ریپورتاژ آگهی چیست؟ رپورتاژ آگهی | مدرن بک لینک

در این مقاله قصد داریم نکات مهمی که باید قبل از خرید ریپورتاژ اگهی به آن توجه کنید بیان کنیم. از آنجا که ریپورتاژ آگهی و بک لینک ها نقش مهمی در بهبود سئو و جایگاه سایت شما دارد بهتر است که حتما به این نکات توجه کنید. همچنین راهنمای نوشتن متن ریپورتاژ اگهی را نیز در این پست قرار داده ایم. از برند خود در عنوان حتما استفاده کنید زیرا 90 درصد مخاطبان ابتدا عنوان متن شما را مطالعه می‌کنند، بنابراین استفاده برند در عنوان به شما در معروف شدن برند شما کمک خواهد‌کرد.

یکی دیگر از انواع رپورتاژها، رپورتاژ آگهی خبری و اینترنتی است که می‌توانید از آن برای قرار دادن روی سایت‌های خبری استفاده نمایید. ما در آژانس تبلیغاتی تابلوشو، با استفاده از خدمات و ابزارهایی که در اختیار داریم، در حال ارائه خدمات تبلیغاتی برای کسب و کارها و مجموعه های مختلف هستیم. مهم ترین ویژگی ما در تابلوشو، ارائه خدمات به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده می باشد. یکی از مزایای مهم رپورتاژ آگهی این است که همه کسب و کارهای چه بزرگ باشد و چه کوچک می توانند از رپورتاژ آگهی برای اهداف مختلف استفاده کنند. رپورتاژ خود را در سایت های مرتبط با کسب و کار خود منتشر کنید و باید دقت کنید که تا حد ممکن سایت آگهی دهنده از نظر موضوعی به سایت شما نزدیک باشد. این تولید محتوا علاوه بر نکات ضروری برای نگارش یک متن باید روانشناسانه هم باشد تا همانگونه که اشاره شد مخاطب را جذب نماید و با هجمه تبلیغاتی روبرو نشود.

در این مطلب می‌خواهیم ببینیم رپورتاژ آگهی چیست و چگونه به سئو سایت کمک می‌کند. متن‌های ریپورتاژ خبری برای تاثیرگذاری بر تبلیغات باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشند. هرچقدر متن‌های رپورتاژ باکیفیت‌تر باشند تعرفه رپورتاژ خبری در سایت‌های تبلیغاتی نیز بالاتر خواهد‌بود اما این بدان معنی نیست که هر سایت تبلیغاتی که تعرفه بیشتری داشت متن‌های باکیفیتی را تولید می‌کند. برای اطمینان از کیفیت ریپورتاژ خبری در سایت‌های تبلیغاتی قبل از سفارش اصلی خود ابتدا یک سفارش کوچک به این سایت‌ها دهید اگر کیفیت متن تولید شده مورد رضایت شما بود سپس سفارش اصلی خود را ثبت کنید. رایا مارکتینگ یکی از سه سایت برتر کشور در زمینه سئو و تولید محتوا می‌تواند به شما در این زمینه کمک زیادی کند.

برای نوشتن هر نوع متنی، ساختار مشخصی وجود دارد که شما باید اصول درست آن را رعایت کنید. رپورتاژ نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید گام به گام بتوانید ساختار درست آن را از لحظه شروع تا نقطه پایان و نوشتن کال تو اکشن رعایت کنید. برای جلب اعتماد و اطمینان خواننده‌ها می‌توانید موفقیت افرادی که از خدمات شما بهره برده‌اند را در محتوای خود اضافه کنید؛ یا حتی می‌توانید یک مصاحبه واقعی را در محتوای خود بیاورید. برای این دسته افراد باید از محرک‌های عاطفی استفاده کنید تا آنها را به سمت رپورتاژ نوشته شده جلب کنید.

