ریپورتاژ آگهی چیست؟ رپورتاژ آگهی | مدرن بک لینک

این رپورتاژها از یک تصویر شامل المان های گرافیکی و تصویری همراه متن که دارای اطلاعات ارزشمند است تشکیل شده است. وقتی این مطالب جالب کنار تصاویر محصولات برند قرار می گیرند توجه مخاطب را به سوی محصول جذب می کنند. ارتباط موضوعی نه فقط در نوع طراحی سایت، برندینگ، طراحی لوگو و مواردی از این دست اهمیت دارد بلکه برای انتخاب وب سایت برای درج رپورتاژ آگهی نیز این موضوع دارای اهمیت بسیار زیادی است. برخی از سایت های واسط مثل تسمینو، راش وب و… هستند که می توانید با مراجعه به آنها، سایت هایی را پیدا کنید که اقدام به فروش رپورتاژ آگهی و انتشار آن در سایت خودشان می کنند. قیمت ها، دامین آتوریتی، رتبه الکسا، مرتبط بودن انها با سایت خودتان و سایر موارد را برسی کنید و بعد اقدام به نوشتن و انتشار رپورتاژ آگهی خودتان در آن سایت ها بکنید.

شما با صرف یک هزینه می‌توانید پیام خود را به گوش مخاطبان هدف‌تان برسانید و نرخ تبدیل وضعیت سئوی سایت را بهبود بخشید. هزینه انتشار رپورتاژ‌ها معمولا در سایت‌های تبلیغاتی رایگان است بنابراین شما می‌توانید با هزینه بسیار کمی که برای تهیه متن‌های رپورتاژ می‌کنید، تبلیغات گسترده‌ای را برای کسب و کار خود انجام دهید. رپورتاژ خبری نسبت به برخی از روش‌های دیگر هزینه مناسب‌تری دارد و حتی اگر رپورتاژ آنقدر قوی و جذاب باشد که بتواند مخاطبان بیشتری جذب کند، بسیاری از کانال‌های توزیع محتوا آن را منتشر خواهند کرد. شما با یک هزینه معقول می‌توانید پیام خود را به گوش مخاطبان هدف‌تان برسانید، نرخ تبدیل و وضعیت سئوی سایت را بهبود بخشید. از سوی دیگر، رپرتاژهای خبری خود دارای ارزش محتوایی بوده و حاوی اطلاعاتی مفید و کاربردی برای بازدیدکنندگان و مخاطبان سایت هستند؛ بنابراین انتشار آن‌ها به بهتر شدن و غنی‌تر شدن محتوای خود سایت نیز کمک می‌کند.

درحالیکه با ریپورتاژ خبری در حالیکه محصول یا خدمات خود را در متن معرفی کرده‌اید، درمورد مزایای استفاده از آن نیز صحبت کرده اید. پس درنهایت مردم به سمت وبسایت شما هدایت و به خرید محصول شما ترغیب می‌شوند. می‌توانید خدمات و محصولات خود را در ریپورتاژ به نحوی معرفی کنید که پاسخگوی نیازها و خواسته‌های مخاطبان است و کاربر را تحت تاثیر قرار دهد و ترغیب شود که از خدمات و محصولات شما استفاده نماید. ما در آژانس تبلیغاتی تابلوشو، با استفاده از خدمات و ابزارهایی که در اختیار داریم، در حال ارائه خدمات تبلیغاتی برای کسب و کارها و مجموعه های مختلف هستیم. مهم ترین ویژگی ما در تابلوشو، ارائه خدمات به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده می باشد. رپورتاژ خود را در سایت های مرتبط با کسب و کار خود منتشر کنید و باید دقت کنید که تا حد ممکن سایت آگهی دهنده از نظر موضوعی به سایت شما نزدیک باشد.

