توجه داشته باشید که هر چقدر موضوع رپورتاژ جذاب تر باشد، تاثیرگذاری آن نیز بیشتر می باشد. کلا با درج آگهی خیلی ویژه و درج مقاله رپورتاژ در سایت که اونم بدون درج کلمه رپورتاژ اگهی و تبلیغات و… و در دسته بندی سایت معرفی سایت های تخصصی آنلاین انجام می شود. متن رپورتاژ یک متن سئو شده از نظر چگالی کلمات، کلمات کلیدی مترادف، کلمات کلیدی در حالت دم دراز و ترجیحا کلمه کلیدی در اوایل متن و 100 کلمه اول آورده شود.
همچنین هر چقدر دامین آتوریتی چه به صورت فیک بالا باشد و چه به صورت نرمال، معمولا قیمت بالایی دارد که باید به این مورد هم توجه کنید. هدف ما طبیعی سازی هست و باید روالی رو پیش بگیرید که از دید گوگل غیرطبیعی نباشه. استفاده از متن اسپین شده برای سایت ما مشکل ساز نمیشه؟ چون توی بعضی از سایتها در مورد بد بودن اینجور متن ها نوشته شده.
پس با توجه به الگوريتم هاي مختلف هوشمند گوگل بازديدهاي فيک بالا و خريد بک لينک هاي انبوه باعث نابودي سايت خواهد شد. حداقل متن تولید شده در بازه 1200 به بالا و ترجیحا بالای 1500 کلمه باشد. مثلا انتشار یک محصول یا خدمت تخصصی در یک سایت تخصصی میتواند بازدید 1500 تایی که نصف آنها 100% مشتری محصول یا خدمت شما هستند را به دست بیاورید، ولی در سایتهای عمومی و خبری شاید با بازید 4000 تایی بین درصد مشتری شما شوند. رتبه های مختلفی که در سطح وب با لینک های مختلف و موضوعات مرتبط دارد را می توان گفت مرتبط است. ولی هر چقدر این عدد کمتر از 10 باشد میتواند برای سایت شما نیز مفید واقع شود. چون هر چقدر این عدد بالا باشد مخصوصا بالاتر از 20 و در تعداد زیاد بعدا برای سایت مشکل ساز خواهد شد.
خرید رپورتاژ آگهی در 10 سایت فارسی با اتوریتی بالا (پلن
در یک رپورتاژ آگهی شما می توانید بهصورت غیر مستقیم به تبلیغ خدماتتان بپردازید . تبلیغ غیر مستقیم باعث می شود تأثیر تبلیغات بر روی کاربر بیشتر باشد . من برای دو تا از سایت هام از سایت سئولایت رپورتاژ و بک لینک قوی لایه ای و همچنین رپورتاز دانشگاهی خریدم که خداروشکر تاثیر عالی داشت و الان رتبه یک و دو شدم.
تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت چیست؟
چرا که گوگل علاقه مند به متن است و لینک به همراه یک متن غنی و کاربردی منتشر میشود. تهیه رپورتاژ آگهی باید به یک تیم حرفه ای سپرده شود؛ فرقی نمی کند که رپورتاژ قرار است به صورت مصاحبه شخصی باشد یا یک متن خبری، این کار باید طبق اصول حرفه ای دیجیتال مارکتینگ و سئو انجام شود. برخلاف تصور بسیاری از افراد، گوگل برای انجام هرکاری از الگوریتم و ربات استفاده نمیکند. بلکه در برخی موارد، خصوصاً مواردی که به دنبال ردپای چیزی عجیب است، از نیروی انسانی کمک میگیرد. در صورتی که رباتهای گوگل، متوجه مسئله ای عجیب و در واقع یک ردپا تبلیغاتی در متن رپورتاژ شوند، URL را در یک فهرست خاص قرار میدهند. سپس نیروی انسانی گوگل یک به یک URLهای مشکوک را بررسی میکند.
دامین آتوریتی (DA) در خرید رپورتاژ اهمیت داره؟
پاسخ این سوال نیز کاملا واضح است، به این دلیل که سایت و یا صفحه خاص شما دارای مشکلات متنوع ای است که هنوز بررسی و یا رفع نشده است. مهمترین روشهای تبلیغاتی، استفاده از تبلیغات همسان و کلیکی است اما مهمترین نکته در مورد این نوع تبلیغات، این است که با به پایان رسیده بودن شارژ شما در سیستمهای تبلیغاتی، تبلیغات هم به پایان میرسد. اگر بخواهید تبلیغات شما همیشه نمایش داده مجله خبری مدرن بک لینک شود، باید همیشه حساب تبلیغاتی خود را شارژ کنید! این در حالی است که شما با استفاده از رپورتاژ آگهی علاوه بر این که میتوانید تبلیغات خود را به هزاران نفر نمایش دهید، رتبه سایت خود را گوگل هم بهبود میبخشید و به صورت دائمی از آن ترافیک دریافت میکنید. با این که شما یک بار هزینه انتشار رپورتاژ آگهی را پرداخت میکنید، اما تاثیر آن برای همیشه روی کسبوکارتان وجود دارد.
- سپس از روشهای ساخت لینک کلاه سفید برای ساخت بک لینک به آن پست استفاده کنید.
- زمانیکه شما از ریپورتاژ آگهی استفاده می کنید نوعی دوپینگ برای وب سایت خود انجام داده اید تا به کمک آن بتوانید در قرار گرفتن در صفحه اول گوگل وب سایت خود را مشاهده کنید.
- درغیر این صورت، دور رسانه یا وبسایت موردنظر را خط بکشید و مستقیماَ به سراغ سماور خانهتان بروید!.
- به عبارتی هدف از رپورتاژ و خرید آن کسب اعتبار و افزایش رتبه یک سایت در موتورهای جستجوی گوگل است پس نباید بهراحتی و با تبلیغات کاذب شرکتهای تبلیغاتی این فرصت استثنایی را از دست بدهیم.
برای اینکه بتوانید سایت خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید تا بتوانید رتبه و جایگاه مناسبی را در نتایج جستجو گوگل بدست آورید خرید ریپورتاژ آگهی می تواند یک انتخاب صحیح باشد. زمانیکه شما از ریپورتاژ آگهی استفاده می کنید نوعی دوپینگ برای وب سایت خود انجام داده اید تا به کمک آن بتوانید در قرار گرفتن در صفحه اول گوگل وب سایت خود را مشاهده کنید. تعداد لینک ها در یک ریپورتاژ، کاملاَ به استراتژی سئوسایت شما بستگی دارد. اگر روی کلمات کلیدی و محصولات متعددی کار می کنید، بهتر است از حداکثر مجاز لینک رپرتاژ (در رسانه مورد نظر) استفاده کنید. اما اگر کلمات کلیدیتان محدود است و به سراغ رپورتاژهای ارزان قیمتی رفته اید، لینک کمتری در رپرتاژ آگهی ایجاد نمایید. پیشنهاد میشود درچنین حالتی، یک یا نهایتاَ دو لینک به صفحات وبسایتتان ایجاد کنید.