موارد زیادی وجود دارد که می توانید در خارج از خرید رپورتاژ ، تجارت خود را بهبود بخشید. داشتن تعداد زیادی پیوند با کیفیت پایین که به سایت شما اشاره می کنند ، در بخش رتبه بندی هیچ گونه علاقه ای به شما نخواهد داشت. شما به جای به دست آوردن یک بک لینک خطرناک تنها ، شما یک مطالب باورنکردنی دارید ، به همراه پتانسیل به دست آوردن صدها لینک برای آن پست.
- بنابراین بسته به قوانین رسانه، میتوان از چند لینک و عکس یا ویدئو در خلال متن استفاده نمود.
- هیچ قاعده مشخصی در این مورد وجود نداره و تمامی اعدادی که برخی از همکاران و اساتید حوزه سئو اعلام میکنن صرفاً بر اساس تجربیات بوده و نسبت هایی هست که باعث شده در این نسبت ها، پاسخ مثبت در لینک سازی رپورتاژی گرفته بشه.
- بک لینکهای سایت این نوع پیوندها در پاورقی یا نوار کناری سایت نشان داده می شوند.
- آیا تصور دقیقی از رپورتاژ ندارید؟ آیا نمی دانید رپورتاژ آگهی چه تاثیری بر کسب و کارتان دارد؟ با ما همراه باشید.
- خرید رپورتاژ آگهی، میلیون ها تومان هزینه کرده اید و جواب نگرفته اید شاید لازم باشد از ابتدا این کار را انجام دهید.
- با استفاده از خدمات جایگاه خبری میتوانید به بازدید بیشتر رپورتاژ آگهیهای خود کمک کنید.
ما با اکثر سایت های ایرانی همکاری داریم و یک مجموعه متنوع و گسترده از آنها را به شما ارائه میدهیم. به علاوه، یک تخفیف خوب نیز بر روی بسته های خود به شما میدهیم. ما در انتخاب سایت های مناسب، نوشتن متن مناسب و ایجاد بک لینک های موثر همراه شما خواهیم بود و مشاوره های لازم را به شما میدهیم. بنابراین میتوانید به عنوان یک همکار خوب روی ما حساب کنید.
در حال حاضر می توانید حداکثر تا ۳ لینک فالو و یک عکس با حجم حداکثر ۵۰ کیلوبایت در متن رپورتاژ قرار دهید. توجه داشته باشید که امکان درج عکس در متن رپورتاژهای وبلاگی امکان پذیر نمی باشد و تصاویری که برای ثبت در رپورتاژهای خبری ارائه می نمایید می بایست یونیک و غیرتکراری باشند. در صورتی که دسته بندی موردنظر مجله خبری مدرن بک لینک شما در سایت موجود نباشد، در دسته بندی عمومی قرار خواهد گرفت. اما برای تخمین رشد کلمه کلیدی بعد از خرید رپورتاژ آگهی می تونید با تیم نشونت در ارتباط باشید تا با بررسی وب سایت شما، پیشنهادات لازم رو در این زمینه خدمتتون ارائه بدن. در واقع افزایش اعتبار همان تاثیر خرید رپورتاژ آگهی برای سایت شماست.
نکات سفارش رپورتاژ آگهی
قیمت گذاری و تعرفه های رپورتاژ آگهی در بین سایت های فارسی، خبرگزاری ها و نشریه های آنلاین معمولا بر اساس رتبه الکسا، رتبه DA و PA، میزان پر بازدید بودن، یا معروفیت آن وبسایت ها تعیین می شود. گاهی بعضی از صاحبان سایت ها نیز قیمت های بالایی برای رپورتاژ در سایت های خود می گذارند که خرید رپورتاژ در این سایت ها را غیر منطقی می کند. 3- بک لینک بر روی نام برند کار خطرناکی نیست و مشکلی برای شما ایجاد نمیکند ولی زمانیکه شما در نام برند خود سوم هستید! یعنی که نام برند شما یک عبارت رقابتی است و بیشتر به یک کلمه کلیدی شبیه شده و باید نکات مربوط به خرید بک لینک را در نظر داشته باشید. تصمیم گیری در این مورد ارتباط مستقیم با استراتژی شما دارد.
آیا یک کلمه کلیدی را در رپورتاژ چندین بار لینکسازی کنیم؟
زمانی که فروشگاه ها و افراد صاحب اعتبار شما را معرفی و تایید کنند ، قطعا شما هم به مرور صاحب اعتبار و سابقه می شوید ! این یک مثال ساده است تا بدانید وقتی از یک سایت قدرتمند اقدام به خرید رپورتاژ آگهی و انتشار آن می کنید، گوگل به سایت و صفحات شما بیشتر توجه کرده و باعث بهود رنک و رتبه شما می شود ! رپورتاژ آگهی یکی از تکنیک های بسیار قوی در زمینه سئو و افزایش رتبه در گوگل است. از نظر گوگل بسیار اهمیت دارد که سایت های دیگر در میان مقالات و نوشته هایشان به سایت شما لینک بدهند. این لینکها مهمترین نوع بک لینک هستند که میتوانند تاثیر بسیار زیادی در رتبه سایت داشته باشند.