رپورتاژ ریپورتاژ آگهی یا خبری چیست و چه تاثیری بر سئو دارد | مدرن بک لینک

در این نوع رپرتاژ انواع المان‌های گرافیکی و بصری جذاب در کنار محتواهای ارزشمند به تبلیغ برند یا محصولات یک شرکت پرداخته و سبب جلب توجه کاربران می‌شوند. افرادی که به دنبال رتبه گرفتن سایت در گوگل هستند به خوبی می‌توانند با کمک ریپورتاژ بازدید کنندگان بیشتری به خود جذب کرده و مورد علاقه گوگل شوند و رتبه خوبی کسب کنند زیرا یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو، ریپورتاژ است. از طرفی دیگر به دلیل فالو بودن لینک‌ها در رپورتاژ، خواننده‌ها مستقیما می‌توانند وارد سایت شما شوند. ریپورتاژ به صورتی که در حال حاضر به کار گرفته می شود به معنای محتوایی است که رسانه ها در ازای دریافت مبلغی منتشر می کنند و با خرید ریپورتاژ بسته به نوع نیاز می تواند جهت دریافت بکلینک و یا اکسپوژر یا هردو به کار گرفته شود. این آژانس تبلیغاتی از سال 1393 در زمینه رپورتاژ آگهی خدمات ارائه می دهد و تاکنون بیش از 4000 پروژه و اخبار تبلیغاتی را در سایت های خبری منتشر کرده است. در حال حاضر این خبرگزاری با بیش از 200 سایت خبری مطرح و قدرتمند در ایران در ارتباط است.

  • این ویژگی باعث شده که بسیاری از افراد به سمت نوشتن ریپورتاژها و قرار دادن آن در سایت‌های مختلف اقدام کنند.
  • در متن‌های رپورتاژ هیچ‌گاه تمام محصولات خود را معرفی نکنید زیرا مشتریان گیج خواهند‌شد.
  • اما نمی توان تنها به تبلیغات دهان به دهان اکتفا کرد و برای فروش و سود بیشتر، نیاز است تا هر چند وقت یکبار، کالا، خدمت و یا برند خود را به مردم یادآوری کنید.
  • تهیه رپورتاژ‌های آگهی آسان نخواهد‌بود و توصیه می‌شود که شما تهیه متن‌های رپورتاژ را به نویسندگان حرفه‌ای و سئو کار بسپارید و با خیالی آسوده آن‌ها را در سایت‌های پربازدید انتشار دهید.
  • شما نیازی ندارید که سایت های مختلفی در زمینه کاری خود پیدا کنید و با رایزنی های متفاوت به قیمت های عجیب و غریبی که هر صاحب رسانه برای خودش تعیین میکند تن بدهید.

بنابراین هنگام خرید مجله خبری مدرن بک لینک آگهی حتماً باید مخاطبان آن رسانه را در نظر داشته باشید تا بهترین نتایج را از آن بگیرید. بنابراین همیشه گران بودن ریپورتاژ آگهی به معنای بهتر بودن آن نمی باشد! حتماً باید به ویژگی های آن رسانه و مرتبط بودن با کسب و کارتان دقت کنید. در اکثر مواقع خرید رپورتاژ آگهی از یک سایت مرتبط و با رتبه متوسط بهتر از خرید ریپورتاژ آگهی از رسانه های بزرگ اما غیرمرتبط است.

ریپورتاژ به‌ طور کلی متن‌ هایی هستند که وظیفه اساسی آن‌ها معرفی کردن محصولات و کسب و کار‌های متنوع به طور غیر‌مستقیم است. ریپورتاژ آگهی یک نوع ریپورتاژمحبوب است که به صورت غیر مستقیم و با استفاده از یک خبر به معرفی محصولات می‌پردازد. روژسا با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع در بازار قصد دارد کاربران خود را که عمدتا برنامه نویسان، مدیران شبکه، استاد دانشگاه و … از هدف‌های این فروشگاه می‌توان به معرفی و بررسی تخصصی محصولات High-End، امکان واردات محصولات با کیفیت، ارائه محصولات با قیمت واقعی و مناسب، بررسی تست‌ها و گارانتی محصولات وارداتی و …

در صورتی که آن پست به صورت جذاب طراحی شده باشد، در انتها، لینکی از یک فردی که همیشه در حال مسافرت است قرار می‌گیرد؛ در این صورت ممکن است شما وارد صفحه‌ی آن فرد شوید و او را دنبال نمایید. با این مثال سعی کردیم که ساز و کار تبلیغات غیر مستقیم را برای شما شرح دهیم. ریپورتاژ آگهی های ثبت شده توسط لینک یار بصورت پیگیری و افزایش اقتدار سایت شما می باشد و شما می توانید با توجه به موضوع و بودجه و قیمت خود رپورتاژ را خریداری نمایید. زمانی که نیاز به قرار دادن ریپورتاژ در سایت تبلیغات ریپورتاژ دارید، باید داستان را به صورت کمپین، برنامه ریزی و اجرا کنید.

رپورتاژ آگهی را می توان اخبار تبلیغاتی دانست که در سایت های مختلفی منتشر شده است که برای هدایت کاربر به برند مربوط دارای لینک هایی به صورت فالو یا نوفالو می باشد. در کشورهای دیگر ریپورتاژ بعنوان pr (روابط عمومی) اینترنتی شناخته می شود چون رپورتاژ آگهی یکی از مهمترین راه ها برای رشد روابط تجاری است. اما باید به نکاتی مثل اصول ریپورتاژ نویسی، قیمت آن و بررسی اسپم اسکور و اعتبار دامنه سایت آگهی کننده توجه کنید. قبل از اینکه شروع به نوشتن ریپورتاژ کنید، حتما مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید و براساس آن از محرک‌های عاطفی مناسب در عناوین محتوای خود استفاده کنید. نکته قابل توجه این است که افراد مختلف، حس‌های متفاوتی دارند و همه آن‌ها را برای نوشتن ریپورتاژ آگهی در نظر داشته باشید تا بتوانید افراد مختلف را به مطالعه ریپورتاژ خود ترغیب کنید.

مطالب مرتبط

درست است که استفاده از کلمات کلیدی برای کیفیت محتوا شما یک امتیاز محسوب می‌شود اما وقتی رقبای زیادی از همان کلمه کلیدی استفاده می‌کنند، آن زمان محتوا شما توجه ویژه‌ای دریافت نمی‌کند. برای یک موسسه حقوقی 20 رپورتاژ منتشر کردم که هر کدام از آنها در صفحه اول رتبه گرفته بودند و از گوگل ورودی داشتند. یک راه خیلی خوب این است که شما از تبلیغات PPC بهره بگیرید تا رپورتاژ تان بیشتر بازدید بگیرد. استفاده از این تکنیک ها می تواند با هرچه بهتر دیدن شدن و افزایش تاثیر رپورتاژ تاثیر بگذارد.

انواع دیجیتال مارکتینگ چیست؟