برای داشتن یک کمپین رپرتاژ آگهی موفق و حرفهای جهت قدرت بخشیدن به سئو سایت و رسیدن به فروش بیشتر، پیشنهاد میشود از یک پلتفرم حرفهای انتشار رپورتاژ مثل تسمینو کمک بگیرید. بی شک شنیده اید که بعضی افراد معتقدند ریپورتاژ آگهی باعث بهبود و ارتقاء رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می شوند و احتمالا دلیل مطالعه مقاله ریپورتاژ چیست برای شما پی بردن به اهمیت ریپورتاژ در موتورهای جستجو می باشد. یکی از شیوه های تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ مبتنی بر تولید محتوا رپورتاژ آگهی است. ریپورتاژ آگهی به نوعی معرفی محصول به شیوه ای غیر مستقیم در رسانه های معتبر و وب سایت ها به شمار می رود.
یعنی رسانه های اصلی که رپورتاز آگهی را منتشر می کنند، باید صفحه خود را طوری برچسب گذاری کنند که معلوم شود که این محتوا یک محتوای تبلیغاتی است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخی از نشریات اصلاً اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی نمی کنند. حتما در طول متن ریپورتاژ آگهی خود، کلمات کلیدی اصلی و هم خانواده آن را به کار گیرید، تا مخاطب خیلی زود متوجه شود که تمرکز شما روی چه موضوعاتی است. ریپورتاژ خبری نسبت به برخی از روشهای دیگر هزینه مناسب تری دارد و حتی اگر ریپورتاژ آنقدر قوی و جذاب باشد که بتواند مخاطبان بیشتری جذب کند، بسیاری از کانالهای توزیع محتوا آن را منتشر خواهند کرد.
- چون بسته به محصول، یک رپورتاژ آگهی اگر به خوبی نوشته شود، ممکن است منجر به تولید لید و سرنخ بیشتر و با قیمت کمتر نسبت به تبلیغات معمولی شود.
- فروشگاه تحریر 20 یک فروشگاه آنلاین در زمینه لوازمالتحریر، لوازم اداری، نوشت افزار و …
- رایا مارکتینگ برای اثبات کیفیت ریپورتاژ خبری خود بعضی از رپورتاژها را بهصورت هدیه به مشتریان میدهد.
- اما تفاوتی که رپورتاژ آگهی با یک مقاله عادی و طبیعی در یک وبسایت دارد، این است که با اهداف تبلیغاتی تولید میشود.
- ما هم در این مقاله برای آن که شما دچار تردیدی نشوید از هر دو عبارت استفاده میکنیم.
- همچنین، اگر از سوی یک برند معتبر منتشر شوند و در نهایت مخاطبان سایت از محصول یا خدمت معرفی شده در رپرتاژ رضایت داشته باشند، به اعتبار و محبوبیت سایت منتشر کننده نیز افزوده میشود.
طولانی بودن عنوان به این منظور است که عنوان حاوی نکات مهم در متن و اطلاعاتی که مخاطبان به دنبال آنها هستند، باشد. از برند خود در عنوان حتما استفاده کنید زیرا تعداد بسیار زیادی از مخاطبان ابتدا عنوان متن شما را مطالعه میکنند، بنابراین استفاده برند در عنوان به شما در معروف شدن برند شما کمک خواهد کرد. از برند خود در متن نیز استفاده کنید، این کار باعث میشود شما بتوانید به متن ریپورتاژ لینک سایت خود را بدهید و مخاطبان را به سایت خود دعوت کنید یا با استفاده از لینکهای داخلی، سئو سایت خود را بهبود ببخشید.
همه کاربران و مخاطبان سوالاتی در ذهن خود دارند و در اینترنت به دنبال پاسخ این سوالات می گردند و اینجا، جاییست که رپرتاژ آگهی وارد کار می شود. در واقع سعی دارد با محتوای خود به سوالات و نیازهای کاربران و بازدیدکنندگان پاسخ مناسبی دهد. قبل از نوشتن ریدورتاژ باید نکاتی را بررسی کنید که در این قسمت آن ها را با هم بررسی میکنیم. اگر شما این نکات مهم را بدانید میتوانید این اطمینان را داشته باشید که نوشتن ریپورتاژ میتواند شما رابه اهداف مورد نظرتان از جمکله بهبود سئو و فروش بیشتر و برندیگ سازی برساند. زمانی که مخاطب از تبلیغ نبودن محتوا مطمئن شد و تا انتها، متن را مطالعه کرد، ممکن است به چند شیوه تحت تأثیر قرار گیرد. برای مثال ممکن است که در متن ریپورتاژ، اشاره شده باشد که فلان سایت یا فلان شرکت، به عنوان مرجع شناخته میشود.
استفاده از عنوان جذاب
چرا که در متن و محتوای ریپورتاژ، نشانی از تبلیغ یا لینک پولی وجود ندارد و از طرف دیگر نیز، در صورت جذاب بودن محتوا، افراد زیادی وارد سایت شما خواهند شد. در طول تاریخ، شیوههای گوناگونی برای انتقال اطلاعات وجود داشتهاست. در حقیقت، هر کدام از آن شیوهها با توجه به استراتژیهای خاصی به کار گرفته میشوند.
در رپورتاژ آگهی به چه نکاتی توجه کنیم؟
متنهای رپورتاژ باید دارای عنوانهای مناسب و جذاب باشند زیرا 90 درصد مخاطبان ابتدا به عنوان متنها توجه میکنند و سپس متن اصلی را میخوانند. در عنوان و متن اصلی رپورتاژها باید حتما از برند شما استفاده شدهباشد زیرا شما با استفاده از برند خود میتوانید به متن لینک دهید و مخاطبان را به سایت خود برای دیدن دیگر محصولاتتان دعوت کنید. رعایت نکات سئو در رپورتاژها بسیار ضروری است مجله خبری مدرن بک لینک زیرا استفاده از متنهای رپورتاژ سئو شده در دراز مدت به سئو سایت شما کمک خواهدکرد. هرچقدر در متن از کلمات پرتکرار در گوگل استفاده شدهباشد متن شما شانس بیشتری را برای بازدید خواهیدداشت. همان گونه که چندین بار در این مطلب اشاره کردیم، رپورتاژ آگهی یکی از بهترین راههای موثر در سئو سایت است. انتخاب بین انتشار رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک در مسیر سئو خارجی سایت، ایده خوبی نیست!