رپورتاژ آگهی را می توان اخبار تبلیغاتی دانست که در سایت های مختلفی منتشر شده است که برای هدایت کاربر به برند مربوط دارای لینک هایی به صورت فالو یا نوفالو می باشد. در کشورهای دیگر ریپورتاژ بعنوان pr (روابط عمومی) اینترنتی شناخته می شود چون رپورتاژ آگهی یکی از مهمترین راه ها برای رشد روابط تجاری است. اما باید به نکاتی مثل اصول ریپورتاژ نویسی، قیمت آن و بررسی اسپم اسکور و اعتبار دامنه سایت آگهی کننده توجه کنید. قبل از اینکه شروع به نوشتن ریپورتاژ کنید، حتما مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید و براساس آن از محرکهای عاطفی مناسب در عناوین محتوای خود استفاده کنید. نکته قابل توجه این است که افراد مختلف، حسهای متفاوتی دارند و همه آنها را برای نوشتن ریپورتاژ آگهی در نظر داشته باشید تا بتوانید افراد مختلف را به مطالعه ریپورتاژ خود ترغیب کنید.
در این نوع رپرتاژ انواع المانهای گرافیکی و بصری جذاب در کنار محتواهای ارزشمند به تبلیغ برند یا محصولات یک شرکت پرداخته و سبب جلب توجه کاربران میشوند. افرادی که به دنبال رتبه گرفتن سایت در گوگل هستند به خوبی میتوانند با کمک ریپورتاژ بازدید کنندگان بیشتری به خود جذب کرده و مورد علاقه گوگل شوند و رتبه خوبی کسب کنند زیرا یکی از مهمترین بخشهای سئو، ریپورتاژ است. از طرفی دیگر به دلیل فالو بودن لینکها در رپورتاژ، خوانندهها مستقیما میتوانند وارد سایت شما شوند. ریپورتاژ به صورتی که در حال حاضر به کار گرفته می شود به معنای محتوایی است که رسانه ها در ازای دریافت مبلغی منتشر می کنند و با خرید ریپورتاژ بسته به نوع نیاز می تواند جهت دریافت بکلینک و یا اکسپوژر یا هردو به کار گرفته شود. این آژانس تبلیغاتی از سال 1393 در زمینه رپورتاژ آگهی خدمات ارائه می دهد و تاکنون بیش از 4000 پروژه و اخبار تبلیغاتی را در سایت های خبری منتشر کرده است. در حال حاضر این خبرگزاری با بیش از 200 سایت خبری مطرح و قدرتمند در ایران در ارتباط است.
خرید رپورتاژ دانشگاهی edu ❤️(ریپورتاژ آگهی قوی دائمی)
فراموش نکنید کلمات کلیدی درست و مرتبط با خدمات یا برند خود در آگهی را انتخاب و به سایت خود مستقیم لینک کنید تا در نتایج موتورهای جستجو رتبه های شما بهبود پیدا کند. اما موضوع اینجاست که شناسایی این لینک ها در بسیاری از موارد برای گوگل سخت بوده و تصور می کند که آن مقاله به همراه لینکش، توسط مجله خبری مدرن بک لینک خود سایت منتشر شده است. به هر حال توجه داشته باشید که طبیعی سازی را یکی از فاکتورهای مهم درتولیدمحتواریپورتاژ در نظر بگیرید. برخی از سایت های درج آگهی هستند که امکان بارگزاری رایگانمحتوابه همراه لینک را برایتان فراهم کرده اند، اما اعتبار دامنه آن ها پایین بوده و یا اسپم اسکور بالایی دارند.
©کپی رایت تمامی حقوق این وبسرویس (وب سایت، سامانه و محصولات) متعلق به محتوا پرداز سامانه (اسپراک) میباشد. سرویس ریپورتاژ و بکلینک سئو اسپات را طوری پیاده سازی کرده ایم که از کسانی که هیچ ایده ای در مورد سئو ندارند تا کسانی که به صورت حرفه این در این زمینه کار می کنند به راحتی از آن بهره ببرند. همچنین ساختار سایت ها به طوریپیاده سازی شده اند که مطلوب برای خزش موتور های گوگل و غیره باشند تا مطالب سایت به سرعت ایندکس شوند و شما بکلینک های خود را به حداقل زمان دریافت کنید و نتایج دلخواه خود را سریع تر به ثمر برسانید. از آن جایی که در فضای مجازی عملا کسی نمی تواند به راحتی در مورد رسانه ها و سایت ها اطلاعات کسب کند و به آن ها اعتماد کند اهمیت وب سایت های مرجع که به عنوان واسط اعتبار سنجی را انجام دهد بسیار بالا است.