  • فروشگاه اینترنتی تحریر 20 به‌دلیل ارائه خدمات سریع و ارزان بسیار محبوب است.
  • قیمت ریپورتاژ آگهی نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی بسیار مقرون به‌صرفه است.
  • نکته بسیار مهم این است که هرچقدر متن شما ساده‌تر و قابل درک‌تر برای مخاطبان نوشته‌شود آن‌ها ارتباط بیشتری با متن شما خواهند‌گرفت و شانس بازدید از متن شما در سایت‌های پربیننده بیشتر خواهد‌شد.
  • هدف از محتوای رپورتاژ آگهی این است که با استفاده از محتوای خبری یا آموزشی به کاربر حس و درک مناسبی از برند یا محصول خود انتقال دهید.
  • شخصی که می‌خواهد رپورتاژ آگهی سفارش دهد اول از هر چیز به کیفیت سایت توجه می‌کند.

هیچ شحصی نمی تواند به خوبی یک سئوکار باتجربه و یا یک تیم سئو کاربلد برای سایت شما یک پلن و برنامه رپورتاژ آگهی عالی و موثر تنظیم کند. انتشار رپورتاژ آگهی برای هر سایت تکنیک ها و نکات مخصوص خودش را دارد. برای همین اگر با دقت و برنامه ریزی رپورتاژها اجرا نشود موجب اتلاف و هدررفت هزینه ها و زمان زیادی خواهد شد. به همین جهت سئولایت اعلام آمادگی دارد تا بهترین و مناسب ترین پلن های رپورتاژ را برای سایت شما تنظیم و اجرا نماید و در صورت نیاز بعنوان مشاور حرفه ای در کنار شما باشد. در این صفحه شما می توانید رپورتاژ و بک لینک دانشگاهی و رپورتاژهای مجله ای (پی بی ان) را سفارش دهید.

چگونه سفارش رپورتاژ آگهی دهیم؟

تمام ارزش یک رپورتاژ آگهی خوب در تولیدی و منحصربه‌فرد بودن آن است. به هیچ عنوان نباید رپورتاژ شما کپی باشد یا شباهت زیادی به نمونه های رپورتاژ آگهی دیگر داشته باشد. سایت مقصدی که قصد دارید رپورتاژ را روی آن قرار دهید باید جایگاه مناسبی از دید موتور‌های جستجو داشته باشد تا نتایج مثبتی به شما دهد. سایت‌های خبری معمولاً بهترین گزینه هستند و سرعت ایندکس شدن مطالبی که روی آن‌ها قرار می‌گیرد، بیشتر از سایر سایت‌ها است. از آنجایی که افراد بیشتر بر روی تبلیغات و جملاتی که جنبه تبلیغاتی دارد کلیک می‌کنند به همین جهت باید از کلماتی مناسب استفاده نمایید.

کاربرد رپورتاژ آگهی

متن زیر نمونه از رپورتاژ است که برای سایت فودلی تهیه شده‌است این سایت در زمینه فروش مواد غذایی فعالیت می‌کند. عنوان‌هایی که باعث جذب خواننده می‌شود را به کار ببرید چرا؟ چون همه به خواندن کل مقاله علاقه ندارند و با خواندن تیترها به موضوع کلی آن پی می‌برند. همانطور که می‌دانید محتوای طولانی و زیاد خسته کننده است و خواننده حوصله خواندن مطالب طولانی را دارد به همین دلیل باید نکاتی که موجب تمایز شما با دیگر شرکت‌های می‌شود بیان کنید و به نوعی به بیان نقاط قوت بپردازید. درست است که برخی افراد با هدف یک موضوع مشخص جستجوی خود را شروع می‌کنند اما در کنار آن افراد دیگری هم هستند که به طور اتفاقی در حال مرور اطلاعات مختلف هستند تا موضوع جالبی نظر آنها را جلب کند. برای آن که بتوانید مجله خبری مدرن بک لینک مناسبی بنویسید نیاز است که با اصول نگارش آن آشنا شوید. از آن جایی که نوشتن ریپورتاژ با نوشتن مقالات دیگر متفاوت است، در ادامه شما را با این اصول آشنا می‌کنیم.

نمونه کارها