رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در سئو سایتتان دارد؟ تسمینو | مدرن بک لینک

توجه به این نکته ضروری است که اکثر نشریات به عنوان یک قاعده و قانون کلی، کلمه تبلیغات را در بالا یا پایین رپورتاژ شما ذکر می کنند. برخی دیگر هم رپورتاژها را در بخش‌های ویژه با نام محتوای حمایت شده قرار می دهند. برای نوشتن یک ریپورتاژ آگهی جذاب علاوه بر موارد گفته شده در قسمت قبلی باید نکات مهم دیگری را در نظر داشته باشید. در ریپورتاژ هم مثل یک مقاله، بایستی از تصاویر به ویژه تصاویرجذاب و در ارتباط با موضوع ریپورتاژ و کسب و کارتان استفاده کنید.

در این دوره html , css , javascript و سئو و نحوه کار با ابزار های تخصصی سئو مانند سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس به شما آموزش داده میشود و تمام این آموزش ها متناسب با نیاز بازار کار میباشد. بررسی نمونه رپورتاژ های موفق میتواند به شمتا دید آگاهانه تری برای نوشتن مجله خبری مدرن بک لینک بدهد و شما میتوانید با بررسی این ریپورتاژ ها متوجه شوید که برای نوشتن آن باید چه نکاتی را رعایت کنید تا بهترین نتیجه را از آن دریافت کنید. برای بیشتر دیده شدن رپورتاژ پیشنهاد من اول انتشار در ساعات و روزهای مناسب است، دوم استفاده از امکاناتی مثل قرار دادن در لینک های پربازدید، ویترین خبر سایت های خبری، قسمت وبگردی سایت ها.

مزیت مهم رپورتاژ برای یک سایت، این است که تمامی کسب و کارها می‌توانند از آن استفاده کنند و با توجه به اهدافی که دارند از ثبت رپورتاژ آگهی برای رسیدن به آن بهره ببرند. کسب و کار شما در هر درجه و مرحله‌ای که باشد، شما با استفاده از رپورتاژ آگهی می‌توانید در گسترش و رونق آن گام‌های مهمی را بردارید. از آنجا که رپورتاژ آگهی و خبری از جامعیت و فراگیری بالایی برخوردار است، به شما این امکان را می‌دهد که از کمپین‌های مختلفی برای تبلیغات خود استفاده کنید. این کمپین‌ها می‌تواند سایت‌های پرترافیک و پرمخاطب، شبکه‌های مجازی، رسانه‌های مکتوب و… باشد. با توجه به گستردگی آن یک فرصت ایده‌آل برای شما است تا بتوانید آگهی خود را به دیگران برسانید و این سبب خواهد شد که بازدید از تبلیغات شما بیشتر شود و در نتیجه شما به هدف یا اهداف مورد نظر خود می‌رسید.

معایب رپورتاژ آگهی

دانستن چیستی این سوال مهم است چرا که آشنایی کامل با این مفهوم، لازمه درک بهتری از کاربرد و چگونگی تولید آن است. کلمه Reportage که در اصل از زبان فرانسوی گرفته شده، به معنای «گزارش» است. پس معنای آن به معنای گزارشی است که محتوای آن با حالتی روایت گونه، ضمن بیان اطلاعاتی مفید و کاربردی و البته مستند، به معرفی یک محصول، یک خدمت یا یک برند می پردازد. سایت مقصدی که قصد دارید رپورتاژ را روی آن قرار دهید باید جایگاه مناسبی از دید موتور‌های جستجو داشته باشد تا نتایج مثبتی به شما دهد. سایت‌های خبری معمولاً بهترین گزینه هستند و سرعت ایندکس شدن مطالبی که روی آن‌ها قرار می‌گیرد، بیشتر از سایر سایت‌ها است.

  • یکی دیگر از انواع رپورتاژها، رپورتاژ آگهی خبری و اینترنتی است که می‌توانید از آن برای قرار دادن روی سایت‌های خبری استفاده نمایید.
  • هر چقدر سن دامنه سایت بیشتر باشد، مخاطبان بیشتری برای سایت به همراه خواهد داشت.
  • اعتبار، همان چیزی است که در ذهن مردم و مخاطبان تحت عنوان برند ثبت می‌شود.
  • منتهی هرکسی یک سایتی رو برای خرید رپورتاژ آگهی معرفی میکنه و من واقعا گیج شدم.
  • از پرداختن به تمامی جزئیات خودداری کنید و به چند مورد خاص اشاره کنید تا مخاطب برای پیگیری سایر جزئیات به وب‌سایت شما مراجعه کند.

پس از انتشار در صفحه اصلی سایت، در صفحات داخلی نمایش داده می‌شود. مثل همیشه با کیفیت و آن تایم رپورتاژهای edu رو درج کردند.خیلی ممنون…. بله میتونید این کار رو انجام بدین ولی شدیدا توصیه میکنیم برای هر رپورتاژ متن جداگانه و غیرکپی تهیه کنید. وجه واریزی را به شماره کارت واریز نمایید و سپس از طریق واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط شوید و متن ها را ارسال نمایید. به جز سایت های بالا سایت های دانشگاهی دیگری نیز هستند که در صورت نیاز در آن سایت ها نیز درج خواهد شد. قبل از خرید و اطمینان جهت کیفیت رپورتاژها می توانید با ما در واتساپ و تلگرام در ارتباط باشید.

