از مهم‌ترین مکمل‌های بازاریابی و به عنوان تبلیغات غیرمستقیم شناخته می‌شود. با توجه به این موضوع، با مزیت‌های مهمی سروکار داریم که آشنایی با آن‌ها منجر به شناخت بهتر ریپورتاژ می‌شود.

همچنین، اگر از سوی یک برند معتبر منتشر شوند و در نهایت مخاطبان سایت از محصول یا خدمت معرفی شده در رپرتاژ رضایت داشته باشند، به اعتبار و محبوبیت سایت منتشر کننده نیز افزوده می‌شود. اگر به اکثر لینک های اول گوگل نگاهی کنید در می یابید که آن سایت ها از سایت های خبری معتبر لینک گرفته اند، پس در واقع می توان گفت ریپورتاژ یکی از عوامل مهم و موثر برای رتبه گرفتن سایت در موتورهای جستجو می باشد. ریپورتاژ خبری شکلی از تبلیغات در روزنامه، مجله و وب‌سایت است که در مورد یک محصول یا خدمت در قالب یک مقاله اطلاعاتی را ارائه می‌دهد. تبلیغات ریپورتاژ نیاز به هزینه کم‌تری نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی دارد. علاوه بر این سایت های خبری بر اساس بازدید و نوع مخاطبان به صورت دقیق بررسی و آنالیز می شوند تا با توجه به پرسونای برند شما بهترین رسانه برای درج محتوای متنی رپورتاژ آگهی نیز بررسی شده و به شما پیشنهاد شود.

ریپورتاژ خبری چیست؟

استفاده از عنوان جذاب در ریپورتاژ، تاثیر بسیار زیادی در جلب توجه مخاطبان دارد، بنابراین اهمیت عنوان جذاب را به هیچ عنوان دست کم نگیرید. کیفیت نگارش، سرعت بالا و مشاوره از خدمات تاک مارکتینگ در این زمینه است که می توانید با خیال راحت برای تبلیغ و تحت تأثیر قرار دادن ذهن مخاطب در راستای اهداف تبلیغاتی خود از آن بهره ببرید. به عبارت دیگر هر چه اتوریتی سایتی که رپورتاژ آگهی را در آن منتشر می کنید بالاتر باشد گوگل به آن سایت اعتماد بیشتر دارد. ایران فاندر با تجربه 7 ساله به علاقه مندان کمک می ‌کند تا تبدیل به یک کارآفرین اینترنتی تراز اول شوند و کسب ‌و ‌کارشان را سریع‌ تر رشد بدهند. ایران فاندر با تجربه 10 ساله به علاقه مندان کمک می ‌کند تا تبدیل به یک کارآفرین اینترنتی تراز اول شوند و کسب ‌و ‌کارشان را سریع‌ تر رشد بدهند. یک بار از روی کلمه آموزش اینستاگرام و یک بار هم از روی کلمه ایران فاندر، شما می توانید به صفحه اصلی سایت ایران فاندر لینک دهید.

نکات مهم درباره ریپورتاژ آگهی

برای آن که بتوانید ریپورتاژ مناسبی بنویسید نیاز است که با اصول نگارش آن آشنا شوید. از آن جایی که نوشتن ریپورتاژ با نوشتن مقالات دیگر متفاوت است، در ادامه شما را با این اصول آشنا می‌کنیم. برای رپورتاژ آگهی دانشگاهی تخفیف دارین؟ خیلی ممنون میشم اگر تخفیف داشته باشین. نسبت به ایندکس شدن مطالب تضمینی از سمت ما وجود ندارد ولی برای ایندکس شدن راهکارهایی را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

کمیسیون تجارت فدرال از ناشران می خواهد که محتوای پولی، از جمله محتوای آنلاین را به وضوح مشخص کنند. خود گوگل هم تبلیغات پولی را که به وضوح بیان نمی شود که یک محتوای تبلیغاتی است، سرکوب کرده است. شما می توانید Url رپورتاژتان را در لیست ایمیل خود قرارداده و به مشترکین ایمیل خودتان که احتمالاً مشتریان متعهدی هستند، ارسال نمایید. در نتیجه به اشتراک گذاری آن با مخاطبان وفادار خودتان، به احتمال زیاد باعث ایجاد ترافیک بیشتز برای شما می شود. این اقدام می تواند جذب و دریافت کمک مالی، دانلود یک PDF، اشتراک در خبرنامه ایمیلی، بازدید از یک فروشگاه یا خرید یک محصول باشد. در واقع آن نوعی تبلیغ در رسانه ها، روزنامه ها، مجلات یا وب سایت ها است که شامل ارائه اطلاعات درباره محصول در قالب یک مقاله است.