سوال رپورتاژ خبری چیست؟ یکی از پرتکرار‌ترین سوال‌های است که بیشتر افراد درباره ریپورتاژ آگهی می‌پرسند. رپورتاژ به‌طور کلی متن‌های هستند که وظیفه اصلی آن‌ها معرفی محصولات و کسب و کار‌های مختلف به صورت غیر‌مستقیم است. ریپورتاژ آگهی یکی از محبوب‌ترین نوع رپورتاژ است که با استفاده از یک خبر به صورت غیر‌مستقیم به معرفی محصولات می‌پردازد. پیش از انتخاب صحیح کانال‌های توزیع محتوا برای انتشار رپورتاژ و رساندن پیام به مخاطب، یک مرحله مهم به نام آماده‌سازی و تدوین رپورتاژ وجود دارد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای تهیه رپورتاژ آگهی نکات مهمی وجود دارد که باید به آنها توجه کنیم و در ادامه به چند مورد مهم اشاره خواهیم کرد.

این سایت و شرکت، در حقیقت، عنوان‌هایی هستند که به صورت غیرمستقیم در حال تبلیغ شدن هستند. روش دیگر آن است که با قرار دادن لینک سایتی که این متن از آن آمده، مخاطب را به بازدید از آن سایت ترغیب نمایید. طی چند سال گذشته ارائه رپورتاژ آگهی، در بین سایت‌ها محبوبیت خاصی پیدا کرده است. رپورتاژهای آگهی در حقیقت محتوایی هستند که در ازای پول و در قالب یک مقاله منتشر می‌شوند. فراموش نکنید کلمات کلیدی درست و مرتبط با خدمات یا برند خود در آگهی را انتخاب و به سایت خود مستقیم لینک کنید تا در نتایج موتورهای جستجو رتبه های شما بهبود پیدا کند. رپورتاژ آگهی برعکس نوع بنری مطلبی است که می تواند بعنوان خبر یا مقاله در سایت مورد نظر منتشر شود عموما کاربران از متن تبلغی این نوع مقالات بی خبر هستند و مطلب شما را کامل مطالعه می کنند (به شرط خوب بودن مطلب).

بنابراین انتشار رپورتاژ آگهی شانس دیده شدن برند و محصولات شما را چندین برابر می‌کند و یکی از کارکردهای اصلی رپورتاژ برندسازی و آگاهی از برند است. در تبلیغات اینترنتی شما می‌توانید با استفاده از انتشار رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری در سایت‌های پربازدید که مخاطب هدف شما در آنجا حضور دارد، اطلاع رسانی و برنامه تبلیغاتی خود را پیاده کنید. ضمن اینکه در بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ موضوع سئو اهمیت بسیار زیادی دارد و رپورتاژ یکی از مواردی است که تاثیر بسیار خوبی روی سئو خواهد داشت. البته چند شرط مهم دارد که نوشتن محتوای عالی و انتشار رپورتاژ در یک دامین معتبر دو شرط بسیار مهم آن هستند.

  • زمانی که رپورتاژها به شکل اصولی و درست نوشته شود، به بازاریابان کمک می کند تا ارتباطات معتبری با مخاطبان هدف خود برقرار کنند.
  • ریپورتاژ در واقع یک تبلیغات بر پایه محتواست که در سایت های پر بازدید منتشر می شود تا از اعتبار آن ها برای سایت شما استفاده کند.
  • ریپورتاژ آگهی با سایر روش های تبلیغاتی متفاوت می باشد، روش های تبلیغاتی معمولی از یک تصویر استفاده کرده و پیام برند را به مخاطب می رساند.
  • رپورتاژها یا همان تبلیغاتی که به سبک تحریریه نوشته می‌شوند، به برندها اجازه می‌دهند تا با قرار دادن آن محتوا در کنار محتوای یک ناشر مورد اعتماد، داستان خود را به روشی معتبر بیان کنند.