بنابراین هنگام خرید ریپورتاژ آگهی حتماً باید مخاطبان آن رسانه را در نظر داشته باشید تا بهترین نتایج را از آن بگیرید. بنابراین همیشه گران بودن ریپورتاژ آگهی به معنای بهتر بودن آن نمی باشد! حتماً باید به ویژگی های آن رسانه و مرتبط بودن با کسب و کارتان دقت کنید. در اکثر مواقع خرید رپورتاژ آگهی از یک سایت مرتبط و با رتبه متوسط بهتر از خرید ریپورتاژ آگهی از رسانه های بزرگ اما غیرمرتبط است.
ریپورتاژ به طور کلی متن هایی هستند که وظیفه اساسی آنها معرفی کردن محصولات و کسب و کارهای متنوع به طور غیرمستقیم است. ریپورتاژ آگهی یک نوع ریپورتاژمحبوب است که به صورت غیر مستقیم و با استفاده از یک خبر به معرفی محصولات میپردازد. روژسا با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع در بازار قصد دارد کاربران خود را که عمدتا برنامه نویسان، مدیران شبکه، استاد دانشگاه و … از هدفهای این فروشگاه میتوان به معرفی و بررسی تخصصی محصولات High-End، امکان واردات محصولات با کیفیت، ارائه محصولات با قیمت واقعی و مناسب، بررسی تستها و گارانتی محصولات وارداتی و …
راه های افزایش تاثیر رپورتاژ
در صورتی که آن پست به صورت جذاب طراحی شده باشد، در انتها، لینکی از یک فردی که همیشه در حال مسافرت است قرار میگیرد؛ در این صورت ممکن است شما وارد صفحهی آن فرد شوید و او را دنبال نمایید. با این مثال سعی کردیم که ساز و کار تبلیغات غیر مستقیم را برای شما شرح دهیم. ریپورتاژ آگهی های ثبت شده توسط لینک یار بصورت پیگیری و افزایش اقتدار سایت شما می باشد و شما می توانید با توجه به موضوع و بودجه و قیمت خود رپورتاژ را خریداری نمایید. زمانی که نیاز به قرار دادن ریپورتاژ در سایت تبلیغات ریپورتاژ دارید، باید داستان را به صورت کمپین، برنامه ریزی و اجرا کنید.
- وقتی این مطالب جالب کنار تصاویر محصولات برند قرار می گیرند توجه مخاطب را به سوی محصول جذب می کنند.
- فراموش نکنید کلمات کلیدی درست و مرتبط با خدمات یا برند خود در آگهی را انتخاب و به سایت خود مستقیم لینک کنید تا در نتایج موتورهای جستجو رتبه های شما بهبود پیدا کند.
- سرویس ریپورتاژ و بکلینک سئو اسپات را طوری پیاده سازی کرده ایم که از کسانی که هیچ ایده ای در مورد سئو ندارند تا کسانی که به صورت حرفه این در این زمینه کار می کنند به راحتی از آن بهره ببرند.
- ترجیح می دهند برای بررسی یک محصول، خودشان به صفحات مزایا و معایب آن دست یابند.
درست است که استفاده از کلمات کلیدی برای کیفیت محتوا شما یک امتیاز محسوب میشود اما وقتی رقبای زیادی از همان کلمه کلیدی استفاده میکنند، آن زمان محتوا شما توجه ویژهای دریافت نمیکند. برای یک موسسه حقوقی 20 رپورتاژ منتشر کردم که هر کدام از آنها در صفحه اول رتبه گرفته بودند و از گوگل ورودی داشتند. یک راه خیلی خوب این است که شما از تبلیغات PPC بهره بگیرید تا رپورتاژ تان بیشتر بازدید بگیرد. استفاده از این تکنیک ها می تواند با هرچه بهتر دیدن شدن و افزایش تاثیر رپورتاژ تاثیر بگذارد.