که هر چه دامین اتوریتی یک سایت بالاتر باشد، نشان دهنده اعتبار و قدرت بیشتر آن سایت است. متنی که برای محتوای ریپورتاژ آگهی اختصاص می‌دهید، بین ۶۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه باشد. بعد از بررسی دقیق فرایند کار رقبا در مسیر انتشار و تولید بهترین محتوا، زمان انتخاب رسانه برای انتشار می‌رسد. برای این‌ کار نکات زیر را برای انتخاب بهترین و موثرترین رسانه جهت انتشار به‌خاطر بسپارید. بعضی از سایت ها به صورت رایگان برای شما ریپورتاژ ثبت میکنند اما این سایت ها معمولا اعتبار بالایی ندارند و در ازای قرار دادن این ریپورتاژ های رایگان به شما خدماتی ارائه میدهند که باید برای آن ها هزینه کنید. برای دریافت خدمات تولید محتوا با هزینه ای مناسب و به صورت سئو شده و اصولی با ما تماس بگیرید.

خرید ابزار های سئو

مشخصات مدنظر و ویژگی هایی را که ترجیح می دهید در رپورتاژ آگهی شما باشد به نویسنده منتقل می کنیم تا تولید محتوا طبق نظر شما انجام شود. برای راهنمایی بیشتر نیز می توانید از خدمات مشاوره تاک مارکتینگ استفاده نمایید. ریپورتاژ آگهی در واقع گزارش و معرفی محصول و خدماتی است که شما یک کمپین تبلیغاتی برای آن تدارک دیده اید و یا قصد معرفی و برندسازی در آن زمینه را دارید. این تولید محتوا علاوه بر نکات ضروری برای نگارش یک متن باید روانشناسانه هم باشد تا همانگونه که اشاره شد مخاطب را جذب نماید و با هجمه تبلیغاتی روبرو نشود. داشتن رتبه خوب نشان دهنده میزان موفقیت یک سایت در جذب مخاطب و اثرگذاری بر روی آنهاست. برای درج رپورتاژ آگهی در یک رسانه برخط بدون شک این عامل را باید به عنوان فاکتور اولیه و مهم در نظر گرفت.

انتشار رپورتاژ در سایت هایی با اعتبار زیاد (دامین آتوریتی، پیج آتوریتی ، اسپم اسکور پایین و … ) نتایج شما را در گوگل بهبود می دهد و به بهبود برندسازی شما کمک می کند در کل موجب قدرت گرفتن سایت شما نسبت به رپورتاژ مربوط خواهد شد. اما موضوع اینجاست که شناسایی این لینک ها در بسیاری از موارد برای گوگل سخت بوده و تصور می کند که آن مقاله به همراه لینکش، توسط خود سایت منتشر شده است. به هر حال توجه داشته باشید که طبیعی سازی را یکی از فاکتورهای مهم درتولیدمحتواریپورتاژ در نظر بگیرید. یکی از نکات مهم در نگارش رپورتاژ این است که کلمات کلیدی مناسبی را برای دریافت لینک به سایت خود مشخص نمایید. بهتر است که یکی از کلماتی را که مشخص نموده‌اید به صفحه اول و دیگر کلمات را به صفحات داخلی وبسایت خود، لینک دهید.

خدمات رایا مارکتینگ

اگر کلمه کلیدی شما بدون رپورتاژ در صفحه دوم یا سوم گوگل است، شما می توانید با یک رپورتاژ در یک سایت خوب، رتبه آن را تقویت کرده و آن را به صفحه اول بیاورید. مسلماً اگر رتبه کلمات کلیدی شما در رتبه های خیلی پایین تر و در صفحات ۳ به بعد گوگل باشد، باید تعداد رپورتاژتان برای همان کیورد بیشتر از یکی باشد. یکی از مهمترین قوانین نوشتن رپورتاژ آگهی این است که از تبلیغات بیش از حد در آن خودداری کنید. رپورتاژ باید خواننده را به گونه ای درگیر کند که گویی در حال خواندن یک مقاله معمولی است. در حالی که تیتر اولین برداشتی است که برای دریافت کلیک ها باید توجه زیادی به آن بکنید، کال تو اکشن یا دعوت به عمل فاکتوری است که خوانندگان را ترغیب به اقدام می کند.

نکته بعدی که لازم است به آن توجه داشته باشید، موضوع سایتی می‌باشد که قصد خرید ریپورتاژ آگهی از آن را دارید. به این دلیل که امکان دارد ریپورتاژ آگهی شما در رابطه با یک سایت خاص و یک کسب و کار خاص باشد. در این صورت پیدا کردن سایتی که هم موضوع با سایت شما باشد و نکاتی که در بالا به آن اشاره کردیم را نیز داشته باشد، دشوار است.