ضمن اینکه تداوم انتشار ریپورتاژ می‌تواند به افزایش اعتبار برند شما کمک کند. این نوع تولید محتوا دارای ویژگی هایی چون متن قدرتمند، سئو شده بر اساس کلمات کلیدی مدنظر، دارای بک لینک های مناسب و انگر تکست های دقیق نیز هست. شما می توانید رپورتاژ خودتان را خیلی کوتاه بنویسید یا خیلی بلند و در چند صفحه! البته بهتر است متن رپورتاژتان خیلی طولانی نباشد تا باعث خستگی کاربرتان نشوید. چون ممکن است او میانه راه از خواندن متن دست کشیده و از آن خارج شود.

ثبت رپورتاژ در سایت‌های انتشار پربازدید

رایا مارکتینگ با داشتن 7000 نویسنده فعال و با تجربه در زمینه سئو می‌تواند کسب و کار شما را با کیفیت بالایی با استفاده از رپورتاژ، موشن گرافیک، پادکست، بنر‌های تبلیغاتی، طراحی لوگو و … رایا مارکتینگ با مدیریت و برنامه ریزی مناسب توانسته‌است که با حفظ کیفیت محتوا مجله خبری مدرن بک لینک خبری و همچنین سرعت انجام سفارشات، هزینه‌های مناسب و ایده‌آل را برای سفارشات در نظر بگیرد. اولویت این شرکت رضایت مشتریان است بنابراین شما به‌راحتی با کمک از این شرکت می‌توانید با خیالی آسوده رپورتاژ‌های خود را در سایت‌های پربازدید انتشار دهید. احتمالا برای شما هم پیش آمده که شنیده باشید برخی از کسب و کارها در رسانه‌های پرمخاطب و پرطرفدار مانند سایت‌های پربازدید حوزه‌های مختلف، رپورتاژ آگهی منتشر کرده‌اند. البته به جز تحقق اهداف تبلیغاتی و بازاریابی، رپورتاژ خبری در گرفتن بک لینک نیز نقش زیادی دارد. در این مطلب می‌خواهیم ببینیم رپورتاژ آگهی چیست و چگونه به سئو سایت کمک می‌کند.

رپورتاژ آگهی یا Advertorial یکی از شیوه های سنتی تبلیغات آفلاین است که با کمی تغییر به فضای آنلاین هم راه پیدا کرده است. پیش از این کسب و کارها برای معرفی محصول و خدمات خود به افراد، از روزنامه و مجلات خبری برای انتشار یک متن تبلیغاتی استفاده میکردند. ریپورتاژ آگهی یکی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که در حال حاضر از تاثیر فراوانی نیز برخوردار است. تاثیرگذاری رپرتاژ آگهی در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی و همین‌طور هزینه مناسب آن در قیاس با این روش‌ها، می‌توان ثبت رپرتاژ آگهی را به عنوان یکی از بهترین تکنیک‌های تبلیغات و جذب مخاطب در نظر گرفت.

مزایای خرید ریپورتاژ آگهی در سایت های معتبر دانشگاهی

اگر تصور شود که مجله ای به محتوای پولی متکی است، ممکن است بخش زیادی از مخاطبان خود را ناامید کند و در نهایت هم خوانندگان و هم تبلیغ‌کنندگان را از دست بدهد. چون بسته به محصول، یک رپورتاژ آگهی اگر به خوبی نوشته شود، ممکن است منجر به تولید لید و سرنخ بیشتر و با قیمت کمتر نسبت به تبلیغات معمولی شود. بهترین رپورتاژها صدا و قالب ناشر را منعکس می‌کنند، داستانی را روایت می کنند که فراتر از سطح فروش اولیه است. آنها با تیترهای قوی شروع و با فراخوان هایی برای اقدام پایان می یابند. رعایت برخی ازدستورالعمل ها و چارچوب ها در رپورتاژ آگهی می تواند راهی آسان و مؤثر برای به اشتراک گذاشتن پیام بازاریابی و جذب علاقه مندان و مشتریان جدید به برند شما باشد.