ریپورتاژ آگهی چیست؟ رپورتاژ آگهی | مدرن بک لینک

منتهی هرکسی یک سایتی رو برای خرید رپورتاژ آگهی معرفی میکنه و من واقعا گیج شدم. یکی از مهمترین مواردی که هنگام راه اندازی کمپین رپورتاژ آگهی باید بدان توجه داشته باشید، طبیعی بودن روند نگارش و قرارگیری لینکهای داخل متن است. با توجه به این که رپورتاژ نوعی تبلیغات پولی است، اگر گوگل متوجه کوچکترین مورد غیر طبیعی در رپورتاژ شود، قطعا شما را با پنالتی گوگل، جریمه خواهد کرد. بنابراین زمانی که رتبه سیمیلاروب سایت بهتر باشد، نشان دهنده این نکته است که بازدیدهای این سایت بیشتر است. به همین تناسب تعداد افراد بیشتری به رپورتاژ آگهی شما جذب خواهند شد. در این مرحله اگر در هنگام تولید رپورتاژ به مسائلی که گفته شد به درستی عمل کرده باشید، شاهد این موضوع خواهید بود که افراد بسیاری از طریق این سایت‌ها به سمت سایت شما روانه خواهند شد.

شما یک خبر تبلیغاتی را به سایت پر بازدید خواهید داد و برای وب سایت خود بازدید می خرید. این امر علاوه بر اثرات بسیار زیادی که در سئو دارد برای ساخت برند و شهرت آن نیاز بسیار موثر خواهد بود. اگر محتوا قوی باشد، خوانندگان حتی ممکن است آن را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. تشویق مشتریان برای به اشتراک گذاری پست در رسانه های اجتماعی و تگ کردن شرکت شما، یک راه عالی برای افزایش آگاهی از برند، تبلیغ رپورتاژ خود و به دست آوردن محتوای تولید شده توسط کاربران از جانب مخاطبان است. محتوای تولید شده توسط کاربر یک ایده فوق‌العاده برای تولید محتوا است که به مشتریان و مخاطبان راضی این امکان را می‌دهد تا محصول شما را بازاریابی کنند.

تمام ارزش یک رپورتاژ آگهی خوب در تولیدی و منحصربه‌فرد بودن آن است. به هیچ عنوان نباید رپورتاژ شما کپی باشد یا شباهت زیادی به نمونه های رپورتاژ آگهی دیگر داشته باشد. شما برای درک اعتبار و شهرت یک سایت می‌بایست به دامین اتوریتی آن سایت توجه داشته باشید.دامین اتوریتی معیاری می‌باشد که توسط سایت MOZ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

رپورتاژی که دیده و خوانده نشود به نظرم مانند کلمه کلیدی است که در صفحه 2 می‌باشد. پس از آنکه استراتژیست محتوا اقدامات لازم را انجام داد، درخواست نگارش محتوا به کارشناس محتوا داده می‌شود. نگارش محتوا بایستی با توجه به موضوع سایت انتشار دهنده صورت گیرد، اگر قصد دارید در یک سایت حوزه IT رپورتاژ منتشر کنید، کل مقاله شما باید مرتبط با IT باشد.

۰۱رتبه الکسا سایت

بسیاری از ناشران چاپی از دهه ۱۹۹۰ با کاهش آمار فروش دست و پنجه نرم می کردند. گسترش اینترنت هم به عنوان یک قالب جدید، سریع و دائماً قابل به روز رسانی باعث تضعیف بیشتر نقش سردبیری روزنامه ها و مجلات کلاسیک شد. برخی از ناشران در جستجوی منابع جدید درآمدی به این فکر افتادند که فضای تبلیغاتی خاصی را به مشارکت‌ های تحریریه ای اختصاص دهند. شما با ثبت نام کردن در این سایت‌ها به سادگی می‌توانید آگهی خود را در آن‌ها انتشار دهید. برای ثبت نام در این سایت‌ها احتیاج به یک شماره تماس یا ایمیل دارید.

اصول نوشتن ریپورتاژ

تاثیر بیشتر رپورتاژ در سایت‌هایی خود را نمایان می‌کند که با موضوع مربوطه مشترک باشد. به طور مثال اگر سایت شما در مورد آی تی و تکنولوژی‌های روز می‌باشد، رپورتاژ مجله خبری مدرن بک لینک در سایت‌هایی مانند زومیت می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. به کار بردن عکس‌های جذاب و با کیفیت نیز می‌تواند تاثیر زیادی در جذب مخاطب داشته باشد.

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت

همیشه قبل از انتخاب سایت برای ریپورتاژ باید اعتبار سایت را بسنجید. سایت‌هایی که دارای دامین اتوریتی بالایی هستند برای گوگل بسیار مهم هستند و به خوبی می‌توانند تاثیر مثبت برای سایت شما داشته باشند. قیمت رپورتاژ آگهی در سایت های مختلف متغیر میباشد و فاکتور های زیادی تعیین کننده قیمت رپورتاژ آگهی میباشد. به طور کلی وقتی یک ساییت دامین اتوریتی بالایی دارد قیمت رپورتاژ آگهی در آن سایت با سایتی که دامین اتوریتی پایین تری دارد متفاوت خواهد بود. اگر هنوز ریپورتاژ نویسی و اصول سئو را به طور کامل بلد نیستید و میخواهید یک وبمستر حرفه ای بشید و به راحتی تمام امور یک سایت را مدیریت کنید میتوانید در دوره آموزش وبمستر آریا تهران شرکت کنید.

  • به همین دلیل اگر احساس کند که لینک شما در سایتی خریداری شده است، آن را پاک کرده و یا شما را جریمه خواهد کرد.
  • در سایر روش‌ها مدت نمایش آگهی محدود بوده و تا زمانی که هزینه آن را پرداخت کنید نمایش داده خواهد شد.
  • همان‌طور که در سه متن رپورتاژ مشاهده کردید هیچ‌گونه غلط املایی پیدا نمی‌کنید.
  • هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.
  • البته شما می توانید از طریق کانال های پر مخاطب شبکه های اجتماعی نیز برای این مدل ازریپورتاژتبلیغاتی استفاده کنید.

هیچ شحصی نمی تواند به خوبی یک سئوکار باتجربه و یا یک تیم سئو کاربلد برای سایت شما یک پلن و برنامه رپورتاژ آگهی عالی و موثر تنظیم کند. انتشار رپورتاژ آگهی برای هر سایت تکنیک ها و نکات مخصوص خودش را دارد. برای همین اگر با دقت و برنامه ریزی رپورتاژها اجرا نشود موجب اتلاف و هدررفت هزینه ها و زمان زیادی خواهد شد.

البته که ریپورتاژ هم انواعی دارد و تعدای از آن ها رایگان بوده و تعدادی از آن ها نیز پولی هستند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را با تکنیک ها و اصول ریپورتاژ نوشتن آشنا کنیم. اگر میخواهید به یک سئومستر حرفه ای و جدیدترین تکنیک های سئو را یاد بگیرید میتوانید در کلاس آموزش سئو آریا تهران شرکت کنید. در این کلاس ها به شما جدیدترین اصول و تکنیک های سئو از جمله ریپورتاژ نویسی آموزش داده میشود و در انتهای دوره مدرک فنی و حرفه ای به شما اعطا شده و برای ورود به بازار کار آماده میشوید. برای آن که بتوان ریپورتاژ را تعریف کرد نیاز است که در ابتدا به شیوه‌های کلی تبلیغات اشاره کنیم. می‌توانید برای مطالعه‌ی مقالات دیجیتال مارکتینگ از اینجا وارد شوید.