رپورتاژ آگهی گروه هاسکو وب | مدرن بک لینک

بعد از شناسایی سایت‌ها، لینک‌های مربوط به رپورتاژها را بررسی کنید. به عنوان مثال بررسی کنید از چه برچسب‌هایی برای انتشار رپورتاژ استفاده شده است. برای حفظ ارتباط موضوعی، از مدیر سایت بخواهید از همان برچسب‌ها برای متن تبلیغاتی شما هم استفاده کند.

انواع رپورتاژ

هر عبارت لینک شده باید در ادامه تیتر‌های جداگانه قرار گرفته باشد. رپورتاژ آگهی به متن یا مقاله ای گفته میشود که در آن به صورت غیرمستقیم به معرفی خدمات یا محصولات یک کسب و کار اشاره میگردد. البته متن هایی که امروزه تولید میشوند معمولا به دنبال معرفی مستقیم برند هستند. شاید ذکر این نکته بسیار مهم باشد که مجله خبری مدرن بک لینک چه تعداد بک لینک در متن رپورتاژ آگهی خود قرار دهید؟ بسیاری از وب مسترانفروشنده رپورتاژ آگهی به این موضوع اهمیت نمی دهند که میزان لینک سازی شما چقدر است؟ یا از طرفی بعضی یه دلیل آگاه نبودن از این موضوع! لینک های خروجی رپورتاژ شما را بیشتر می کنند تا شاید شما خوشحال تر شوید ولی در واقع نتیجه برعکس است.

بحث قیمت رپورتاژ آگهی می توان گفت هیچ وقت ثابت نیست و شما با توجه به میزان بودجه و مبلغی که می خواهید می توانید یک پکیج رپورتاژ را انتخاب کنید و برای خود استراتژی آن را بچینید. یکی دیگر از خدمات مجموعه seoedu این است که شما می توانید سفارش تولید محتوا خود را نیز به تیم ما بسپارید. تیم ما با رعایت اصول سئو و تولید محتواهای یونیک با قیمتی مناسب، توانایی تولید محتوا برای کمپین های رپورتاژ شما را نیز دارد. ما قبلا در منابع دیگری رپورتاژ منتشر کردیم و قصد داریم در منابع اختصاصی شما، رپورتاژ برند منتشر کنیم. یعنی متن های رپورتاژ آگهی که قبلا منتشر شده رو مجدد در منابع شما انتشار بدیم. آیا این امکان وجود داره؟ لطفا هزینه رپورتاژ آگهی برند منشن رو هم بفرمایید.

با خرید چند رپورتاژ می توان کلمات کلیدی را بالا آورد؟

به همین خاطر تیم سئوسل با فراهم آوردن مجموعه ای از وبلاگهای دانشگاهی، خدمات رپورتاژ دانشگاهی EDU را نیز خدمت شما ارائه خواهند نمود. تعرفه و قیمت رپورتاژهای دانشگاهی و لیست سایت هایی که در حال حاضر امکان انتشار رپورتاژ در وبلاگ های این منابع وجود دارد در ادامه قابل مشاهده می باشد. جهت دریافت نمونه هایی از لیست وبلاگ های سئوسل جهت انتشار رپورتاژ، لطفاً از طریق پورتال مشتریان (ناحیه کاربری)، به واحد بک لینک و رپورتاژ، تیکت ارسال نمائید. به دلیل اختصاصی بودن منابع انتشار رپورتاژ سئوسل، درج رپورتاژ با استراتژی دقیق قابل انجام خواهد بود.

اما چگونه و به چه طریق می توان به این هدف رسید؟ برای این کار کافی است از رپرتاژ اگهی استفاده کنید و تأثیر شگرف خرید رپورتاژ آگهی بر بهینه سازی خود را ببینید. علاقه دارید وب سایت شما در چه عبارت یا کلمه ای در نتایج جستجو مطرح باشد؟ مثلا شما یک فروشگاه کفش دارید و عبارت «خرید کفش» مد نظرتان است. در حالت دوم لینک شما به صورت نوفالو درج می شود که باز هم موجب آشنایی شما با گوگل شده ولی این بار آشنایی سفارشی نخواهد بود و ارزش سئویی کمتری دارد.

  • در واقع کاربران به عنوان یک مطلب ارزشمند وارد صفحه رپورتاژ آگهی شما می شوند و اگر محتوای شما نتواند نیاز کاربر را پاسخ دهد، نمی‌توانید از بعد تبلیغاتی آن بهترین نتیجه را بگیرید.
  • این سه لینک می تونند از یک سایت (سایت شما) یا از چند دامنه متفاوت باشند و محدودیتی در این زمینه وجود نداره.
  • مزیت هایی مثل تبلیغ مستقیم در سایت ها، افزایش اعتماد موتورهای جستجو به سایت ما و تاثیر مثبت بر روی سئوی سایت و افزایش رتبه سایت و مواردی از این دست!
  • رپرتاژ خبری وقتی در سایتها در قالب خبر منتشر می شود و با توجه به لینک سازی های انجام شده در آن، به سرعت رشد سایت شما را به همراه خواهد داشت.
  • بعد از خرید هر ریپورتاژی بهتره که اون رو تقویت کنید تا نتیجه ای بهتری داشته باشه .