بسیاری از سایت‌های قوی و معتبری که رپورتاژهای آگهی‌های مناسب را می‌فروشند، در حوزه‌های مختلفی در حال فعالیت هستند. به این ترتیب شما می‌توانید با توجه به زمینه و موضوع نمونه رپورتاژ آگهی خود، دسته‌بندی مناسبی را انتخاب کنند. ولی اگر در رابطه با موضوع رپورتاژ کسب و کار شما، سایت‌هایی با همان عناوین و یا موضوعاتی نزدیک به آن وجود دارد، بهتر است که رپورتاژ آگهی را از آن سایت‎ها خریداری کنید. صاحبان روزنامه‌ها، مجلات و نشریات به‌دنبال افزایش درآمد خود بودند و به همین دلیل، یک راه مناسب برای این رسیدن به این هدف، انتشار رپرتاژ خبری برای محصولات و برندهای مختلف بود. امروزه مهم‌‌ترین و رایج ‌ترین شیوه‌ها، ریپرتاژهای آگهی اینترنتی هستند؛ مقالاتی که در وب‌سایت‌های پربازدید و معتبر درج شده و اهداف تبلیغاتی دارند. هرچه وبسایتی که در آن ریپورتاژ را ثبت میکنید معتبر تر باشد و تعداد بازدیدکنندگان آن نیز بیشتر باشد قیمت رپورتاژ آگهی آن بالاتر میرود.

حتما در عنوان خودتان به پرسونای مخاطب توجه کنید و از کلمه کلیدی اصلی تان هم در آن استفاده کنید تا شاهد تأثیرات بیشتری روی سایت خودتان باشید. هیچ چیز مانند یک تیتر جذاب قادر نیست افراد را به بازکردن لینک ریپورتاژ و خواندن متن متمایل کند. نوشتن تیتر تخصصی و جذاب کار آسانی نیست و برای اینکار به همکاری یک متخصص کاربلد و حرفه ای نیاز خواهید داشت.

برای نوشتن هر نوع متنی، ساختار مشخصی وجود دارد که شما باید اصول درست آن را رعایت کنید. رپورتاژ نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید گام به گام بتوانید ساختار درست آن را از لحظه شروع تا نقطه پایان و نوشتن کال تو اکشن مجله خبری مدرن بک لینک رعایت کنید. از عکس‌ها و فیلم‌های اختصاصی به همراه محتوای باکیفیت استفاده کنید. از پرداختن به تمامی جزئیات خودداری کنید و به چند مورد خاص اشاره کنید تا مخاطب برای پیگیری سایر جزئیات به وب‌سایت شما مراجعه کند.

  • کافیست یک فایل ورد حاوی 500 تا 1800 کلمه (متن مورد نظر شما) به همراه عبارات کلیدی لینک شده و حداکثر 3 تصویر برای ما ارسال نمایید تا رپرتاژ ثبت شود.
  • بسیاری از بک لینک هایی که در سایت های درج آگهی، edu، کامنتی و… می زنید، به مرور زمان از دست می روند، اما در مورد بسیاری از ریپورتاژها اینطور نیست.
  • ولی اگر در رابطه با موضوع رپورتاژ کسب و کار شما، سایت‌هایی با همان عناوین و یا موضوعاتی نزدیک به آن وجود دارد، بهتر است که رپورتاژ آگهی را از آن سایت‎ها خریداری کنید.
  • در واقع مخاطب در قالب یک رپورتاژ دنبال حل مشکل خود می‌گردد و حوصله ندارد یک مطلب طولانی بخواند.
  • آنها با تیترهای قوی شروع و با فراخوان هایی برای اقدام پایان می یابند.
  • از عکس‌ها و فیلم‌های اختصاصی به همراه محتوای باکیفیت استفاده کنید.
یکی از انواع رپورتاژ آگهی، نوع رسانه‌ای آن است که افرادی که تمایل به انجام تبلیغات در مجله‌ها، روزنامه‌ها، تلویزیون و اینترنت دارند از آن استفاده می‌کنند. بالا آمدن سایت و دیده شدن بیشتر آگهی شما و فروش بیشتر محصولات شما هستیم. تلوزیون بهتر از سایر روش ها مانند متن، صدا و تصویر می تواند مفهوم را منتقل کند.